تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۶۸۶۹۹

انهدام شبکه ۱۹ نفره گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان

۰
انهدام شبکه ۱۹ نفره گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان
کبنا ؛اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند.
به گزارش کبنا به نقل از تسنیم، اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت 19 عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند. متن بیانیه به شرح زیر است:
به استحضار مردم فهیم و بصیر استان سیستان و بلوچستان می‌رساند، هم‌راستا با طراحی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای بی‌ثبات‌سازی کشور در سالگرد اغتشاشات 1401، گروهک جنایت پیشه منافقین نیز دست به اقدامات متعدد تروریستی و ایذایی زده است. این گروهک که از گذشته در پی نفاق‌افکنی در جنوب شرق کشور بر بستر تنوع قومی و مذهبی بوده، طی ماه‌های اخیر پس از نشان کردن و جذب و آموزش تعدادی از عناصر مستعد در فضای مجازی، آنها را به ترور چهره‌های شاخص قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی از طریق دامن زدن به اغتشاشات، آسیب رساندن به اموال عمومی، تعرض به مراکز نظامی و انتظامی و سر دادن شعارهای ساختارشکن در مراسم نماز جمعه موظف کرده است.
با حصول اطلاعات اولیه، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) طی سلسله اقدامات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن رصد دقیق و شناسایی تحرکات منافقین، در اقدامی هماهنگ شبکه گسترده آن گروهک وابسته را شناسایی و 19 عضو آن در سطح استان را بازداشت کردند.
از مردم ولایت‌مدار و شریف استان سیستان و بلوچستان تقاضا دارد با عنایت به نقشه‌های شوم دشمن برای برهم زدن انسجام، آرامش و امنیتِ استان، با حفظ هوشیاری همیشگی به ویژه در ارتباطات فضای مجازی، همچون گذشته هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به ستادهای خبری وزارت اطلاعات یا سازمان اطلاعات سپاه گزارش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1