تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۶۹۰۰۹
بخشدار کبگیان مطرح کرد

خدمات‌رسانی وظیفه دولت است و منتی بر گردن کسی ندارد

۳
خدمات‌رسانی وظیفه دولت است و منتی بر گردن کسی ندارد
کبنا ؛بخشدار کبگیان گفت: دولت وظفیه‌اش خدمات‌رسانی است و هیچ منتی بر گردن کسی نَدارَد، لکِن خدمات نظام باید توسط مسئولان به مردم گفته بشود.
به گزارش کبنا از چیتاب، ابوطالب محسنی‌فر_ بخشدار کبگیان_ در بازدید‌های سرزده از ادامه اجرای طرح‌های عمرانی در این بخش با حضور در روستای ساران گفت: ساران با داشتن دهیار پیگیر، مجرب، کاربلد و پایکاری همچون آقای عابدینی علاوه بر آسفالت معابر، جدول‌گزاری، تقویت روشتنائیِ معابر، و آنتن دهی تلفن همراه نسل جدید اینترنت، همزمان چهار پروژه بزرگ را در دستور اجرا و روبه اتمام دارد.  
بخشدار کبگیان بازگشائی جاده ورودی روستا، با حذف نقاط حادثه خیز را از اهم مطالبات این مردم برشمرد و گفت: در سفر اخیر آقای استاندار و هیئت همراه به روستای ساران و پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی سرانجام این مهم بااعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال اجراست.  
وی خاطرنشان کرد:  در اجرای این کار با نبوغ دهیار روستا، علاوه بر بازگشائی مسیر و حذف نقاط حادثه خیز تمام مخلوط و سنگلاخ حاصله بعد از بارگیری با تخلیه در نقاط پرتگاه خاصه مسیر‌های نزدیک به رودخانه ضمن پر کردن خلا‌های ناشی از سیلاب‌های فصلی و رانش زمین مسیر جاده ساحلی روستا را در آینده‌ای نزدیک هموار خواهد کرد.  
محسنی فر، اجرای پروژه سالن بزرگ ورزشی شهدای ساران با اعتباری بالغ بر۷۰میلیارد ریال، ساخت و نصب چمن مصنوعی روستا با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، و اجرای شبکه آب شرب و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتباری بالغ ۶۵ میلیارد ریال را از دیگر خدماتِ دولتِ چهاردهم در روستایِ ساران برشمرد و خاطرنشان کرد: در ادامه خدمت بی‌منت دولت چهاردهم پروژه‌های زیادی در روستا‌های بخش در دست اجراست که انشالله تعالی به‌امید خدا ویاری امام زمان در سایه تلاش دهیاران زحمتکش به مرحله اتمام خواهند رسید.  
 بخشدار کبگیان تصریح کرد: دولت وظیفه‌اش خدمترسانی به مردم است و هیچ منتی به گردن کسی ندارد، فلذا تمام این کار‌ها را باید درقالب خدمات نظام به همگان اعلام کرد.  
محسنی فر هدایت آب‌های روان در دره ورودی دلی بجک به روستا را از دیگر نبوغ دهیار ساران جهت آبیاری نیمی از شالیزار‌های این روستا با استراحت دادن به پمپاژ‌های مکنده هدایت آب برشمرد و گفت: آقای عابدینی علیرغم تراکم جمعیت و پراکندگی روستا در امر آبادانی برای هر مشکلی یک‌ایده جالبی دارد که بقولی از تهدیدات فرصت می‌سازد.
وی تصریح کرد: همین نبوغ در کار، پیگیری مطالبات، درنهایت اخلاق مَداری باعث رضایت بالای مردمی روستا از عملکرد‌ایشان شده است.  محسنـی فر در پایان ساخت دیوار حائل در سمت شمالی منتسب به رودخانه را از دیگر خواسته‌های به حقِ این مردم برشمرد و ادامه داد؛ اگر مسئولان در دولت انقلابی عنایتی داشته باشند می‌توان با ساخت این دیوار حائل در سه بُعدِ، جلوگیری از رانش، مقابله با طغیان، و تشکیل جاده‌ای زیبا در ساحل رود گام بلندی در جهت آبادانی و زیباسازی این روستا برداشت.  

-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1