تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۷۰۲۲۳
نگاهی به منشور و شعارهای انتخاباتی مجتبی اندرزیان

خلاقیت و نوآوری در جهت تغییر و تحول

۴
۱
خلاقیت و نوآوری در جهت تغییر و تحول
کبنا ؛نفس حضور مجتبی اندرزیان در عرصه انتخابات را باید شکلی از خلاقیت جسورانه و میل به تغییر و تحول از سوی این جوان خلاق و صاحب فکر دانست.
ایجاد بستری برای ارائه‌اندیشه و برنامه بجای هیاهو‌های مجازی یقیناً به بالا بردن کیفیت انتخابات و به تبع آن یک خروجی مؤثر از درون صندوق رای کمک شایان توجهی می‌کند که در این راه وظیفه طبقات تحصیل کرده و نخبه جامعه به همراه رسانه هاست که در شکل‌گیری این مسیر و بستر یاری رسانند.
در چنین فضا و بستری است که توانمندی و ظرفیت بالای چهره‌هایی از جمله مجتبی اندرزیان قابلیت بروز و ارایه دارد و چنین فضایی مانع از غلبه فضایی غیر واقعی همچون قوم گرایی و یا تمسک به رفتار‌های غیر اخلاقی بر فضای عقلانی انتخابات خواهد شد.
قرار نیست غیر واقعی به تحلیل انتخابات در کهگیلویه بپردازیم همه از اتفاقات در این حوزه انتخابیه آگاهی کامل داریم و از سختی‌های مسیر امثال اندرزیان نیز به خوبی واقف هستیم اما این‌ها هیچ کدام نباید مانع از دیدن واقعیت و کمک در رفع موانع گردند. تکرار و بی‌برنامگی و همچنین چنبره زدن نگاه‌های کهنه و خلاف خواست، حوزه انتخابیه را نه تنها در حسرت توسعه و پیشرفت نگاه داشته است که شاهد نوعی عقبگرد و بروز بحران‌های شدید اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... در مناطق مختلف حوزه انتخابیه نیز هستیم.
کمتر روزی است که یک خبر ناگوار از این حوزه انتخابیه به بیرون درز نکند و نکته جالب آن که هیچ چاره‌اندیشی در میان نیست و گویی اتفاقات تلخ کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام هیچ ربطی به نماینده مجلس و مسئولین شهرستانی و استانی ندارد.
از همین جاست که ضرورت تغییر و تحول بر پایه نگاه علمی و کارشناسی به میان می‌آید. نگاهی که باید نتیجه خلاقیت و نواندیشی در تمامی ساحات باشد تا شاید بتواند گره هی از مشکلات بیشمار حوزه انتخابیه را بگشاید.
سکوت و بی‌تفاوتی در این مقطع زمانی نوعی همراه شدن با ساختار کهنه و تکراری است که حوزه انتخابیه را فقط برای رای و روز رای‌گیری می‌خواهد و بعد از آن مردم و حوزه انتخابیه به مدت چهار سال به فراموشی سپرده می‌شوند.
همین حالا هم برای نجات و چاره‌اندیشی خیلی دیر شده است ولی بیش از این از دست دادن زمان روا نیست و باید کاری کرد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برو بابا ابن الرانت...
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا برو دنبال کار وبدبختیت
روزگار
United States
دیالوگ:این دنیا دیگه بدرد نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
چقد شبیه هدایت خواه هستش
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
1