تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۰۲۴۱
مدیرامور رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های ۳۶۰۰ متوفی کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت سهام عدالت اقدام کنند

۱
خانواده‌های ۳۶۰۰ متوفی کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت سهام عدالت اقدام کنند
کبنا ؛مدیرامور رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات دریافت سهام عدالت از سوی خانواده‌های متوفیان، گفت: خانواده سه هزار و ۶۰۰ متوفی در سطح استان برای دریافت سهام عدالت اقدام کنند.
به گزارش کبنا، سهام عدالت یکی از سیاست‌های حمایتی و اقتصادی دولت از اقشار مختلف جامعه است. این طرح از دولت نهم آغاز شد و به عنوان نوعی یارانه به وسیله شرکت‌های تعاونی استانی به متقاضیان اختصاص یافت.
طی این سال‌ها، بسیاری از صاحبان سهام عدالت فوت کردند و سهام آن‌ها بلاتکلیف مانده است. با توجه به ارزش روز سهام عدالت بسیاری از وراث افراد متوفی تصمیم دارند این دارایی را انتقال دهند.
علی دانشی درباره چگونگی انتقال سهام متوفیان به وراث، اظهار کرد: این افراد باید در ابتدا به دادگاه مراجعه و قیمی را مشخص کنندف انحصار وراثت انجام دهد، در کافی نت احراز هویت کنند و در نهایت در بانک ملی یا تجارت انتقال سرمایه بدهند.
این افراد باید در ابتدا به دادگاه مراجعه و قیمی را مشخص کنندف انحصار وراثت انجام دهد، در کافی نت احراز هویت کنند و در نهایت در بانک ملی یا تجارت انتقال سرمایه بدهند.
وی افزود: ۵۵۳ هزار نفر در استان از سهام عدالت برخوردارند که ۲۱۶ هزار نفر از آن‌ها در شهرستان بویراحمد هستند.
مدیرامور رفاهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به ثبت نام جدید سهام عدالت توسط جاماندگان، تصریح کرد: هم اینک در مجلس مصوب شده که برای جاماندگان حتماً سهام عدالت اختصاص می‌یابد و مردم نگرانی نداشته باشند.
دانشی ابراز کرد: ضمن اینکه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره به صورت خودکار در همان نهاد سهامشان ثبت نام می‌شود.
به گزارش کبنا، طبق گفته مدیر برنامه‌ریزی و توسعه سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور، بررسی‌ها نشان می‌دهد در ۱۵ سال گذشته بیش از سه میلیون نفر از سهامداران عدالت فوت شده‌اند که وراث باید برای تعیین تکلیف سهام عدالت آن‌ها اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1