تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۷۰۵۹۹

روز اختلاف در بازار ارز/ قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟

۰
روز اختلاف در بازار ارز/ قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟
کبنا ؛در مجموع روز چهارشنبه از منظر معامله‌گران روز اختلاف در بازار ارز بود و سوال معامله‌گران این بود که قیمت دلار در هرات ارزان است یا اینکه در سلیمانیه گران؟
به گزارش کبنا، قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه به کاهش خود ادامه داد و به دنبال آن قیمت دلار تهران و سلیمانیه نیز با یک روز تاخیر وارد کانال 49 هزار تومان شدند. قیمت دلار در بازار ارز هرات 49 هزار و 700 تومان آغاز به کار کرد و با کاهش در ابتدا برای از دست دادن حمایت 49 هزار و 600 تومان تلاش کرد و پس از روند کاهشی در بازار دبی، قیمت دلار نیز این حمایت را از دست داد.
بازار ارز هرات در روز چهارشنبه با کاهش 500 تومانی در معاملات روزانه در مرز حمایت 50 هزار و 200 تومان بسته شد اما در پشت خط در این مرز حمایت شد و در 49 هزار و 330 تومان به کار خود پایان داد. نکته قیمتی بازار ارز هرات در روز چهارشنبه اختلاف 200 تومانی قیمت فردایی و نقدی در این بازار بود.
قیمت دلار سلیمانیه در روز چهارشنبه 50 هزار و 900 تومان شروع به کار کرد و با کاهش برای از دست دادن حمایت 49 هزار و 800 تومان تلاش کرد و در از دست دادن آن ناکام ماند. در پشت خط قیمت دلار سلیمانیه در 49 هزار و 820 تومان پایان یافت. شکاف قیمتی دلار هرات و سلیمانیه به بیش از 500 تومان رسید که عدد قابل توجهی است.
قیمت درهم امارات با گپ منفی 20 تومانی در 13 هزار و 720 تومان بازگشایی کرد و با کاهش 30 تومانی در 13 هزار و 690 تومان به کار خود پایان داد. با این قیمت درهم، دلار 50 هزارو 240 تومان برآورد می‌شود. با این قیمت درهم، اختلاف قیمت دلار هرات و درهم نزدیک به 1000 تومان شد.
قیمت تتر در روز چهارشنبه با کاهش 600 تومانی به کف کانال 50 هزار تومان رسید. رکورددار کاهش در بازار چهارشنبه قیمت تتر بود.
در مجموع روز چهارشنبه از منظر معامله‌گران روز اختلاف در بازار ارز بود و سوال معامله‌گران این بود که قیمت دلار در هزات ارزان است یا اینکه در سلیمانیه گران؟ به عقیده تحلیل‌گران فنی قیمت دلار هرات در محدوده 49 هزار و 200 تا 300 تومان حمایت مهمی دارد که اگر از دست نرود می‌تواند برای شکستن 49 هزار و 600 تومان تلاش کند. از نظر آن‌ها قیمت دلار می‌تواند در محدوده جدید خود یعنی 49 هزار و 200 تومان تا 49 هزار و 800 تومان نوسان دهد تا روند جدید به خود بگیرد. اگر در قیمت درهم امروز کاهش بیشتری نداشته باشد قیمت دلار هرات می‌تواند از کف حمایتی فاصله بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1