تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۷۰۲۹۹
کبنا گزارش می دهد؛

آبریز راه برون رفت کهگیلویه از مشکلات/ نگاه قومی و قبیله‌ای جنگ نا زیبایی میان مردم و مسئولان راه انداخته است / باید عدم تعامل مدیران با مردم و رسانه ها بررسی شود

۰
آبریز راه برون رفت کهگیلویه از مشکلات/ نگاه قومی و قبیله‌ای جنگ نا زیبایی میان مردم و مسئولان راه انداخته است / باید عدم تعامل مدیران با مردم و رسانه ها بررسی شود
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با اشاره به عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، گفت: باید علت این عدم تعامل بررسی شود که چرا این‌گونه است، مدیران وظیفه پاسخگویی به مردم و رسانه ها را دارند.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: آنچه مسولان انجام می‌دهند نباید روزمرگی باشد و باید بستری برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد.
وی به پیشرفت و توسعه پروژه‌ها بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کهگیلویه پیش از انقلاب هیچ گونه امکانات اولیه نبوده و جمهوری اسلامی سرآغاز برکات در این سرزمین محروم است.
محقق زاده خبرنگاران را رابطان مردم و مسئولان دانست و وظیفه آنان را نشر مشکلات مردم و معضلات اجتماعی عنوان کرد.
وی با اشاره به عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، گفت: باید بررسی شود که چرا این‌گونه است، مدیران وظیفه پاسخگویی به مردم و رسانه ها را دارند.
محقق زاده با بیان اینکه افراد در هر لباسی و جایگاهی باید پاسخگو باشند، افزود: اگر چه نمی‌شود منکر مشکلات فعلی بود ولی پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی انقلاب اسلامی داشته که باید مردم در جریان قرار بگیرند و مسئولان باید خدمات نظام را از طریق رسانه ها به مردم بگویند. 
وی به سد آبریز اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های برون رفت کهگیلویه در حل مشکلات کشاورزی و اقتصادی است.
محقق زاده با اشاره به سد آبریز که ذهن مردم و مسئولان و خبرنگاران را درگیر کرده، خواستار تحلیل و منطق درست رسانه ها در این خصوص شد.
فرماندار کهگیلویه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و گازرسانی به بخش دیشموک را یک انقلاب دانست و گفت: خدمات دولت مردمی در این بخش محسوس و قابل لمس است که جای کار جهادی و بیشتری برای برون رفت دیشموک از محرومیت وجود دارد.
محقق زاده مهم‌ترین رویداد اسفند امسال را بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان عنوان کرد و افزود: در شهرستان کهگیلویه بر اساس تقویم وزارت کشور عقب ماندگی نداریم و آمادگی لازم را از حیث مسائل امنیتی و اجرایی برای برگزاری انتخابات را داریم و تمام هشدار های انتخاباتی به مدیران داده شده و تا الان تخلفی از جانب مدیران نداشتیم.
وی با بیان اینکه پیش بینی برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان با حضور همه سلایق دور از ذهن نیست، افزود: نقش رسانه ها در این فرایند در جهت تسهیل امور، مشارکت حداکثری و آگاهی بخشی مهم است.
محقق زاده با بیان اینکه نگاه قومی، قبیله ای و جغرافیایی، جنگ نا زیبایی بین مردم و مسئولان راه انداخته است، افزود: هر وقت به نقطه ای رسیدیم که در جهت منافع شهرستان و استان در کنار همدیگر باشیم موفق خواهیم شد.
وی اختلافات شورای شهر را ضرری برای شهر عنوان کرد و گفت: مشکلات بررسی می‌شود و اگر بر اساس قانون و ضوابط شورای شهر قرار بر انحلال باشد وظیفه فرماندار است و اگر شورای شهر و شهرداری مشکلات را حل نکنند قطعا برای مردم ورود خواهیم کرد.
فرماندار کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا مبنی بر مشکلات روستای سمغان گفت: سمغان به شهر دهدشت الحاق شده و تمام خدمات شهری شهرداری باید به سمغان ارائه شود و در راستای برطرف کردن مشکلات آن گام‌های اساسی برداشته شود.
محقق زاده تقاطع دهدشت _سوق یا زیر گذر و روگذر را ادامه پروژه پاتاوه به دهدشت دانست و گفت: معارض آن حل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1