تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۶۸۴۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز فعالیت حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد / شهابی‌نسب دبیر حزب اعتدال و توسعه شد / شهابی‌نسب: حتماً در انتخابات مجلس موضع‌گیری خواهیم داشت / فعلاً از هیچ کاندیدی حمایت نکرده‌ایم و منتظر فرایند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها هستیم / ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا

۲۰
۱
آغاز فعالیت حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد / شهابی‌نسب دبیر حزب اعتدال و توسعه شد / شهابی‌نسب: حتماً در انتخابات مجلس موضع‌گیری خواهیم داشت / فعلاً از هیچ کاندیدی حمایت نکرده‌ایم و منتظر فرایند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها هستیم /  ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا
کبنا ؛علی شهابی‌نسب_ رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حکم محمدباقر نوبخت_ دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور_ به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، علی شهابی‌نسب طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت_ دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور_ به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. 
بنابر این گزارش،  جلسه مجمع عمومی حزب اعتدال و توسعه با حضور 900 تن از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد که 21 عضو شورای مرکزی حزب مشخص شدند. 
این حزب فعالیت خود را با مدیریت علی شهابی‌نسب در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده است و بنا به گفته شهابی‌نسب در حال عضوگیری و برگزاری جلسات و تعیین نمایندگان خود در سطح شهرستان‌ها هستیم.
شهابی‌نسب_ دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز ضمن تشریح چگونگی تشکیل این حزب در کشور و فعالیت آن در سطح استان، اظهار داشت:  آقای نوبخت مدیریت این حزب را به بنده محول کرده و انتخابات را هم در پیش‌رو داریم. 
وی با اشاره به برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه در سطح استان، گفت: قبلاً آقای هدایت اکبری مسئول این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که ضمن قدردانی از عملکرد وی، آقای نوبخت (رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه کشور) به عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه برای بنده حکم زده است.
شهابی‌نسب گفت: شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بر اساس یک انتخابات سراسری مشخص شده و نزدیک به یک ماه است که مسئولیت این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد به بنده سپرده است. این حزب سال 78 پایه‌گذاری شد که مورد تأیید وزارت کشور هم هست. با حضور نماینده وارت کشور کنگره حزب اعتدال و توسعه در 26 مهرماه برگزار شد که 21 نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی و 4 نفر هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند. حدود 32 نفر عضو این حزب شدند. جلساتی را باید برگزار کنیم. برای جذب اعضای جدید و پیشبرد اهداف حزب در استان فعالیت خواهیم کرد.
وی افزود: برای هر شهرستان یک نماینده را مشخص خواهیم کرد. 
آغاز فعالیت حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد / شهابی‌نسب دبیر حزب اعتدال و توسعه شد / شهابی‌نسب: حتماً در انتخابات مجلس موضع‌گیری خواهیم داشت / فعلاً از هیچ کاندیدی حمایت نکرده‌ایم و منتظر فرایند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها هستیم /  ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب و اصولگرا
شهابی‌نسب گفت: بر اساس اساسنامه حزب و همانطوری که از نام حزب هم مشخص است. این حزب رویه اعتدالی و میانه‌روی دارد و جزء احزاب تندرو نیست. ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا. 
وی افزود: امیدوارم و انتظار داریم که دوستان و اعضای حزب بیشتر روی مسائل توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نظر بدهند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بحث انتخابات مجلس را در پیش داریم. حتماً در بحث انتخابات موضع‌گیری می‌شود. باید ببینیم که کاندیداهای مورد نظر در شهرستان‌ها چه کسانی هستند؟ چه کسانی با مشی اعتدال همخوانی دارند؟ که حزب بخواهد از آن فرد یا افراد حمایت کند. فعلاً هیچ کاندید خاصی مدنظر نیست و از کسی حمایت نکرده است. باید همه برنامه‌های کاندیداهای مورد حمایت با برنامه‌ها و اهداف حزب سنخیت و همخوانی داشته باشد. مشی حزب، رویه اعتدالی و توسعه خواهد بود و مسائل توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: قطعاً در انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد موضع‌گیری خواهیم کرد و حتماً از فرد یا افرادی حمایت خواهیم کرد. برنامه داریم که جلساتی را در تهران با دکتر نوبخت داشته باشیم.
شهابی‌نسب تاکید کرد: ما در حال حاضر از هیچ کاندیدی حمایت نخواهیم کرد. منتظر فرایند ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها هستیم.
به گزارش کبنا، جلسه مجمع عمومی حزب اعتدال و توسعه با حضور ۹۰۰ تن از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد و ۲۱ عضو شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.
جلسه مجمع عمومی (کنگره) حزب اعتدال و توسعه با حضور ۹۰۰ نفر از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار و ۲۱ نفر اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.
نتایج انتخابات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است:
۱. محمدباقر نوبخت
۲. علی جنتی
۳. محمود واعظی
۴. سید علی آقازاده
۵. سروش راسخ
۶. غلامعلی جعفرزاده
۷. پروین داداندیش
۸. مجتبی زینی وند
۹. حبیب الله خجسته پور
۱۰. زهرا اربابی
۱۱. میراعظم هاشمی
۱۲. مرتضی براری
۱۳. علی سبحانی فر
۱۴. اقبال عباسی
۱۵. ‌امیر مسعود هراتیان
۱۶. جواد هروی
۱۷. محسن قاسمی
۱۸. اردشیر خدایی
۱۹. مسعود الماسی
۲۰. سمیرا فعلی
۲۱. عباسعلی باباگلزاده
همچنین نتایج انتخابات بازرس به شرح زیر است:
۱. مجتبی علمدار
۲. نادر قربانی
۳. مهدی هاشمی
۴. مرتضی وجداندار
گفنتنی است جواد هروی نماینده سابق مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با فارس با اشاره به این که گزینه‌های دبیرکلی حزب چه کسانی هستند، گفت: اعضای شورای مرکزی بر انتخاب مجدد آقای نوبخت متفق القول هستند.
وی در ادامه گفت: جلسه شورای مرکزی حزب برای انتخاب دبیرکل در چند روز آینده برگزار خواهد شد و ما به صورت صریح حضور خود را در انتخابات از قبل اعلام کرده‌ایم و قطعاً حزب اعتدال و توسعه در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و تهران گزینه‌های خود را برای انتخابات مجلس آینده به مردم معرفی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
جم کنید جان خودتون
خیال می کنید مردم منتظرن ببینن شما از کی حمایت می کنید برون اون سمت
خدا شاهده اگه همین اقای دبیر حزب کاندید شورای شهر هم بشه رای نمیاره چه برسه برای مجلس بخواد موضع گیری کنه
اخ و بخت دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
بابا اعتدال و توسعه کیلوی چنده!
جوری میگه موضع میگره انگار یه ۴۰ هزارتا رای ثابت داره
Iran, Islamic Republic of
جون خوت داخل استان به جز هدایت اکبری چندتا عضو داشته؟!هههه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
برو حاجی زاده را هم بیار کنار دستت.
هرکس از راه می رسد مدعی سیاست شده
سوق
Iran, Islamic Republic of
یادمه برای حاجی زاده خوزستانی گریه کرد ای خداااااا
United States
ک عامو جون خوت نِ ک ودلمون‌نزنید بهلیت تا بگریم بشی نیم
مهقلی
Russian Federation
نوبختی نیست دیگه، مملکت را اونا نابود کردحد
Iran, Islamic Republic of
افتتاح مغازه جدید در استان را تبریک می گویم . ان شاءالله این انتخابات نه بزرگ به تابلو داران اصول و اصلاح باشد .
بیخیال
India
بدبخت و او نماینده ای که تو بخوای حمایتش کنی از آخر اول ایابو
Iran, Islamic Republic of
بانیان وضع موجود که‌در دولت انقلابی مسئولیت داشتند و استیفایده بردند به خود شهابی
کارمندبرنامه وبودجه
جناب آقای شهابی هیچ کاری را نداری،این لقمه خیلی برات بزرگ هست؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
انشا الله آقای شهابی همیشه پیروز و سر افراز هسند
مجید
Iran, Islamic Republic of
جایگاه آقای شهابی خیلی بالاتر از این چیز هاست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ایما
Iran, Islamic Republic of
عالی
انشاءالله موفق باشید
حامد
ایشون که از جریان اصلاح طلبی ودولت روحانی برای تمدید پست ریاست سازمان مدیریت اعلام برایت کرده بوده ووابستگان دولت ازجمله استاندارو معاونینش و دیگر مسیولین استان ازایشون بعنوان مدیرانقلابی این دولت یاد میبردن.حالا این افراد بفهمن که چه کلاهی سرشون رفته.شهابی هم تو این 2سال ریاست مزه پول وقدرت ررو چشید وحالا ول کن نیست
رضا
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا از صبح تا شب دنبال کار بود تا انجای که من می دانم از ریاست سازمان هیچ نفعی نبرد .خدارا در نظر داشته باشید
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
تازمانیکه احزاب شکل نگیرند ونمایندگان ازطریق حزب انتخاب نشوند مشکلات کشور واستان حل نخواهد شد.
جواد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کاری آقای شهابی درست است همه باید کمکش کنند
مهران
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که نظرمخالف با حزب واقای شهابی دادندبدانید که 44 سال است نمایندگان استا ن براساس طایفه .و قوم وقبیله انتخاب شدند که تمام بدبخنیها وگرفتاریها هم از همین جا شروع شده باید احزاب را تقویت کنیم تا مشکلات ما حل شود از جمله همین حزب اقای شهابی
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1