تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۶۸۶۰۰
در خطبه های نماز جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

واکنش امام جمعه به تغییر یک مدیر در کبگیان

۴
واکنش امام جمعه به تغییر یک مدیر در کبگیان
کبنا ؛این خطیب جمعه در پایان خطبه های این هفته باتشکر از زحمات اعظم غیاثی مدیریت قبل جهاد کشاورزی چیتاب نیز گفت: وقتی عملکرد یک خانم محجبهٔ وقت شناس، با شاخصه های مدیریت جهادی انقلابی در قاموس مسئولیت باعث می شود تا رضایت عام از عملکرد بی نظیرشان موقع تودیع معارفه ناراحتشان کند. 
به گزارش کِبنـا از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان_ امام جمعه کبگیان_ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به مبحث مرگ انسان خاصه مرگهای زودرس در این دوره زمانه گفت: انسان میتواند با تهذیب نفس، واخلاص در بندگی طریقت مرگ خود را در حال بندگی و سیطره اطاعت از خدا انتخاب کند. 
وی افزود: مراقب باشید عبادات (نماز و روزه های یومیه) در مسیر دامهای شیطان دلخوش به غرورتان نکند زیرا ممکن است در مسیر فریب شیطان با دلخوشی به شعار خدا بخشنده هست در همان یک لحظه معصیت مرگ سراغتان بیاید.
حجت الاسلام پژمان در فـراز دوم از خطبه های این هفته با اشاره به مسئله فلسطین و اوضاع کنونی بمباران غزه گفت: اسرائیل علیرغم برخورداری از حمایت همه جانبه تسلیحاتی شیاطین غربی (آمریکا، اسرائیل و شرکایشان) در سه جبههٔ تحلیل اطلاعاتی، قدرت نظامی، و محکومیت جهانی شکست خورده وتنها با کشتار مردمان بی دفاع غزه به ابهت قدرت پوشالی خود دلخوش کرده است. 
امام جمعه کبگیان در ادامه با اشاره به مسئله پدافند غیره عامل نیز گفت: در طول عمر بشریت معمولا حوادث طبیعی و غیر طبیعی همراه بشر بوده و هست لکن، انسان برای پیشگیری ازخطرات احتمالی جهت حفظ نیروهای انسانی، تمهیداتی اندیشیده است. 
سیدفرج الله پژمان ضمن تشکر از تلاشهای بخشدار کبگیان در نظارت سختگیرانه (ایجادسازه های متعدد دربخش) گفت: مدیریت در اعطای پروانه ساخت،با حضور نامحسوس وسرزده ایشان در پروژه ها باعث شده تامهندسین ساخت و ساز در نظارت دقت بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد؛ نماینده ارشد دولت در منطقه علاوه بر نظارت پروژه، در مسائل اطفاء حریق، پیش بینی آب و هوا، با مدیریت بر دهیاران و شوراهای بخش جهت اعلان نقاط حادثه خیز در روند آگاه سازی مردم در فضای مجازی فعالیت ویژه ای دارند. 
این خطیب جمعه در پایان خطبه های این هفته باتشکر از زحمات اعظم غیاثی مدیریت قبل جهاد کشاورزی چیتاب نیز گفت: وقتی عملکرد یک خانم محجبهٔ وقت شناس، با شاخصه های مدیریت جهادی انقلابی در قاموس مسئولیت باعث می شود تا رضایت عام از عملکرد بی نظیرشان موقع تودیع معارفه ناراحتشان کند، این یعنی مردم دوست ندارند یک مدیر در طراز انقلاب همراه و همیارشان را از دست بدهند و این یک خروجی مثبت از ویژگیهای یک مسئول خدمتگزار در هنگام تحویل منصب می باشد. 
سیدفرج الله پژمان ضمن تشکر از زحمات خانم غیاثی و خوش آمدگوئی به آقای هدایت، ادامه داد: آقای هدایت هم انسانی مجرب، متعهد، دلسوز، کاردان، و کشاورز دوست هستند که انشالله در ادامه راه موفق خواهند شد. 
لازم به ذکراست بعد ازسخنرانی بخشدار کبگیان در بین الصلاتین (پدافند غیره عامل) از طرف امام جمعه، بخشدار و شهردار و شورای اسلامی شهر چیتاب بااهداء لوایح سپاس و یادبود از خانم اعظم غیاثی مسئول جهاد چیتاب تجلیل بعمل آمد همچنین از طرف فکوری فرماندهی پایگاه شهید آرمین روستای دروهان از زحمات حاج آقای دلاوری روحانی مستقر در روستا تجلیل، و از طرف فرماندهیِ سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد، از زحمات مسلم فکوری فرمانده پایگاه برادران، و لیلا صبوری فرمانده پایگاه خواهران روستای مذکور بعنوان مصداق فرماندهان نمونه جهادی شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد. 

--------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1