تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۸۵۴۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: فرماندار جدید کهگیلویه هنوز معرفی نشده است / چطور برخی رسانه‌ها زمان تودیع و معارفه برای آن مشخص کرده‌اند / فعلاً موسوی فرماندار کهگیلویه است

۳
۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: فرماندار جدید کهگیلویه هنوز معرفی نشده است / چطور برخی رسانه‌ها زمان تودیع و معارفه برای آن مشخص کرده‌اند / فعلاً موسوی فرماندار کهگیلویه است
کبنا ؛مدت زیادی است که از استعفای «عبدالعزیز موسوی»، فرماندار شهرستان کهگیلویه می‌گذرد. گفته می‌شود به دلیل قرابت او با سید محمد موحد نماینده فعلی و کاندیدای احتمالی انتخابات بحث جابه‌جایی «موسوی» او پیش آمد. موسوی که چاره‌ای جزء کناره‌گیری از فرمانداری کهگیلویه را نداشت از جایگاه خود استعفا داد.
به گزارش کبنا، فرایند انتخابات مجلس مدتی است که شروع شده و باید طبق برنامه زمان‌بندی مقدمات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود. در آستانه انتخابات سید عبدالعزیز موسوی از فرمانداری کهگیلویه استعفا می‌دهد و هنوز جایگزین او انتخاب نشده است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند_ امام جمعه دیشموک_ در این باره گفت:  انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی نزدیک است و در شهرستان نیاز به یک فرماندار انقلابی، جهادی و پای کار داریم.
حجت‌الاسلام راوند خاطرنشان کرد:‌امیدواریم بدون دخالت سیاسیون و نمایندگان مجلس شهرستان به این گستردگی را مدیریت کنند انتخابات باشکوهی برگزار کنند.
امام جمعه دیشموک بیان کرد: نبود فرماندار و تأخیر در انتخاب وی زیبنده نیست و انتظار هست بدون توجه به مسئولین خارج از دولت خود انتخاب کنند و باعث بدبینی مردم به این مسأله نشود.
 وی تصریح کرد: متأسفانه در استان اکثر مسئولان را نمایندگان مجلس و سیاسیون خارج از دولت انتخاب کردند و نباید اینطور باشد.
حجت الاسلام راوند در پایان گفت: مردم را نسبت به نظام و رئیس جمهور محترم این عالم دینی بدبین نکنید وظیفه را درست انجام داده؛ هر چه سریعتر فرماندار انتخاب شود.
ساعتی پیش بعضی از رسانه‌های خبری را مبنی بر معرفی فرماندار جدید کهگیلویه منتشر دادند و گفته بودند که فردا مراسم تودیع و معارفه برگزار می‌شود.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا نیوز،  گفت: در حال حاضر عبدالعزیز موسوی با دستور استاندار فعلاً فرماندار شهرستان کهگیلویه است.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی مهر افزود: اینکه برخی از رسانه‌ها از تغییر فرماندار نوشته‌اند و زمان تودیع و معارفه را نیز مشخص کرده‌اند اصلاً درست نیست. هنوز استعلامات و مراحل قانونی معرفی فرماندار جدید مانده، چطور برخی رسانه‌ها همچنین حرفی را می‌زنند.
هاشمی مهر اظهار کرد: شخصی که برای مسئولیت فرمانداری معرفی شده‌اند در حال انجام روال قانونی معرفی خود است.
وی گفت: گزینه جدید معرفی شده و تا زمانی که روال قانونی فعالیت او به اتمام برسد، با دستور استاندار  آقای موسوی همچنان مسئولیت را برعهده دارند.
به گزارش کبنا نیوز، سید حمزه محقق‌زاده به عنوان گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه معرفی شده است. محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت گچساران و فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان‌های چرام و کهگیلویه بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مراد
Iran, Islamic Republic of
چه خواجه علی چه علی خواجه در هر صورت انتصاب موحد هست
Iran, Islamic Republic of
انتصاب فرمانبر یا انتخاب فرماندار؟!؟!؟!
United Kingdom
هاشمی تعیین ایکنه که موسوی ویسه اگر موسوی نویسا محقق بیا و جاش تا بسا موحد قبول وابو،صلاح کهگیلویه رفته داخل دهس یه طایفه آخ و بخت طیبی و بهمئی که فقط و رایشو سو استفاده ایکنن ولی در عمل هییییییچ
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1