تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۷۷
مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد:

متخلف فروش حیات وحش دستگیر شد

۴
۰
متخلف فروش حیات وحش دستگیر شد
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رصد فضای مجازی و هماهنگی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست به‌عنوان خریدار فردی که فروشنده یک بهله عقاب بود دستگیر شد.
به گزارش کبنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط‌ زیست کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان از شناسایی هویت و دستگیری متخلف فروش پرنده وحشی خبر داد.
اسلام جاودان‌خرد گفت: در پی دریافت گزارشی از طبیعت دوستان مبنی بر فروش پرندگان وحشی توسط یک نفر با هویت معلوم، مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان با انجام اقدامات لازم رصد فضای مجازی وی را در دستور کار خود قرار دادند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی موضوع ضحت و سقم گزارش واصله تائید و مشخص شد فرد مورد نظر اقدام به زنده‌گیری و فروش پرندگان وحشی می‌کند.
جاودان خرد تصریح کرد: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با هویت نامعلوم بعنوان خریدار وارد معامله می‌شوند و متخلف را درحالی که قصد فروش یک بهله عقاب را داشت دستگیر می‌کنند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه این ماموریت شواهد و اسنادی بدست مامورین افتاد که این متخلف علاوه بر زنده‌گیری پرندگان وحشی یک قلاده روباه نیز شکار کرده است.
جاودان خرد ضمن تشکر از همکاری مردم با یگان حفاظت محیط زیست استان با اشاره به ماده ۱۰ قانون شکار و صید گفت: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید، هرگونه خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری حیات وحش زنده، کشته و یا اجزای آن‌ها جرم محسوب بوده و مستوجب مجازات قانونی است و بشدت برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاک
Iran, Islamic Republic of
حیف محیط زیست با مدیر ناتوان. خجالت آور است از روزی که ایشان آمده اند هر روز گزارش میدهند که حیوانات را دارند تلف میکنند.
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم روباه را خوب اومدی!!!!
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
بله درسته هر از گاهی همچین اخباری از دستگیری متخلفین در خانه. چون محیطبانان کوه و مناطق حفاظت شده را رها کردند و به سیاسی کاری و جناح بازی مشغول شده اند
Belgium
همه چی را ول کردند فقط دام برای این بدبخت پهن کردند معلوم نیست چه دق دلی از این بدبخت دارند و داشتند اگر راست میگین برین جلوی اون فسادهای لجام گسیخته کلان را بگیرد
بیایید بگیرید پرتقال فروش را
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1