تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۷۰۰۵۹
در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز مطرح شد

وزیر کشور: یک لیتر بنزین ما از یک لیتر آب ارزان‌تر است؛ قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف را بالا می‌برد /  گاهی در یک روز ۱۴۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود

۲
۰
وزیر کشور: یک لیتر بنزین ما از یک لیتر آب ارزان‌تر است؛ قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف را بالا می‌برد
کبنا ؛احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یک لیتر بنزین ما از یک لیتر آب ارزان تر است و قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف بنزین را بالا می‎‌برد.
وی افزود:  گاهی در یک روز ۱۴۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود.
او در ادامه گفت: باید برای حل ناترازی بنزین راه حلی ارائه شود و این وظیفه دانشگاه است.
به گزارش کبنا، برنامه از آرمان تا واقعیت با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع دانشجویان خوزستانی با اشاره به اختلاف مجلس و وزارت کشور و استعفای معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برای اینکه سوء تفاهم بین دولت و مجلس حل شود با استعفای معاون سیاسی موافقت کردم.
وی افزود: ما برای اینکه با قوای دیگر دعوا کنیم سرکار نیامدیم، هدف ما حل مسئله مردم است و آن چیزی که مردم می‌خواهند این است که قوا با هم همکاری کنند و مسائل مردم را حل کنند.
وحیدی بیان کرد: در موضوع معاون سیاسی وزیر کشور بخشنامه موجب سوء تفاهم نمایندگان شده بود و تصور این بود که ما میخواستیم مانع کار آنان شویم و واقعا چنین قصدی نبود و تصور معاونت سیاسی این بوده است که این بخشنامه کمکی برای انتخابات بود؛ خود معاون سیاسی برای اینکه دعوا بین قوا نشود استعفا داد به این دلیل که اصل مهم‌تر همکاری قوا برای خدمت به مردم است.



۶۰ درصد پروژه فاضلاب اهواز انجام شده است
وزیر کشور عنوان کرد: در دوره قبل که در اهواز باران آمد دیدید که چه آبگرفتگی شد، اما امسال ۱۵ ساعت بیشتر آب در سطح شهر باقی نماند.

وی ادامه داد: اول کار رئیس جمهور با ساماندهی فاضلاب اهواز صورت گرفت و ۶۰ درصد پروژه فاضلاب انجام شده است و این پروژه در حال پیگیری است.

طالبان برای بازگشت اتباع از ما فرصت خواست
وحیدی اظهار کرد: اتباع به صورت موقت اینجا هستند و اگر وضعیت کشورشان درست شود و باید به افغانستان برگردند ما هم با حکومت طالبان صحبت کردیم که این اتباع باید برگردند و طالبان از ما فرصت خواست.

وزیر کشور گفت: از طرفی ما برای حل مسائل اتباع به دنبال ساماندهی اتباع با ایجاد سازمان ملی مهاجرین هستیم البته که دشمن به دنبال افغانی ستیزی و درگیری بین ایرانی‌ها و افغانستانی‌هاست که این مورد پذیرش ما نیست.


قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف را بالا می‎‌برد
وحیدی بیان کرد: یک لیتر بنزین ما از یک لیتر آب ارزان‌تر است و قیمت ارزان بنزین خود به خود مصرف بنزین را بالا می‎‌برد؛ آیا ما واقعا باید ۱۴۵ میلیون لیتر بنزین مصرف کنیم البته با وجود مصرف بالا یک روز هم قطعی بنزین نداشتیم و باید برای حل ناترازی بنزین راه حلی ارائه شود و این وظیفه دانشگاه است.

وی ادامه داد: حمله به محمد خنیفر (کارگر هفت تپه) حتما پیگیری خواهد شد و ما موظف به حمایت هستیم؛ شرکت هفت تپه هم قرار نیست به مالک قبلی برگردد و این تصمیم قطعی است

احمد وحیدی، وزیر کشور در پایان گفت: حسابرسی شرکت هفت تپه زمان میبرد و تصمیمی که گرفته شد این بود که بدون طی مراحل واگذاری به شرکت جدید صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
آخه بنزین به تو چه ربطی داره
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای وحیدی؟؟؟ بنزین تریلی تریلی شبانه روز ازمرزها خارج می شود::: با ان همه ایست وبازرسی کا رکیست؟؟؟؟ بیش از پنجاه درصد وسایل نقلیه گاز سوزند:::::
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1