کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آغاز فعالیت حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد / شهابی‌نسب دبیر حزب اعتدال و توسعه شد / شهابی‌نسب: حتماً در انتخابات مجلس موضع‌گیری خواهیم داشت / فعلاً از هیچ کاندیدی حمایت نکرده‌ایم و منتظر فرایند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها هستیم / ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا

30 مهر 1402 ساعت 21:29

علی شهابی‌نسب_ رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حکم محمدباقر نوبخت_ دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور_ به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


علی شهابی‌نسب_ رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حکم محمدباقر نوبخت_ دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور_ به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، علی شهابی‌نسب طی حکمی از سوی محمدباقر نوبخت_ دبیرکل حزب اعتدال و توسعه کشور_ به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. 
بنابر این گزارش،  جلسه مجمع عمومی حزب اعتدال و توسعه با حضور 900 تن از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد که 21 عضو شورای مرکزی حزب مشخص شدند. 
این حزب فعالیت خود را با مدیریت علی شهابی‌نسب در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده است و بنا به گفته شهابی‌نسب در حال عضوگیری و برگزاری جلسات و تعیین نمایندگان خود در سطح شهرستان‌ها هستیم.
شهابی‌نسب_ دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز ضمن تشریح چگونگی تشکیل این حزب در کشور و فعالیت آن در سطح استان، اظهار داشت:  آقای نوبخت مدیریت این حزب را به بنده محول کرده و انتخابات را هم در پیش‌رو داریم. 
وی با اشاره به برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه در سطح استان، گفت: قبلاً آقای هدایت اکبری مسئول این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که ضمن قدردانی از عملکرد وی، آقای نوبخت (رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه کشور) به عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه برای بنده حکم زده است.
شهابی‌نسب گفت: شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بر اساس یک انتخابات سراسری مشخص شده و نزدیک به یک ماه است که مسئولیت این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد به بنده سپرده است. این حزب سال 78 پایه‌گذاری شد که مورد تأیید وزارت کشور هم هست. با حضور نماینده وارت کشور کنگره حزب اعتدال و توسعه در 26 مهرماه برگزار شد که 21 نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی و 4 نفر هم به عنوان بازرس انتخاب شدند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند. حدود 32 نفر عضو این حزب شدند. جلساتی را باید برگزار کنیم. برای جذب اعضای جدید و پیشبرد اهداف حزب در استان فعالیت خواهیم کرد.
وی افزود: برای هر شهرستان یک نماینده را مشخص خواهیم کرد. 
آغاز فعالیت حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد / شهابی‌نسب دبیر حزب اعتدال و توسعه شد / شهابی‌نسب: حتماً در انتخابات مجلس موضع‌گیری خواهیم داشت / فعلاً از هیچ کاندیدی حمایت نکرده‌ایم و منتظر فرایند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها هستیم /  ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب و اصولگرا
شهابی‌نسب گفت: بر اساس اساسنامه حزب و همانطوری که از نام حزب هم مشخص است. این حزب رویه اعتدالی و میانه‌روی دارد و جزء احزاب تندرو نیست. ما اعتقاد داریم که کشور نیاز به افراد معتدل با مشی اعتدالی دارند؛ چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا. 
وی افزود: امیدوارم و انتظار داریم که دوستان و اعضای حزب بیشتر روی مسائل توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نظر بدهند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بحث انتخابات مجلس را در پیش داریم. حتماً در بحث انتخابات موضع‌گیری می‌شود. باید ببینیم که کاندیداهای مورد نظر در شهرستان‌ها چه کسانی هستند؟ چه کسانی با مشی اعتدال همخوانی دارند؟ که حزب بخواهد از آن فرد یا افراد حمایت کند. فعلاً هیچ کاندید خاصی مدنظر نیست و از کسی حمایت نکرده است. باید همه برنامه‌های کاندیداهای مورد حمایت با برنامه‌ها و اهداف حزب سنخیت و همخوانی داشته باشد. مشی حزب، رویه اعتدالی و توسعه خواهد بود و مسائل توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را دنبال خواهیم کرد.
وی افزود: قطعاً در انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد موضع‌گیری خواهیم کرد و حتماً از فرد یا افرادی حمایت خواهیم کرد. برنامه داریم که جلساتی را در تهران با دکتر نوبخت داشته باشیم.
شهابی‌نسب تاکید کرد: ما در حال حاضر از هیچ کاندیدی حمایت نخواهیم کرد. منتظر فرایند ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها هستیم.
به گزارش کبنا، جلسه مجمع عمومی حزب اعتدال و توسعه با حضور ۹۰۰ تن از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد و ۲۱ عضو شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.
جلسه مجمع عمومی (کنگره) حزب اعتدال و توسعه با حضور ۹۰۰ نفر از اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار و ۲۱ نفر اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.
نتایج انتخابات شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است:
۱. محمدباقر نوبخت
۲. علی جنتی
۳. محمود واعظی
۴. سید علی آقازاده
۵. سروش راسخ
۶. غلامعلی جعفرزاده
۷. پروین داداندیش
۸. مجتبی زینی وند
۹. حبیب الله خجسته پور
۱۰. زهرا اربابی
۱۱. میراعظم هاشمی
۱۲. مرتضی براری
۱۳. علی سبحانی فر
۱۴. اقبال عباسی
۱۵. ‌امیر مسعود هراتیان
۱۶. جواد هروی
۱۷. محسن قاسمی
۱۸. اردشیر خدایی
۱۹. مسعود الماسی
۲۰. سمیرا فعلی
۲۱. عباسعلی باباگلزاده
همچنین نتایج انتخابات بازرس به شرح زیر است:
۱. مجتبی علمدار
۲. نادر قربانی
۳. مهدی هاشمی
۴. مرتضی وجداندار
گفنتنی است جواد هروی نماینده سابق مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با فارس با اشاره به این که گزینه‌های دبیرکلی حزب چه کسانی هستند، گفت: اعضای شورای مرکزی بر انتخاب مجدد آقای نوبخت متفق القول هستند.
وی در ادامه گفت: جلسه شورای مرکزی حزب برای انتخاب دبیرکل در چند روز آینده برگزار خواهد شد و ما به صورت صریح حضور خود را در انتخابات از قبل اعلام کرده‌ایم و قطعاً حزب اعتدال و توسعه در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و تهران گزینه‌های خود را برای انتخابات مجلس آینده به مردم معرفی خواهد کرد.


کد مطلب: 468425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468425/آغاز-فعالیت-حزب-اعتدال-توسعه-کهگیلویه-بویراحمد-شهابی-نسب-دبیر-حتما-انتخابات-مجلس-موضع-گیری-خواهیم-فعلا-هیچ-کاندیدی-حمایت-نکرده-ایم-منتظر-فرایند-ثبت-نام-تأیید-صلاحیت-ها-هستیم-اعتقاد-داریم-کشور-نیاز-افراد-معتدل-مشی-اعتدالی-اصلاح-طلب-اصولگرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1