تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۶۸۱۲۴
همزما با آغاز فصل بارش؛

توصیه های مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های اجرایی

۵
۲
توصیه های مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه های اجرایی
کبنا ؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرای برای پیشگیری و مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش های پاییزی امسال خود را به لحاظ تجهیزات آماده کنند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا نیک‌روز با اشاره به بارش‌های خوب سال گذشته افزود: امسال به مانند سال‌های گذشته میزان بارش‌ها در پاییز و زمستان‌ بالاتر از نرمال پیش‌بینی است.
وی با بیان اینکه براساس پیش بینی ها، بارش‌ها را از ابتدای آبان ماه داشته باشیم و مناطق مختلف استان سیلابی خواهند بود، اظهار داشت: جلسات ستاد مدیریت بحران با حضور همه دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران تشکیل و با توجه به اینکه پارسال زمستان سختی را پشت سر گذاشتیم میزان توقع در سال زراعی جاری از دستگاه‌ها مخصوصا در پایداری شبکه برق، آب و گاز بالا است.
وی تاکید کرد: با شرکت توزیع نیروی برق به منظور هرس به موقع درختان و جلوگیری از قطعی برق مکاتبه شده است، همچنین آب و فاضلاب تدابیر لازم را انجام دهد که با قطع برق، آب نیز قطع نشود.
نیک‌روز توصیه‌هایی هم برای کشاورزان داشت و گفت: در بارش‌های سال‌های گذشته شیلات آسیب جدی دیدند لذا از هم‌اکنون آمادگی و پیش‌بینی لازم برای بارش‌های بالاتر از نرمال پاییز و زمستان توسط سازمان جهاد کشاورزی در حوزه شیلات و باغات در مناطق گرمسیری و سردسیری اتخاذ شود تا کمترین آسیب را متحمل شویم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با تاکید بر بروز رسانی امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها گفت: لایروبی جداول توسط شهرداری و رودخانه‌ها توسط آب منطقه‌ای قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.
وی بر نظارت و ساماندهی کوهنوردان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد و گفت: سال گذشته موارد زیادی در حوزه کوهنوردی رخ داد که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی ساماندهی تیم‌های کوهنوردی صورت گیرد.
نیک‌روز با تاکید بر اینکه محیط زیست علوفه وحوش را برای ایام سرد سال تامین و ذخیره کند، بیان کرد از ظرفیت همه دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خوبه که ایشون بفکر هستند.
ولی فقط به فکر بودن کافی نیست. مثل چند موردی که در بالا اشاره شد.
بایستی مدیرکل بحران برنامه ای مدون تهیه کند و وظیفه هر دستگاه اجرایی را مشخص کند تا در زمان بحران مردم دچار مشکل نشوند.
باید برنامه داشته باشیم و برنامه ها را بر روی کاغذ نوشته و بصورت مکتوب با امضاء بالاترین مقام استان(استاندار) به دستگاه ها ابلاغ کنیم.

با حرف خالی زدن قطعا دوباره زمان بارش ها همه مردم را گرفتار خواهید کرد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
وای به حال استانی که این شخص مدیر کل بحرانش میباشد..وا تاسف
المیرا
Iran, Islamic Republic of
باید خیلی تاسف خورد که یه نفر در جایگاه مدیر کلی، به بارش رحمت الهی میگه "بحران"
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا و مدیر کل بحران ایما . رفته بودم ملاقات عمومی شهریورماه اومد بود آنجا یه نفر آورد بود پیش پیوندمیخواست / مجوز ازش بگیره یه بچه جوانی بود برای استخدام رسمی استانداری در حالیکه نیروهای استانداری شرکتی وحجمی بودند این میخواست نیومده رسمی بشه فکر کنم توی مدیریت بحران آمد سرکار طبق روال خاله خورزویی بچیل ایما
بویر
Iran, Islamic Republic of
راحت باش
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1