تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۶۹۰۵۲
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس ابتدایی

۰
اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس ابتدایی
کبنا ؛معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید طوقانی در مدارس ابتدایی استان اجرا می‌شود.
به گزارش کبنا، فرشید کرمی در نشست با کارشناسان تربیت بدنی و رؤسای هیأت‌های ورزش زورخانه استان و شهرستان بویراحمد، با بیان اینکه طرح شهید طوقانی در مراسم صبحگاهی این مدارس برگزاری می‌شود افزود: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش‌آموزان با ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی است.
وی با اشاره به اینکه شهیدان برای ما الگوی ایثار، میهن دوستی، جوانمردی و گذشت می‌باشند گفت: دانش‌آموزان، حلقه‌ی مفقوده‌ی احیا و گسترش ورزش زورخانه‌ای بوده که با اجرای طرح شهید طوقانی می‌توان شاهد ترویج این ورزش در بین دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی باشیم.
کرمی افزود: این طرح در ماه‌های آبان و آذرماه برگزار می‌شود.
وی گفت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در این طرح باید ۲۵ دانش‌آموز مقطع ابتدایی در استان آموزش‌های ضرب، مرشدی و ورزش باستانی زورخانه را فرا گیرند.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان نیز گفت: با تعامل و هم‌فکری و برنامه‌ریزی درست این طرح می‌توان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را در بین دانش‌آموزان ترویج و آن‌ها را به سمت و سوی ورزش پهلوانی سوق داد.
مرتضوی بر همراهی خانواده‌ها در فرایند تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: تقویت و احیاء ورزش باستانی به عنوان یکی از عناصر هویت بخش بوده که به سلامت جسمی و تربیت معنوی دانش‌آموزان کمک می‌کند و اولیا می‌توانند فرزندان خود را برای حضور در ورزش‌های زورخانه‌ای تشویق کنند چرا که این ورزش با دعا، حمد و ثنای خداوند و یاد اهل بیت همراه می‌باشد.
در پایان این نشست تفاهم نامه‌ای بین معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای استان برای اجرای کامل و صحیح این طرح در مدارس ابتدایی استان به امضا رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1