تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۹۰۵۴
روزنامه جمهوری اسلامی:

آقای رئیسی نسخه شفابخش چه شد؟ این گرانی‌ها تا کی ادامه دارد؟

۵
۳
آقای رئیسی نسخه شفابخش چه شد؟ این گرانی‌ها تا کی ادامه دارد؟
کبنا ؛روزنامه جمهوری اسلامی از عملکرد دولت در کنترل تورم و گرانی انتقاد کرد. این روزنامه در ستون تحلیل هفته خود نوشت: هفته جاری تداوم گرانی‌ها باز هم سفره مردم را کوچک‌تر کرد؛ هرچند که سفره عده‌ای رانت‌خوار و افراد ذی‌نفوذ در شبکه‌های اقتصادی منتفع از تحریم، گسترده‌تر شد و فاصله‌های خانمانسوز طبقاتی را وسیع‌تر کرد، ولی ادامه موج گرانی ارز، سکه، خانه، اجاره‌ها، اقلام خوراکی و مصرفی مردم به این سوال بیش از همیشه دامن زد که این گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته تا کِی ادامه خواهد داشت و آن نسخه شفابخشی که دولت سیزدهم به مردم وعده داده بود، چه زمانی محقق خواهد شد؟
به عنوان شاهد مثال گرانی‌ها، همین هفته رسانه‌ها اعلام کردند که شورای رقابت در سال جاری به نهاد تولید مجوز برای گران‌فروشی خودروسازان تبدیل شده و تقریباً هر دو ماه، ۳ بار مجوز افزایش قیمت را به خودروسازان داده است و این درست نقطه مقابل شعاری است که رهبری، امسال را به عنوان «مهار تورم» و «رونق تولید» اعلام کرده و دولت را موظف به پیگیری آن کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای رییسی ومجلس یک دست گویا بفکر همان سه درصد رای دل بسته اند::::: چرا بهایی به کار کارشناسان رسانه ای که نظرات ملتند نمی دهند؟؟؟؟؟؟؟؟
کمال
Iran, Islamic Republic of
مردم چقدرساده اند🤔
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
تا حقوق بازنشسته ها را همسان کرد وعملا دیدند در احکام:::::::
Iran, Islamic Republic of
از زمان هیتلر بطور عام، و از زمان انقلاب ایران بطور خاص، علم و تکنولوژی قدرتمند جهان بجای رفاه و امنیت و سلامت در جهت متضاد انها و نابودی بشریت بکار میروند. انتشار ویروسهای خطرناک و کاهش بارندگی و زلزله ها و سونامی و سیل و دیگر حوادث مختلف غیرمنتظره از علائم انست. با گرم شدن زمین بواسطه اتش زدن جنگلها و چاههای نفت وارد کردن حجم عظیم گاز متان (گاز شهری) به جو و ذوب یخهای قطبی و کاهش بارندگی، فاجعه طولانی مدت خشکسالی جهان زنده را تهدید خواهد کرد. اگر سران امریکا از کارتر تا بایدن را در اتش کباب، و به سگهای همچون خودشان بخورانند، بازهم جبران خیانتهای انها به بشریت نمیشود. اکنون خطرناکترین تفکر واپسگرای طالبانی به خطرناکترین قدرت پیشرفته جهان مجهز و خود را مجاز به هر جنایتی با هر وسعت میداند و تصور میکند رضایت خدا را از میان خون و کشتار و ویرانی باید جلب کرد. اگر خدا به چنین اقداماتی راضی باشد، نباید در غیرالهی بودن ماهیت چنین خدایی شک کرد.
Iran, Islamic Republic of
قداست یک ایده مقدس زمانی از بین میرود که جنبه قدرت و حکومت پیدا کند ه...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1