تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۲۷
بخشدار کبگیان خبر داد

اتمام زیرسازی و آسفالت ۲۵ هزار مترمربع جاده و معابر «روستای بن دره چنار» در بخش کَبگیان

۱
۳
اتمام زیرسازی و آسفالت ۲۵ هزار مترمربع جاده و معابر «روستای بن دره چنار» در بخش کَبگیان
کبنا ؛ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان از زیرسازی و آسفالت بیش از ۲۵۰۰۰ متر مربع جاده ارتباطی و معابر روستای بُن دَرَه چنار از توابع بخش کبگیان خبر داد.
به گزارش کبنا از چیتاب، محسنی فر با اذعان به اینکه این مُهِـم بعد از پیگیری‌های فراوان در حوزه بخشداری باعنایت به الطاف استاندار جهادی و فرماندار خدومِ شهرستان بویراحمد دولت انقلابی در قالب خدمات نظام به سرانجام رسید افزود: انصافا در دوره خدمتم، هرجایی مردمی از این بخش درخواستی مطالبه‌ای داشتند و ما پیگیری کردیم هم استاندار جهادی، هم نماینده محترمِ مردم در مجلس شورای اسلامی و هم فرماندار خدومِ شهرستان بویراحمد بدون نگاه به هیچ گرایشی صرفاً در قالب خدمات نظام نهایت تلاش و لطف را داشته‌اند.  
نماینده ارشد دولت در کبگیان با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه بعد از اتمام فاز اول آسفالت جاده ارتباطی روستا‌های سرقنات، بُـن دَرَه به اتوبان پاتاوه دهدشت تکمیل شُد خاطرنشان کرد: به همت دولت انقلابی و با احترام به درخواست مردمان بزرگوار این دیار فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در ۲۵ هزار متر مربع زیر‌سازی و آسفالت به بهره‌برداری رسید.
ابوطالب محسنی فر در پایان ضمن تشکر از همراهی مردمان این دیار با پیمانکار و مجری طرح ادامه داد: هروقت تعاملات بین الطرفین ( مردم و دولت ) در حیطه خدمت‌رسانی درسایه تفاهمات و نهایت همکاری در منطقه‌ای ایجاد گردید، قطعاً وسعت دید مسئولان جهت عمران و آبادانی با نگاه به همراهی و رضایت عام بیشتر خواهدشد.
لازم به ذکر است روستا‌های سرقنات و بُن دره دهستانِ چنار از توابع این بخش هر یک با بیش از ۲۰ خانوار خواهان دریافت کد دهیاری از دولت انقلابی هستند که‌امیدوارند این مهم در چارچوب قانون هم با پیگیری بخشدار کبگیان برایشان مهیا بشود.

----------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

نسیم بهار
Germany
احسنت ودرود وخداقوت به نماینده ارشد بخش کبگیان که الحق و والانصاف جایگاه ایشان فرماندره وانشاالله فرماندار اینده یکی از شهرستانهای استان خواهد بود.
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1