تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۶۶۸۴۳
میز خدمت معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

روستا: ملاقات‌های عمومی نباید برای رفع تکلیف باشد / روزانه پیگیرم که اعتبارات برگشت نخورد

۵
۲
روستا: ملاقات‌های عمومی نباید برای رفع تکلیف باشد / روزانه پیگیرم که اعتبارات برگشت نخورد
کبنا ؛
طبق روال هر هفته ملاقات عمومی و میز خدمت معاونت هماهنگی امور عمرانی با حضور مدیران حوزه مرتبط و زیرساخت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_  صبح امروز با جمعی از مردم مناطق و شهرهای مختلف استان دیدار کرد.
روستا در حاشیه این دیدارها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر هفته در شهرستان‌های مختلف میز خدمت معاونت عمرانی را برگزار می‌کنیم برای اینکه مردم برای مشکلات خود مجبور نباشند به یاسوج مراجعه کنند.
وی گفت: امروز از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 ظهر بیش از 80 نفر ارباب رجوع به این معاونت مراجعه کرده اند.
روستا به مشکلات مردم در ملاقات‌های عمومی اشاره کرد و افزود: مردم در حوزه‌های مختلفی از جمله جریمه‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، ۹۹، معارضات اجتماعی، آب، راه، برق، طرح تفصیلی، طرح جامع، مشکلات طرح هادی، مسائل مرتبط با حوزه زیرساخت، مطالبات پیمانکاران، میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، به ما مراجعه می‌کنند و در صورت لزوم مدیران نیز احضار می‌شوند.

وی تصریح کرد: پیگیری‌هایی که در ملاقات عمومی صورت می‌گیرد باید نتیجه بخش باشد و اینگونه نباشد که رفع تکلیف شود.
روستا گفت: هفته آینده نیز در یکی از شهرستان‌های استان برنامه ملاقات‌های مردمی را خواهیم داشت که یا در بهمئی یا مارگون برگزار می‌شود.
معاون امور هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه پیگیر هستیم که ادارات کل اعتبارات را بطور صد درصد جذب کنند و اعتبار برگشت نخورد.
وی تصریح کرد: قبل از این ملاقات عمومی به شکل هفتگی نبود و ما در این دوره ملاقات‌های عمومی را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: این دیدار‌های مردمی نباید تنها به اتاق کارش در یاسوج منتهی شود بلکه می‌طلبد به تمامی روستای دور و نزدیک استان سفر کرده و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برای پیگیری مصوبات ملاقات عمومی با مردم مسئولی قرار داده‌ایم که در واقع این دیدار‌ها حتماً منتج به نتیجه شوند.

وی با اشاره به وجود مخالفان و موافقان اجرای سد خرسان در سادات محمودی، تصریح کرد: امروز تعدادی از مردم منطقه در دفتر معاونت عمرانی حضور یافتند و نسبت به تملک اراضی نگرانی داشتند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اجرای این سد یک موضوع ملی است و چنانچه این سد بخواهد اجرایی شود مزایا و معایبی دارد و چنانچه مزایای آن بیشتر از معایب آن باشد قطعاً اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: سه پروژه مهم آب در مناطق عشایری کهگیلویه شامل آبریزک، نایاب بهمئی و آبعلی زیلایی وجود دارد که نباید اعتبار این طرح‌ها برگشت بخورد.
روستا ادامه داد: امسال بدون شک برگشت اعتبار نخواهیم داشت و دستگاه‌های اجرایی موظف شده اند اعتبارات باقی مانده را جذب کنند.
بنا براین گزارش، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن بررسی پرونده‌های مراجعین با صدور دستورات لازم به مدیران حوزه معاونت عمرانی در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان بر رفع سریع مشکلات آن‌ها به مسئولین مربوطه تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای روستا آخرش نگفتی در چه سالی کنکور دکترا دادی؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
تو چرا اینقدر میسوزی بزرگوار
انشاالله معضلات آبی که برطرف شود یه کم بریز جغاله نشی
ویکتور
Romania
معلومه خیلی بیکار تشریف داری جناب!!!!!!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی کار به عملکرد اجرایی دکترا روستا ندارم باید زمان بگذرد و بعدا در این مورد قضاوت شود ولی ایشان در تمام مقاطع تحصیلی جز بهترین ها بودند. من در دوران راهنمایی در مدرسه نمونه دولتی آزادگان گچساران با ایشان هم مدرسه ای بودم.
استان
Iran, Islamic Republic of
باور کنید دو شاخ کلونه ویک جدا نیکنه...
این خط و این نشون//...
چند وقت دیگه میبینید
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1