تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۶۶۹۹۰
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد؛

کدام روی سکه واقعیت دارد؟  

۳
کدام روی سکه واقعیت دارد؟  
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: این قصه دلواپسان پهلوی تراژدی بسیار جالبیه، چرا مردمی که پدرش را فراری دادند باید پسرش را به آغوش بکشند.
به گزارش کـبنا از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمـان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی جمعه (۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به مسأله تَوَسُـل آن را تقرب جستن به درگاه الهی برشمرد وگفت: انسان در این راه یا متوسل به اَعمال یا متوسل به انسان آبرودار درگاه خدا ( پیامبر، امام، و نایب امام) می‌شود.  
وی با اذعان به اینکه گاهی انسان در دنیا متوسل به انسان عرفانی و بعدازمرگش نیز به او متوسل می‌گردد افزود: خداوند توسل بندگانَش را به شفیع قرار دادن آبروی انسان عابد و ربانی، قبول می‌کند.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع)، عمل صالح، خیرجویی از خوش خلقی، رفتار مناسب در موقع خود، رفت و آمد محبت آفرین، رفع مشکلات و مدارا کردن بامردم، را از آموزه‌های مکتب اخلاقی رضوی برشمرد.  
این خطیب جمعه در بخش دیگری از فراز دوم خطبه‌های این هفته حملات همه جانبه استکبار و استعمار جهانی در رسانه‌های بین‌المللی و فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی را نهایت عداوت آنان ضد جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: تشدید تحاریم، صحنه‌سازی جهت القاء یاس مردم به نظام در رسانه‌ها، زوم کردن روی نقاط تحریک کنند(زن، زندگی آزادی)، منع ورود کالا‌های اساسی و داروئی نیاز مردم و بلوکه کردن پول‌های کشور از اقدامات همین آمریکائی است که عده‌ای آن را دایه دلسوز‌تر از مادر برای ملت می‌دانند.  
سیدفرج الله پژمان تصریح کرد: وقتی همین دولت آمریکا علاوه بر صحنه‌سازی سناریو‌های از پیش طراحی شده خود علیه کشورمان در فضاهاز مجازی و رسانه‌ای، اجازه ورود دارو و تجهیزات پزشکی برای بیماران ما را نمی‌دهد، اما در روی دیگر سکه بنام زن زندگی آزادی، می‌گوید دلسوز مردم ایران هستیم بنظر شما کدام روی سکه واقعیت است؟  
امام جمعه چیتاب با اذعان به اینکه دلسوزی به ظاهر دشمنان نظام در طول ۴۴سال بجز جنایت، تحریم، ترور و... دستاوردی برای مردم ما نداشته خاطرنشان کرد: بزرگواران بطور مثال اوضاع همین چیتاب و بخش کبگیان قبل ۵۷ را با بعداز انقلاب مقایسه بفرمایید حساب کار دستتان خواهد آمد.  
این خطیب جمعه با اشاره به نزدیک شدن سالگرد "مهسا امینی" و ادعای رسانه‌های غرب در فضای مجازی مبنی بر بازگشت رضا پهلوی به ایران را یک حسرت ابدی و محال برشمرد و گفت: این قصه دلواپسان پهلوی هم تراژدی بسیار جالبی هست، یعنی چرا مردمی که پدرش را فراری دادند باید پسرش را به آغوش بکشند.  
سید فرج الله پژمان عنوان کرد: اگر بنابه بازگشت فرزند شاه بود، که پدر عزیز و داردسته‌اش بنام استراحت از کشور فرار نمی‌کردند زیرا خودشان میدانستند که در کانون ملت طرد شده و دیگرجائی ندارند.
وی ادامه داد: اولاً در صحنه‌سازی‌ها و نشر کلیپ و... علیه نظام به هیچ وجه گول فضای مجازی را نخورید، دوماََ این انقلابی که از خون و گوشت فرزندان ما‌ها تثبیت شده هیچ وقت به دست کسانی که بانی ریختن خونشان شده نخواهد افتاد واین مصداقِ همان بی‌غیرتی است که دشمن بنام دلسوزی، باد دَر پوست عده‌ای غرب‌زده دلواپس پهلوی کرده است و غیره ممکن خواهد بود.  
حجت الاسلام پژمان در پایان خطبه‌های این هفته صاحب اصلی انقلاب اسلامی را خداوند، و پادشاه این انقلاب را حضرت مهدی موعود "عج" برشمرد و ادامه داد: انقلابی که صاحبش خدا، فرماندهش امام عصر و نایبش مقام معظم رهبری است قطعاً شیطان بزرگ از آن هراس داشته و هرلحظه باتمام توان در پی ضربه زدن به آن است ولی این اتصال انقلاب به حکومت جهانی است که قدرت برتر جهان خواهد شد و شیطان بزرگ را درغل و زنجیر خواهد کرد.  
لازم به ذکر است سرهنگ سنجریان، مسئول درمان بسیجیان سپاه پاسداران استان، ضمن برپائی میز خدمت درمان به نمازگزاران و مردم، بعنوان سخنران در بین الصلاتین در راستای عملکرد، برنامه‌های پیشرو در استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها مطالبی را عنوان کردند.


------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1