تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۶۹۵۴۸
بعد از حواشی ایجاد شده، مطرح شد

فرماندار گچساران: هیئت اجرایی انتخابات برای تائید صلاحیت تاجگردون تحت هیچ فشاری نبود

۷
۰
فرماندار گچساران: هیئت اجرایی انتخابات برای تائید صلاحیت تاجگردون تحت هیچ فشاری نبود
کبنا ؛فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه گفته شود اعضای هیأت اجرایی گچساران بخاطر تائید صلاحیت آقای تاجگردون استعفاء داده و یا احکام آنان لغو شده، اصلاً صحت ندارد.
روانبخش دیهیم خوب در پاسخ به سؤال ایلنا مبنی بر اینکه در برخی محافل از لغو احکام اعضای هیأت اجرایی انتخابات دوازدهم در شهرستان گچساران پس از تائیدصلاحیت «غلامرضا تاجگردون» در این هیأت خبر می‌دهند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: خیر، چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد و اساساً چنین اتفاقی رخ نداده است.
وی با تأکید براینکه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بر اساس قانون عمل کرده و پایبند به تمامی موازین قانونی بوده است، خاطرنشان کرد: تائید صلاحیت تاجگردون نیز تحت هیچ فشاری صورت نگرفت و اعضای هیأت اجرایی، خودشان براساس قانون راجع به این تائید صلاحیت عمل کردند.
فرماندار گچساران گفت: در هیأت اجرایی و یا هر مجموعه دیگری، اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد و این اختلاف سلیقه‌ها هم یک اَمر طبیعی است، اما اینکه گفته شود اعضای هیأت اجرایی گچساران بخاطر تائید صلاحیت آقای تاجگردون استعفاء داده و یا احکام آنان لغو شده، اصلاً صحت ندارد.
دیهیم خوب با تأکید براینکه در بررسی تائید صلاحیت «آقای غلامرضا تاجگردون» اگر مشکلی وجود داشت به‌طور حتم هیأت اجرایی صلاحیت‌ایشان را تائید نمی‌کرد، یادآورشد: قانون فصل الخطاب ما بوده و ما نیز براساس وظیفه شرعی خود باید به قانون عمل کنیم و خارج از قانون را قبول نداریم.
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود فشار‌های فراوانی برای لغو احکام هیأت اجرایی گچساران پس از تائیدصلاحیت تاجگردون به خود شما به‌عنوان فرماندار وارد شد، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ تأکید کرد: این موضوع هم مانند همان موضوع لغو و یا استعفای اعضای هیأت اجرایی اصلاً صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Germany
ضعیف ترین فرماندار دوران گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دیهیم واقعیت ماجرا را بگو که نماینده گچساران مخالف با رد صلاحیت تاجگردون در هیئت اجرایی بود وبه شماهم تذکر اده بود که چارچوب شرعی و قانونی مدنظر باشد
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
از تاجگردون ، مردم مظلوم گچساران و باشت ، حق الناس و پرونده سازان، جمله بسازید ................/ احسنت به فرمانداری که قیامت خود را فدای سیاست دنیایی نمی کند/ ان شالله همیشه بسلامت باشید
India
شجاع ترین و پاک دست ترین فرماندار
India
خدایی حیف تو که رفتی ........
فقط تاجگردون
اگر نماینده گچساران و باشت و استان بود الان وضعیت ما این نبود.

3 درصد نفت وگاز را پیش فرماندار و سیدناصر بردن صداشونم در نیومد . حتی نشنیدیم سیدناصر برای جلوگیری از این حکم در مجلس دفاعی کرده باشه.

فقط یک کلام خاک بر......
Iran, Islamic Republic of
اگر کل نمایندگان کشور مثل آقای حسینی پاک وضد فساد و پارتی بازی باشن بی‌عدالتی ازبین میره
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1