تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۶۷۱۲۴
فرماندار کهگیلویه؛

شتاب در بهسازی و آسفالت راههای روستایی کهگیلویه

۱
۰
شتاب در بهسازی و آسفالت راههای روستایی کهگیلویه
کبنا ؛
فرماندار کهگیلویه از اجرای آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در بخش مرکزی این شهرستان با همکاری راهداری و بخشداری خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت این راهها تخصیص یافت. 
به گزارش کبنا، عبدالعزیز موسوی در بازدید از عملیات اجرایی طرح در روستاهای دارگنده و لیرتلخک اظهار داشت: هفت میلیارد تومان اعتبار به آسفالت راه این روستاها تخصیص یافت.
وی افزود: مردم روستاهای مورد نظر در تردد به مرکز شهرستان کهگیلویه با مشکلات اساسی از جمله حوادث جاده‌ای روبرو بودند لذا عملیات بهسازی و آسفالت این جاده برای مردم بسیار ضروری بود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اجرای مشابه در جاده مواصلاتی روستای امامزاده یحیی به جاده پاتاوه _دهدشت و پیشرفت این پروژه گفت: مردم روستاهای این مسیر به خاطر ۱۰کیلومتر مسافت تا راه اصلی به ناچار فاصله بیشتری را طی میکردند تا به مرکز شهرستان برسند واین دغدغه ای اصلی در حوزه راه روستایی ما محسوب می شد و تحقق این امر در راستای خدمت جهادی به مردم و شنیدن مطالبه آنان بود. 
موسوی هم‌چنین از اختصاص ۱۳میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت این راه ۱۰کیلومتری خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده زیر سازی و آسفالت شش کیلومتر آن به اتمام رسیده که با تخصیص بیشتر روند اجرای ان تکمیل میگردد.
وی با تاکید بر اینکه توسعه آسفالت راه‌های روستایی شتاب بیشتری به خـود گرفته است تصریح کرد: ظرف دو ماه گذشته راه روستاهای امامزاده پهلوان، دمهد، آدرکان، برج علیشیر، چنگلوا، بوا، روشن آباد دارگنده و لیر تلخک از نعمت آسفالت برخوردار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت فرماندار محترم و مجموعه شون
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1