تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۶۸۲۶۸
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

اعضای ستاد انتخابات بی طرفی خود را به عینه نشان دهند

۱
اعضای ستاد انتخابات بی طرفی خود را به عینه نشان دهند
کبنا ؛
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، اعضای کمیته ستاد انتخابات مشخص و ابلاغ آنها صادر شود، بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات بی طرفی خود را به عینه نشان دهند تا شائبه‌ سوگیری به نفع یا علیه کاندیدایی به وجود نیاید و نگاه مردم به ستاد انتخابات تغییر نکند.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی مهر روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات گفت: همه فرایند انتخابات تاکنون در این استان به مراتب بر اساس قانون و به شایستگی مدیریت و اجرا شده است.
هاشمی مهر با تسلیت حادثه غم انگیز و دلخراش بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت بیش از ۵۰۰ زن و کودک مظلوم و بی دفاع شد، افزود: جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در قبال این جنایت سکوت نکنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه مراحل مربوط به انتخابات طبق آنچه پیش بینی کردیم پیش رفت گفت: ابلاغ اعضای ستاد هیات اجرایی توسط استاندار زده شد و کارهای مقدماتی از اطلاعات اولیه مبنی بر استعفای مدیران اجرایی انجام و پیش ثبت نام انتخابات به خوبی انجام گرفت.
وی بیان کرد: در مراحل پیش ثبت نام ۴۰۱ نفر ثبت نام کردند که سه برابر مشارکت کنندگان در دور گذشته بود و بعد از آن صحت سنجی مدارک توسط مراجع ذی صلاحیت انجام گرفت و تایید و یا عدم تایید مدارک به متقاضیان اعلام شد.
هاشمی‌مهر یادآور شد: بعد از پایان مراحل پیش ثبت نام، انتخاب معتمدین هیات های اجرایی بود که با هماهنگی هیات اجرایی ۲۲ حوزه شامل ۱۹ حوزه فرعی و سه حوزه اصلی در بخشداری و فرمانداری ها راه اندازی شد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان از فردا پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۷ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ جمعاً به مدت ۷ روز  و از ساعت ۸ لغایت ۱۸ به عمل خواهد آمد.
هاشمی مهر اعلام کرد: داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه، مسئولیت مهم و حساسی بر دوش عوامل اجرایی انتخابات گذاشته شده است تاکید کرد: همه ظرفیت ها و تلاش خود را بکار می گیریم تا انتخاباتی که مد نظر مقام معظم رهبری و برپایه چهار اصل اساسی است و خواسته مردم بوده برگزار کنیم.
هاشمی مهر تصریح کرد: متقاضیانی که سابقه علمی، آموزشی، پژوهشی، اجرایی و قضایی دارند در مواقع ثبت نام حتما بارگذاری کنند.
وی بیان کرد در راستای اجرای ماده ۷ قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه کاندیداها باید شماره حساب غیر تجاری داشته باشند، ضمن اینکه یک نماینده مالی به ستاد انتخابات معرفی کنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت در سال های گذشته امکان تغییر حوزه انتخابیه کاندیداها ۱۰ تا ۲۰ روز مانده به انتخابات با موافقت شورای نگهبان مبداء و مقصد حوزه انتخابیه انجام می گرفت اما در دوازدهیمین دوره مجلس در همین مراحل اولیه، ثبت نام تغییر حوزه انتخابیه امکان پذیری شده است.
هاشمی مهر با اشاره به اینکه، اعضای کمیته ستاد انتخابات مشخص و ابلاغ آنها صادر شود، بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات بی طرفی خود را به عینه نشان دهند تا شائبه‌ سوگیری به نفع یا علیه کاندیدایی به وجود نیاید و نگاه مردم به ستاد انتخابات تغییر نکند.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران پای کار باشند، گفت: ستاد انتخابات استان وظیفه دارد بستر و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند و همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه به کار خواهد بست.
نام شما

آدرس ايميل شما

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1