تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۶۷۵۵۹
در خصوص انتقاد امام جمعه سرفاریاب از آب شرب؛

پاسخ آبفا: ریالی از اعتبارات آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگشت نخورد / آب شرب همه مناطق استان سالم و بهداشتی است

۹
۰
پاسخ آبفا: ریالی از اعتبارات آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگشت نخورد / آب شرب همه مناطق استان سالم و بهداشتی است
کبنا ؛روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اظهارات امام جمعه سرفاریاب در مورد آب این منطقه که در خبر پایگاه خبری کبنا نیوز [سرفاریاب مشکل آب شرب و کشاورزی دارد / مردم بخاطر آب بیماری گرفته اند / خیلی از روستاها خالی از سکنه شده اند / چرا بودجه آب و فاضلاب استان برگشت خورد؟] منتشر شد، جوابیه ای به این پایگاه خبری ارسال کرده که به شرح زیر است:
یک : در خصوص اعتبارات لازم به توضیح است که کلیه بودجه های تخصیص یافته شرکت در زمان قانونی جذب و به پروژه ها اختصاص یافته است.اکنون نه تنها ریالی از اعتبارات برگشت نخورده بلکه این شرکت آمادگی دارد بر اساس اسناد مثبته حتی فراتر از ۱۰۰میلیارد تومان اعتبارات جذب نشده سایر دستگاه ها را نیز جذب کند.
دو : آب شرب سرفاریاب و روستاهای اطراف در گذشته در فصول بارندگی گل آلود می‌شدند، برای حل این مشکل آب و فاضلاب استان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد تصفیه خانه این شهر با بروزترین تکنولوژی اروپا هزینه کرده است تا در نهایت تصفيه خانه ای ساخته شد که تحسین وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را نیز در پی داشت.
اکنون به گواه بررسی‌های روزانه و مستمر مرکز بهداشت و آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب، آب شرب این شهر و روستاهای اطراف آن سالم و کاملا بهداشتی است.
متأسّفانه گاها اظهار نظرهای غیرکارشناسی و دور از واقعیت باعث‌ شده مردم این شهر با وجود هزینه های میلیاردی برای تصفيه و انتقال آب ،اما پول آب بهای خود را پرداخت نکنند.
سه :در کهگیلویه و بویراحمد طبق وظیفه ای که آب و فاضلاب دارد همه ی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از آب شرب برخوردار هستند و تنها در مناطقی که روستاها زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند و یا اینکه هیچگونه منبع تامین آبی در نزدیکی آنها موجود نیست (یا اینکه معضلات اجتماعی مانع کار باشد) مشکلاتی هست که آنهم با تلاش همکاران سعی شده با آبرسانی سیار و سایر تدابیر مشکلات مردم به حداقل برسد.
چهار: متأسفانه این ادعا در خصوص آب سرفاریاب برخی اوقات آنهم با هدف آزاد کردن آب به سمت کشاورزی صورت می‌گیرد اما شفاف بگوییم اولویت اول دولت آب شرب است، آب و فاضلاب نیز مسئول تأمین آب آشامیدنی مردم است.
در خصوص این رسالت هیچ جنجالی اراده ما را متزلزل نخواهد کرد.
قطعا انتظار از ائمه جمعه جلب اعتماد عمومی از طریق بیان صادقانه خدمات نظام به مردم است.هر جایی ائمه محترم جمعه نیاز به اطلاعات دارند یا موضوعی برای آنها مبهم و بحث برانگیز باشد مجموعه آبفا استان از مدیر عامل تا جزئی ترین کارشناس آماده پاسخگویی و روشنگری هستند تا واقعیت را با سند و مدرک آنطور که در واقع هست تبیین کنند.
از رسانه ها نیز انتظار می‌رود در خصوص  سخنانی که خودشان هم می‌دانند این سند و مدرک است که صحت و سقم آنرا روشن می‌سازد از دستگاه مربوطه اطلاعات بخواهند.اینطور نباشد که هر سخنی را بدون مدرک و مستند منتشر کنند چرا که این نحوه خبررسانی ظلم به افکاری است که به آن رسانه اعتماد کرده اند.


شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان این روشنگری ها پیگیری قضایی ادعاهای خلاف واقع را حق خود و ضروری برای روند درست اطلاع رسانی به افکار عمومی می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.برای بیانیه و جواب دادن آماده آید
آقای مدیرعامل بیاد از آب شرب سرفارباب استفاده کند تا واقعیت ببیند
Iran, Islamic Republic of
اقای روابط عمومی اطلاعات خدمات مهندسی کشور عزیز اسلامی ما از بلوک شرق و غرب در موضوع تصفیه خانه های اب و فاضلاب بالاتر است و اقعا جای تاسف که دست رنج مهندسان عزیز اسلامی را به کام اروپا تفسیر می نمایید//////؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! اخ و بخت شرکت مهندسی آّ ب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد. در خصوص گل آلود شدن آب روستا های سقاوه هم مطلبی را خلاف واقع اعلام نمودید که واقعا جای تاسف و افسوس است.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرماییدشهرسیسخت چراقبوضش اینقدرسرسام اوره وچه زدوبندی شده درمحاسبه؟🤔
گچساران
Iran, Islamic Republic of
۲۰۰ میلیارد تومان برای شهر کوچک سرفاریاب؟؟
سید ناصر یاد بگیر که چطور به اندازه شهرستانهای باشت و گچساران برای یک شهر کوچک اعتبار بردند و گچساران هر هفنه اب قطع میشه
خدا حتما از ت درباره تضیع حق الناس سوال خواهد کرد که چطور مردم رو بدبخت کردی@
فاضلاب شهری
Romania
حرف زدن راحته...
یکساله بیست متر فاضلاب شهری داخل یاسوج رو نمی تونید اضافه کنید...
پیمانکار هم پول رو..
Iran, Islamic Republic of
همه مطمئن هستن یه ریالی برگشت نمی خوره فقط اکثرش ..
جعفری
Romania
نیروهای جانباز و ایثارگر رو تبدیل وضعیت کنید
Iran, Islamic Republic of
18 میلیاردش را شهرداری برداشت کرد
داریوش
United Arab Emirates
الهی دردوبلاتون بخوره سرمدیرعامل آذربایجان‌شرقی تبریزکه بی مسئولیتی وبی کفایتی اون باعث قطعی هرروزآب دراین منطقه شده
زندگی روازماسلب نموده
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1