تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۰۸۹
در جلسه استانداران استان های زاگرس نشین

خواسته های استاندار کهگیلویه وبویراحمد از معاون اجرایی رئیس جمهور / احمدزاده: رقم تبصره ۱۸ ناچیز و با پروژه ها همتراز نیست

۰
خواسته های استاندار کهگیلویه وبویراحمد از معاون اجرایی رئیس جمهور / احمدزاده: رقم تبصره ۱۸ ناچیز و با پروژه ها همتراز نیست
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه استانداران استان های زاگرس نشین به ریاست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور ضرورت های این استان را اعلام کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در جلسه ستادی پیگیری و رفع مشکلات استان های زاگرس نشین با قدردانی از تدابیر و توجهات ویژه رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تشکیل و آغاز به کار ستاد رفع مشکلات استان های زاگرس نشین با هدف بررسی اشتغال و توسعه استان ها فرصت ارزشمندی برای رفع گره ها در این استان ها است.
رئیس جمهور چند وقت پیش دستور تشکیل ستادی برای پیگیری و رفع مشکلات استان های زاگرس نشین را داده بود که این ستاد به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور شش استان حوزه زاگرس نشین برگزار شد.
استاندار با اشاره به وضعیت اشتغال در کهگیلویه وبویراحمد گفت در ملاقات ها و دیدارهای مختلفی که با مردم و در مناطق مختلف استان داریم ایجاد اشتغال از دغدغه های اصلی مردم این استان است که می طلبد برای آن چاره اندیشی شود.
وی با اشاره به ظرفیت های متعدد این استان برای ایجاد اشتغال تاکید کرد: هلدینگ ها، بانک‌ها و شرکت های بزرگ مقیاس به سرمایه گذاری در استان های کمتر برخورداری مانند کهگیلویه وبویراحمد تشویق و ترغیب شوند تا همپای سایر استان های زاگرس نشین این استان رشد و توسعه پیدا کند.
استاندار با بیان اینکه اغلب متقاضیان واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا در صف دریافت تسهیلات هستند، گفت: رقم تبصره ۱۸ ناچیز است و کمکی به رشد و توسعه استان نمی کند و با پروژه ها همتراز نیست.
استاندار از عدم همکاری بانک ها هم گلایه کرد و گفت: انتظار می رفت بانک ها در کنار استان برای رشد، توسعه، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری گام اساسی بردارند اما بیشترین گلایه ها و نارضایتی مردم از سیستم بانکی است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: بانک های استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش در حد انتظار همکاری نمی کنند و دلیل آن را ناتزاری منابع و مصارف می دانند که امیدواریم این مشکل رفع شود تا بتوانیم از واحدهای تولیدی در جهت بازگشت به چرخه تولید و ایجاد اشتغال حمایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1