تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۶۹۶۱۰

پیام تبریک ریحان محمدپور ده‌بزرگی به مناسبت هفته بسیج

۰
پیام تبریک ریحان محمدپور ده‌بزرگی به مناسبت هفته بسیج
کبنا ؛
ریحان محمدپور ده‌بزرگی، فرارسیدن هفته بسیج را به عموم مردم و بسیجیان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز، در پیام ریحان محمدپور ده‌بزرگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای بسیجی آمده است:
بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. امام خمینی (ره)
بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به پیشرفت و بالندگی رسیده و در طول سالیان متمادی  علاوه بر انجام ماموریت های خود ، خدمات بسیار گسترده ای را در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم و آسیب دیده ارائه کرده است.
بسیجی فرد عاشق سراز پا نشناخته‌ای است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را به تصویر کشید و اکنون نیز مجاهدت‌های این قشر فداکار در عرصه‌های خطیر به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی ، نشان از نقش آفرینی بسیج در تامین نیازهای سرنوشت‌ساز انقلاب و میهن اسلامی دارد.
بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی و پاسداری و صیانت از حق است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی): فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است.
اینجانب هفته بسیج را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه بسیجیان سرافراز به ویژه بسیجیان شهرستان های گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم.
ریحان محمدپور ده‌بزرگی
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1