تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۳۶۶
در اجلاس عمومی مجمع عالی بسیجیان شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

برومند زاده؛ هیأت‌های اندیشه‌ورز به سمت مسئله محوری و مطالبه گری سوق داده شوند

۰
برومند زاده؛ هیأت‌های اندیشه‌ورز به سمت مسئله محوری و مطالبه گری سوق داده شوند
کبنا ؛اجلاس عمومی مجمع عالی بسیجیان شهرستان کهگیلویه با هدف رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های شهرستان و ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفع آنها با حضور مسئولانی استانی و شهرستانی، اعضای شورای حوزه های بسیج و جمعی از بسیجیان این شهرستان در حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده _ معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد _ در این اجلاسیه، مجامع بسیج را جمعی از متفکران و نخبگان بسیجی دانست که در راستای سند اعتلای بسیج اهدافی را دنبال می‌کنند و گفت: یکی از این اهداف مسئله یابی است، باید مسائل و مشکلاتی را که در جامعه و شهرستان ما وجود دارد احصاء کنیم و پیرامون آنها گفتمان سازی انجام دهیم که به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
وی با تاکید بر اینکه در مطالبه گری باید آن مطالبه و دغدغه از طریق مسئولان استانی و شهرستانی پیگیری و تبدیل به یک برنامه شود، افزود: هیات ها و مجامع را به سمت مسئله محور و مطالبه گری سوق دهید که همه این فرایند ها باید ختم به توسعه در سطح منطقه شود‌.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان به جنگ ترکیبی که دشمن امروز علیه ما به راه انداخته است اشاره و تصریح کرد: یکی از وظایف نخبگان و کسانی که صاحب فکر و اندیشه است جهاد تبیین است ومقام معظم رهبری مکرر در بیانات خود به بحث جهاد تبیین با توجه به حوادث و اتفاقاتی که در اطراف منطقه رخ می دهد تاکید دارند و وظیقه همه ما و اقشار مختلف بسیج به ویژه قشر نخبگانی پرداختن به ابعاد مختلف بحث جهاد تبیین است.
برومند زاده در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی درگیر جنگ های مختلفی اعم از جنگ سخت و نیمه سخت، جنگ فرهنگی و نرم در ابعاد مختلف آن بوده است، اما در چندسال اخیر کشور درگیر جنگ شناختی، ترکیبی و هیبریدی از سوی دشمنان شده که علاوه برآن که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی درگیر این جنگ بوده کشورهای منطقه نیز درگیر این جنگ هستند.
وی با تاکید بر اینکه مقابله با جنگ ترکیبی و نرم به مراتب سخت تر از جنگ ۸ سال دفاع مقدس خواهد بود، عنوان کرد: وظیفه ما امروز تببین واقعیت ها در همه ابعاد برای مردم است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براینکه مسئله جهان اسلام امروز فلسطین است،وبه عنوان مسئله اول جهان و ابعاد جنگ الاقصی است، بیان کرد: ارتش اسرائیل که هم در بعد عملیاتی و اطلاعاتی و هم در بُعد نیروی نظامی خود را اول منطقه مطرح می کرد در عملیات طوفان الاقصی شکست سختی خورد، انها با این شکست در حقیقت دنبال چند استراتژی بودند که بتوانند بار روانی این موضوع را بردارند و نیز بتواند به جبهه مقاومت ضربه ای وارد سازند.
وی گفت: بعد از این عملیات اسرائیل تلاش کرد ایران را درگیر یک نبرد همه جانبه کند و برای این موضوع دنبال توجیه جهانی بودند که ایران به صورت مستقیم به این حمله ورد کند و این توجیه هم در مجامع بین المللی و هم در افکار عمومی دنیا برای آنها پیدا شود و اعلام کردند که ایران آغازگر جنگ بوده است که از این طریق جنگی علیه ایران، جبهه مقاومت و حزب الله آغاز نمایند.
برومند زاد ادامه داد: ۲ قطبی اسرائیل و فلسطین را می خواستند تبدیل به ۲ قطبی اسراییل و ایران کنند و کشورمان را وارد جنگ کنند و مسئله فلسطین در سطح جهانی به فراموشی سپرده شود‌ و اعلام کنند یک قطب اصلی در مقابل اسرائیل را ایران قرار دهند.
وی افزود: آمریکا علی رغم یک پشتیبانی همه جانبه و کامل در حوزه های مختلف که از رژیم صهیونیستی در این جنگ داشتند، تمام تلاششان این بود که پشت پرده بدون اینکه جامعه جهانی متوجه شوند آنها نقش اصلی در پشتیبانی از رژیم صهیونسیتی دارند به جنایات خود ادامه دهند، اما سخنان سید حسن نصرالله که فرمودند اسرائیل طرف مقابل او یک گروه حماس هست و دشمن اصلی ما در این جنگ و آدم کشی ها در فلسطین آمریکاست این استراتژی دشمن خنثی شد‌.
​​​​​​



 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1