کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آبریز راه برون رفت کهگیلویه از مشکلات/ نگاه قومی و قبیله‌ای جنگ نا زیبایی میان مردم و مسئولان راه انداخته است / باید عدم تعامل مدیران با مردم و رسانه ها بررسی شود

21 آذر 1402 ساعت 21:30

فرماندار کهگیلویه با اشاره به عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، گفت: باید علت این عدم تعامل بررسی شود که چرا این‌گونه است، مدیران وظیفه پاسخگویی به مردم و رسانه ها را دارند.


فرماندار کهگیلویه با اشاره به عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، گفت: باید علت این عدم تعامل بررسی شود که چرا این‌گونه است، مدیران وظیفه پاسخگویی به مردم و رسانه ها را دارند.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: آنچه مسولان انجام می‌دهند نباید روزمرگی باشد و باید بستری برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد.

وی به پیشرفت و توسعه پروژه‌ها بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کهگیلویه پیش از انقلاب هیچ گونه امکانات اولیه نبوده و جمهوری اسلامی سرآغاز برکات در این سرزمین محروم است.
محقق زاده خبرنگاران را رابطان مردم و مسئولان دانست و وظیفه آنان را نشر مشکلات مردم و معضلات اجتماعی عنوان کرد.
وی با اشاره به عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، گفت: باید بررسی شود که چرا این‌گونه است، مدیران وظیفه پاسخگویی به مردم و رسانه ها را دارند.
محقق زاده با بیان اینکه افراد در هر لباسی و جایگاهی باید پاسخگو باشند، افزود: اگر چه نمی‌شود منکر مشکلات فعلی بود ولی پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی انقلاب اسلامی داشته که باید مردم در جریان قرار بگیرند و مسئولان باید خدمات نظام را از طریق رسانه ها به مردم بگویند. 
وی به سد آبریز اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های برون رفت کهگیلویه در حل مشکلات کشاورزی و اقتصادی است.
محقق زاده با اشاره به سد آبریز که ذهن مردم و مسئولان و خبرنگاران را درگیر کرده، خواستار تحلیل و منطق درست رسانه ها در این خصوص شد.
فرماندار کهگیلویه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و گازرسانی به بخش دیشموک را یک انقلاب دانست و گفت: خدمات دولت مردمی در این بخش محسوس و قابل لمس است که جای کار جهادی و بیشتری برای برون رفت دیشموک از محرومیت وجود دارد.
محقق زاده مهم‌ترین رویداد اسفند امسال را بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان عنوان کرد و افزود: در شهرستان کهگیلویه بر اساس تقویم وزارت کشور عقب ماندگی نداریم و آمادگی لازم را از حیث مسائل امنیتی و اجرایی برای برگزاری انتخابات را داریم و تمام هشدار های انتخاباتی به مدیران داده شده و تا الان تخلفی از جانب مدیران نداشتیم.
وی با بیان اینکه پیش بینی برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان با حضور همه سلایق دور از ذهن نیست، افزود: نقش رسانه ها در این فرایند در جهت تسهیل امور، مشارکت حداکثری و آگاهی بخشی مهم است.
محقق زاده با بیان اینکه نگاه قومی، قبیله ای و جغرافیایی، جنگ نا زیبایی بین مردم و مسئولان راه انداخته است، افزود: هر وقت به نقطه ای رسیدیم که در جهت منافع شهرستان و استان در کنار همدیگر باشیم موفق خواهیم شد.
وی اختلافات شورای شهر را ضرری برای شهر عنوان کرد و گفت: مشکلات بررسی می‌شود و اگر بر اساس قانون و ضوابط شورای شهر قرار بر انحلال باشد وظیفه فرماندار است و اگر شورای شهر و شهرداری مشکلات را حل نکنند قطعا برای مردم ورود خواهیم کرد.
فرماندار کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا مبنی بر مشکلات روستای سمغان گفت: سمغان به شهر دهدشت الحاق شده و تمام خدمات شهری شهرداری باید به سمغان ارائه شود و در راستای برطرف کردن مشکلات آن گام‌های اساسی برداشته شود.
محقق زاده تقاطع دهدشت _سوق یا زیر گذر و روگذر را ادامه پروژه پاتاوه به دهدشت دانست و گفت: معارض آن حل شده است.


کد مطلب: 470299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470299/آبریز-راه-برون-رفت-کهگیلویه-مشکلات-نگاه-قومی-قبیله-ای-جنگ-نا-زیبایی-میان-مردم-مسئولان-انداخته-باید-عدم-تعامل-مدیران-رسانه-بررسی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1