تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۵۷۸
کبنا گزارش می‌دهد

حواشی در دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج تمامی ندارد / استعفا پشت استعفا / آتش دخالت‌های بی‌جا بر دامن سلامت و درمان

۱۴
۳
حواشی در دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج تمامی ندارد / استعفا پشت استعفا / آتش دخالت‌های بی‌جا بر دامن سلامت و درمان
کبنا ؛با وجود نامه دیوان محاسبات هنوز سعید جاودان سیرت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است. طبق قانون ماندن جاودان‌سیرت خلاف است و او باید هر چه سریعتر جای خود را به فرد دیگری بدهد. با این وجود، هر روز حواشی زیادی در این دانشگاه به‌وجود می‌آید.
به گزارش کبنا و بر اساس گزارش روابط عمومی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، خبر استعفای حجت‌الله روایی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه تکذیب شد و نوشت: روایی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی یادداشتی به مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل این دانشگاه شایعات استعفای خود را تکذیب کرد.



همچنین محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نامه‌ای را روی میز جاودان سیرت گذاشت و در این باره به کبنا نیوز، گفت: نامه‌ای را به سرپرست دانشگاه دادم.
وی تاکید کرد: به والله قسم اگر معاونت درمان استان را کامل به شهامت بدهند، آن را به‌روز خواهم کرد. ادعا ندارم، ایده دارم. 
وی توضیح داد: نامه‌ای به سرپرست دانشگاه نوشتم، یا اختیار تام معاونت درمان را به من بدهید و تمام قد جوابگو هستم یا هم من دیگر معاون نیستم.
شهامت ادامه داد: اختیارات را به من بدهند، قوی‌تر از گذشته می‌مانم. دلیلی ندارد که رئیس بیمارستان را من انتخاب نکنم ولی انتظار داشته باشند که پاسخ اشکالات و خرابی‌ها را من بدهم. 

رسالت اصلی دانشگاه عریض و طویل علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد حفظ سلامت و درمان جامعه است و اگر این دانشگاه درگیر حواشی و مسائل سیاسی و... شود از این رسالت خود دور می‌مانند و دود این حواشی به چشم مردم می‌رود. مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد باید هر چه سریعتر وضعیت دانشگاه را سامان بدهند و اجازه ندهند، دانشگاه به چنین روزی بیفتد.


نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Italy
بالاخره استعفا داده اند یا نداده اند ؟؟!!!
اگر استعفا داده اند ، چرا تکذیب میکنند و تکذیبیه میفرستند ؟!!
بالاخره این وسط کی دروغ میکه و کذاب کیست ؟؟!!!
درود بر دکتر جاودان سیرت که عین عقاب با اقتدار در راس نشسته و با گوشه چشم به این بچه بازی ها چشمک میزنه!!
و هیچ اهمیتی هم به این بچه بازیها نمیده .
باور کنید حوصله و وقت اضافی که بخواد ذره ای به این حرفای خاله زنک بازی اهمیت بده نداره !!!
بلوط
Italy
مگه این اقایان که بقول خودشان میل دارند با این سانتاژ بازیها توجهات را بخود جلب کنند ، مگه یکسال قبل از جاودان سیرت تا حالا در همین جایگاها نبودند ؟! مگه غلام نژاد قربانی نوع مدیریت ضعیف و سردرگم همین معاونین نشد ؟!! اگر این اقایان مثل ادعاهای ثد من یه غازشان رستم دستان هستند چرا غلام نژادو سرنگون گردند ؟؟!!! این آقایان مقتدر و توانمند چرا فرافکنی میکنند و پشت سر رئیسشان قایم میشوند ؟!
یاسوج
Italy
این اقایان خودشان مسببین اصلی وضع موجودند و دکتر جاودان باید ازشون پاسخ بخواهد و باید پاسخگو باشند ، این آقایان دوساله که روی این صندلیها لم داده اند ، دکتر جاودان که بخاطر اصلاح وضع موجود که نتیجه عملکرد همبنهاست ۸ ماهه که اومده !! غلام نژاد بیچاره را همین معاونین ناتوان و ....کله معلق کردند ، حالا نوبت دکتر جاودان سیرته ، اممممممممممنا نمیشه داداش ، نمیشه!! دستتان برای همه رو شده !
جاودان سیرت گوشش به این بچه بازی ها و کلکهای کودکانه بدهکار نیست ، بشدت گرفتار رتق و فتق اموره !!
روایی که فلوشبپ شیراز مشغول درس و مشقه و استعفاس برای تعین جانشین که بکماه قبلی ارائه شده ، دکتر شهامت احتمالا فردا تکذیبیه هم بزنه و سر جاش یواش بنشینه تا جاودان متوجه نشده . بنشین سرجات برار ، بنشین ... اگه جاودان متوجه شد ، بابویی که یادته ؟!!! راحت سرجات بنشین.... گوش بگه !!!
Iran, Islamic Republic of
ول کنید این بازی ها رو ... فقط لازمه ساعت یازده شب برید جلو بیمارستان نمازه و ببینید چند نفر کهگیلویه و بویراحمدی اونجاس...
رضا
Iran, Islamic Republic of
دیوان محاسبات توکه سرت توی محاسباته باید بهتر بدونی که نامه باید به وزیر زده شود ا‌ونم از طرف دیوان کل.
به جاودان سیرت نامه زدی چرا وایسادی؟
نامه ات بو دارع.
چرا زمان یزدانپناه با ۱۴ ماه سرپرستی نامه نزدی؟
Iran, Islamic Republic of
چه دلیل داره دکتر جلیل، کم سن سال بشه مدیر بیمارستان؟ چرا چون فرزند شهیده؟؟ چرا ریاست بیمارستان رو به کسی مدیریت خونده مثل مدیریت خدمات بهداشت و درمان نمیدن؟ چرا باید همه دکتر باشن،
شریعتی
Iran, Islamic Republic of
کبنا باز به حاشیه ها دامن زدی؟
اقای دکتر یزدانپناه هم ١۶ ماه سرپرست بود بعد شد رئیس... این یک رویه طبیعیه و مرسومه که بعد از شش ماه دیوان محاسبات نامه میزنه و باورش سخته که بگیم رسانه کبنا این رو نمیدونه و وقتی میدونید و باز با حاشیه سازی مانوور میدید این یعنی جهت گریری مغرضانه و حاشیه سازی ناجوانمردانه یک رسانه که از قضا خودش رو همیشه بدور از حاشیه و جارو جنجال معرفی میکنه.
وضعیت بیمارستانها و درمانگاهها نشان داد که اقای شهامت شایستگی معاونت درمان و سلام استان رو ندارند و اساسا مدیران مدیریت قبلی باید تغییر میکردند که ابقا آنها از اشتباهات دکتر جاودان سیرت بوده و هست و در ضمن چه کسی و در کجای قانون گفته شده معاونت باید روءسای بیمارستانهارو تعیین کنه؟ پس بفرمایید ریاست دانشگاه چکاره هستند و چه چیزی رو ریاست میکنند؟ اقای معاون، شما میتونید نظر بدید معرفی کنید با توجیهات علمی اصرار به نصب یک نیروی کارامد داشته باشید اما شما چکاره اید که میخواهید حوزه درمان دربست تحت اختیار و اراده و تصمیم شما باشه؟؟
این چه درخواست بی ربط و مضحکیست که آقای معاون کمسواد و ناتوان از اداره درمان استان، برای خودش قائل هست؟
تاکید میکنم ماندن اقای دکتر شهامت در این پست ظلم به درمان و پرسنل درمان استان هست. اقای رئیس لطفا در برابر زیاده خواهان بی لیاقت قاط عمل کنید و با استعفای این شخص موافقت کنید اگر بفکر سلامت مرد هستید.
عبدالله
United Kingdom
بخدا قسم این جملات از روی واقعیت و تجربه کار با ایشان هست: /.//
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که سیاست بازی جاش به شایسته سالاری بده اوضاع همینه تمام فکر و تلاش ها برای حفظ صندلی ها هست که با بازی های سیاسی می چرخه و خدمت به مردم گم میشه
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که سیاست بازی جاش به شایسته سالاری بده اوضاع همینه تمام فکر و تلاش ها برای حفظ صندلی ها هست که با بازی های سیاسی می چرخه و خدمت به مردم گم میشه
علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که دارن از دکتر جاودان سیرت حمایت میکنن الان کنار خود دکتر جاودان سیرت نشستن هی می‌نویسن😂
یه سوال چرا دکتر علیرضا جلیل بدون هیچ سابقه ای شده رئیس بیمارستان جلیل
پرستار
Iran, Islamic Republic of
بخدا شهامت درست میگه بیمارستانها زیر نظر معاونت درمان است باید روسای بیمارستان ها توسط معاون درمان انتخاب شود از زمان دکتر غلام نژاد ودکترجاودان سیرت روسای بیمارستان ها توسط ریس دانشگاه انتخاب شدند واز همون موقع تا الان بیمارستان ها نابود شدند کسانی را گذاشتند ریس بیمارستان ها که نه تخصص دارند وروزانه حاشیه وتوانایی اداره بیمارستان را ندارند بنظر من
معاون درمان دانشگاه باید روسای سه بیمارستان یاسوج ومدیران داخلی ومترون های بیمارستان های یاسوج را تغییر واز نیروهای بدون حاشیه و وابسته به نماینده نباشند بزارند
Iran, Islamic Republic of
مه تکذیب با ز یا ذ نوشته ایابو
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ دکتر مسلم صداقت
در مقابل هیچ ظلمی کوتاه نخواهد آمد
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1