تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۷۰۲۲۲
کبنا گزارش می دهد؛

کسب 11 رتبه برتر کشوری جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه

۰
کسب 11 رتبه برتر کشوری جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کهگیلویه
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از کسب ۱۱ رتبه برتر کشوری در نهمین جشنواره علمی خوارزمی توسط دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری در ۱۳ محور «زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، بازارچه‌های کسب‌ و کار دانش‌آموزی، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست‌سازه، ریاضی، برنامه‌نویسی، مناظره علمی، تربیت‌ بدنی، فرهنگ و هنر، قرآن و معارف اسلامی، بازی‌های مهارتی و توسعه فردی» برگزار شد و منتخبان هر محور به مرحله بالاتر راه می‌یافتند.
فریدون فاطمی زاده بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه در کسب عناوین برتر جشنواره نوجوان خوارزمی درخشان عمل کرد ادامه داد: این رخداد علمی با هدف شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان و تلاش برای رشد و شکوفایی آنها برگزار می‌شود و سبب شده تا رقابت علمی خوبی بین نوجوانان ایجاد شود.
به گفته وی، جشنواره نوجوان خوارزمی همچنین مکانی برای درخشش استعدادهای دانش آموزان نخبه است.
صادق خاقانی جو _ سرپرست معاونت آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه _ درخشش دانش آموز متوسطه اول شهرستان کهگیلویه نشان از استعدادهای فراوان دانش آموزی در این شهرستان است.
خاقانی تاکید کرد: با وجود چنین استعدادهایی در کهگیلویه باید حمایت‌های بیشتری از سوی مسوولان از دانش آموزان نخبه و ایده‌ها و اختراعات آنها صورت گیرد ضمن اینکه آموزش و پرورش تلاش دارد دانش آموزان نخبه را به حوزه پارک‌های علم و فناوری یا هسته نخبگانی استان معرفی نماید.
خاقانی جو گفت: نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی طی سال تحصیلی گذشته در ۶۲ آموزشگاه مقطع متوسطه اول این شهرستان برگزار شد که ۴۵۳۷ دانش آموز در آن شرکت کردند.
خاقانی جو افزود: دانش آموزان گنبدی در ۱۱ محور از ۱۳ محور جشنواره موفق به کسب عناوین اول و دوم و سوم مرحله کشوری شدند که قابل تقدیر است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی جایگاهی برای نمایش استعدادها و محلی برای رقابت علمی دانش آموزان و ارتقای انگیزه آنها در خلاقیت و نوآوری است.
صادق خاقانی جو افزود: افزون بر نیمی از استعدادهای دانش آموزی و عناوین کسب شده در مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به شهرستان کهگیلویه است و می‌طلبد تا مسوولان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان و نیازهای آن داشته باشند.
دانش آموزان برتر کشوری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان کهگیلویه به شرح زیر می باشد.














 






نام شما

آدرس ايميل شما

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1