تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۶۶۸۴۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

دوبرابر شدن تعداد بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
دوبرابر شدن تعداد بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان اشاره کرد و از دوبرابر شدن تعداد بیماران شهریور ماه نسبت به مردادماه خبر داد.
محمد ملک‌زاده بیان کرد: تعداد کسانی که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد طی مردادماه پی سی آر مثبت داشتند ۱۲ نفر بوده اما این آمار در شهریور ماه بیش از دو برابر شده است.
بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز 21 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بستری شده اند و 4 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.
وی اظهار کرد: تعداد پی سی آر مثبت در شهریور ماه به ۲۶ مورد افزایش یافت که از این تعداد ۱۴ مورد در شهرستان بویراحمد، ۸ مورد در شهرستان کهگیلویه و ۴ مورد در شهرستان چرام بوده اند و این وضعیت یک زنگ خطر است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ و سربسته تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین و همچنین فرا رسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس، مردم به دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند.
ملک زاده بیان کرد: کسانی که علائم سرماخوردگی و تب و سردرد دارند نسبت به قرنطینه خود و حضور نیافتن در سطح جامعه و تجمعات اقدام کنند، ضمن اینکه افراد آسیب‌پذیر و افراد دارای بیماری زمینه‌ای برای تزریق واکسن کرونا به مراکز جامع کرونا که ۱۲ مرکز در سطح استان است مراجعه کنند
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
میشه بگین این امار چرا دو برابر شده
مگه ملت بیکارن دربند امارهای کیلویی شما باشن
تو افریقا دیگه صحبتی از کرونا نیست...تا مدرسه و دانشگاه میخواد باز بشه شما فوری شمشیر امار راصیقل میدین...خوب تجمعات غیر ضرور را تعطیل کنید نه مدرسه و دانشگاه را
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1