تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۴۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

تحریف عملکرد در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

۸
۰
تحریف عملکرد در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛نکته اول؛ این که هر کار و خدمتی به مردم ابتدایی‌ترین حق مردم است و وظیفه ذاتی مسئولین نیز خدمات‌رسانی است که در این زمینه هیچ منتی در کار نیست. با این وجود اما گزارش عملکرد رویه و سنتی است که فی نفسه بر آن ایرادی وارد نیست اما تحریف واقعیت و یا انکار خدمات دیگران و سند زدن همه خدمات به نام یک نفر بدعت زشت و ناپسندی است که دیر یا زود همه واقعیت عیان خواهد شد.
اینکه در این مقطع زمانی و بی‌هیچ مناسبتی یک پرونده خدمات‌رسانی یعنی پروژه بزرگ و ماندگار گازرسانی به چاروسا و دیشموک توسط مدیری که به گواه آمار و رضایت عمومی یکی از ضعیف‌ترین و پر حاشیه‌ترین مدیران در کهگیلویه بوده است در نوع خود عجیب و قابل تامل و تردید است. هر چند نوع وابستگی انتخاباتی آن مدیر به نماینده فعلی کهگیلویه و احتمالاً سوء نیت در ایجاد اختلاف در میان دو رقیب این نماینده فعلی در این نبش قبر بی‌تأثیر نبوده است. اما فارغ از نیت، آن چه مهم است اصل واقعیت و بررسی خدمتی است که در وهله اول از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه شده است.
در این پرونده بعید به نظر می‌رسد نکته مبهمی وجود داشته باشد و کسی هم چه در گذشته و چه حالا قصد انکار نقش و خدمات مدیران و نمایندگان سابق و اسبق را داشته باشد.
کلید این پروژه یقیناً با پیگیری و تلاش‌های شخص آقای بزرگواری اتفاق افتاد و کسی منکر این کار عام المنفعه بزرگواری نیست و اگر هم او نبود شاید این پروژه به آن زودی کلید نمی‌خورد. هر چند برنامه و سیاست مجموعه شرکت گاز در سال‌های اخیر، گازرسانی به کل مناطق کشور بوده است و در طول سال‌های گذشته شاهد تداوم این سیاست بویژه در خود استان در مناطقی همچون ممبی سرآسیاب و یا زیلایی در بویراحمد بوده‌ایم. بنابراین برخلاف ادعای آن مدیر پرحاشیه  و ناکارآمد که در طول دوره مدیریت خود و بعد از آن راجع به عملکرد و اعمال خود به هیچ کسی پاسخگو نبوده است و تمام وقت و عمر اداری خود را در دویدن و لابی برای بدست آوردن جایگاه گذارنده است نقش آقای بزرگواری نه تنها قابل انکار نیست که نقشی ماندگار و جاودانه است. اما طبیعی ست که بدون از پیگیری، نظارت و دغدغه‌مندی امکان ادامه کار وجود نداشت همچنانکه به جهت کاهلی و عدم نظارت درست پروژه کوچک‌تر گازرسانی به شوتاور هنوز به سرانجام نرسیده است. با شروع دوره عدل هاشمی پور که همزمان با مدیریت آقای هوشنگ صیدالی و رحمان خادمی در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بود این پروژه با جدیت دنبال شد و در موعد مقرر به سرانجام رسید. این پروژه در اردیبهشت سال ۹۶ شروع شد و در خرداد ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. بازه‌ی زمانی که نه آقای بزرگواری نماینده بود و نه صیدالی در شرکت گاز بود و هم اینکه شعبان صادقی یک پا در فارس و یک پا در کهگیلویه و بویراحمد دنبال ردیف جدید در مجموعه شرکت گاز بود.
حال چگونه و با چه نیتی کسانی در پی قصد مچ‌گیری و تحریف عملکرد‌ها می‌باشند کمی عجیب است ولی واقعیت آن است که واقعیت قابل کتمان نیست و مردم و بویژه مردم چاروسا ودیشموک که حتی به لطف نظام جمهوری اسلامی ایران و هاشمی پور و مدیران وقت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان از کنتور‌های رایگان برخوردار شدند فریب این تحریفات و مصاحبه‌های سفارشی را نخواهند خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل شرکت گازدرطول این چندسال فقط فقط .. ...مغرور بدون عملکرد مخالف جریان اصولگرا ودولت انقلابی رئیسی...مردم استان اصلا ازش راضی نیستن...باید عزل بشه
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
دوران آماده باش ها بسر رسیده و دنیا این را می داند / گاز چاروسا و دیشموک نتیجه تلاش های بزرگواری بود و کهندس صیدالی و مهندس صادقی / بعد از بزرگواری، مهندس صادقی بیچاره را نذاشتند تمامش کند اصلا و زود کنارش گذاشتند / مهندس صادقی با موحد بود و وقتی به بزرگواری اعتراض می شد چرا ایشان را برنمی دارید؟ می گفت: ایشان زحمتکش و دارد برای مردم محروم چاروسا و دیشموک گاز می کشد/ خداقوت و به هر سه نفر
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
جواب بویراحمد غیرتمند.چطور آبرو دارید نام این افراد را بیاورید .قضیه جناب بزرگواری خودش جداست ولی این افرادی که نام بردید اینها دیگه آبرویی ندارند در اجتماع و فرهنگ حضور پیدا کنند باید جایی بروند که خودشان می‌دانند.همه مردم می‌دانند که اخلاق وسیرت آنها چطور بوده است .حاج موحد و حاج هاشمی بچه نیستند که جایگاه به این افراد دهند .اینها طرفدار هرکسی شدند فقط بی آبرویی برای شخص نماینده هست.شتر در خواب بیند پنبه دانه
دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیر فعلی همچون اسلاف خود بسیار توانمند است
اتفاقا چون کارآمد است ، اینهمه مورد تخریب شماهاست
دکتر بهادر پیش قراول توسعه استان است
کبنا جان ابرپروژه زیلایی را ببین بعدا قضاوت کن

اگه صداقت داری کامنت را بزار
Iran, Islamic Republic of
ابر پروژ زیلایی کار ایشون (بهادر نبود)نبود ...باپیگیرهای نماینده توانمند بویراحمد دنا ومارگون جناب دکتر روشنفکر بود
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت برادران.اولا دوره جناب صیدالی فقط سنگ اندازی برای پروژه قلعه رئیسی بود که تمام مدارک موجود هست با ورود جناب حاج هاشمی پور که با رئیس کمیسیون انرژی جناب حسنوند تمام فعالیت نماینده محترم جناب هاشمی پور و تلاش بی وقفه جناب مهندس خادم که تمام وقت خودشان را گذاشتند برای قلعه رئیسی .در دوره مدیران وقت بزرگواری فقط در حد اخبار و نظری گزارش دادند ولی با ورود مهندس خادم و جناب اکوانیان عملکرد آنها کاملا روشن و هویداست که چه زحمتهایی کشیدند وبا ورود دکتر بهادر و جناب مهندس یدالهی که استاد فن ومهارت در شرکت گاز هستند الان پای کار می‌باشند وکلیه راه اندازی ایستگاهها و انشعابات باقیمانده را با جان ودل خدمات می‌دهند. لذا تمام شهروندان می‌دانند فقط دوره صیدالی و همدستانش دنبال سیاسی کاری و قوم گرایی و به نابود کشاندن شرکت گاز بود خدا قوت جناب هاشمی پور و مدیران وقتش.خدا قوت سناتور بزرگ با مدیران باتجربه اش .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
/ از شما در اجماع رسانه نیست
مصطفی
United States
بخدا من فقط ازاین متعجب هستم که چه کسی به شعبان صادقی پست داد ..
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1