تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۱۱۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

واکنش رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز؛ اصلاح خواهیم کرد / گرانفروشی برخی اصناف را قبول دارم، بازرسی‎‌ها را تشدید می‌کنیم

۱
۲
واکنش رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش کبنانیوز؛ اصلاح خواهیم کرد / گرانفروشی برخی اصناف را قبول دارم، بازرسی‎‌ها را تشدید می‌کنیم
کبنا ؛رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گران‌فروشی برخی از اصناف را قبول داریم؛ بازرسی‌ها را تشدید می‌کنیم. اگر تولیدکنندگان و قیمت‌کنندگان و متولیان امر قیمت مرغ را ساماندهی نکنند، واردات را شروع می‌کنیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه 1402) نشست خبری اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که مهرداد الهی_ رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: اتاق اصناف از 25 اتحادیه متشکل شده است.
وی در ادامه افزود: اتاق اصناف دو واحد اجرائیات و بازرسی دارد که هر کدلم وظایف تعریف شده‌ای دارند.
الهی در ادامه به مشکلات اتاق اصناف گریزی زد و گفت: در ابتدای ورودمان مشکلات ساختاری اتاق اصناف را بررسی کردیم. متأسفانه بعضی از مسائل به صورت‌ ریشه‌ای چند سالی گرفتار اتاق اصناف شده بود و همچنین برخی از مشکلات هم بیرون از اتاق اصناف بود.
وی در ادامه گفت: در مدت 39 روز که تیم جدید هیئت مدیره اتاق اصناف در جایگاه مسئولیت قرار گرفتند. بازرسی ما 1300 اخطاریه داشت که 620 مورد به اتحادیه‌ها ارسال شد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت 211 مورد شکایت داشتیم که 113 مورد در خود اتاق اصناف مسائل مورد حل و فصل قرار گرفت و 5 مورد هم به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد و مابقی را هم در حال بررسی هستیم.
الهی تاکید کرد: نظارت بر بازار و کالاهای اساسی از وظایف اتاق اصناف است. لذا ما هر هفته دوشنبه‌ها قیمت کالاهای اساسی مردم را بررسی می‌کنیم.
وی افزود: رسانه‌ها یاری کننده ما باشند و امیدواریم تا زمانی که در این جایگاه قرار داریم، خدمت‌گذار مردم باشیم.
الهی به علت گرانفروشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: قبول داریم که قیمت برخی از کالاها در استان ما نسبت به سایر استان‌ها تفاوت فاحش دارند که یکی از دلایل این موضوع به فاصله ما با مراکز تولیدی بستگی دارد.
واکنش رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به گزارش <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>؛ اصلاح خواهیم کرد / گرانفروشی برخی اصناف را قبول دارم، بازرسی‎‌ها را تشدید می‌کنیم
وی افزود: در بحث تفاوت قیمت‌ها دو مقوله جدا از هم داریم که یکی گرانی و دیگری گران‌فروشی است.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که سه تا چهار صنف گرانفروشی دارند و ما به همین جهت واحد بازرسی را بیش از گذشته فعال کردیم.
وی گفت: متأسفانه بعضی وقت‌ها حق و حقوق بازار ضایع شده است. اما ما تصمیم داریم که با برگزاری نمایشگاه‌ها به تنظیم بازار کمک کنیم.
 الهی بیان کرد: کیفیت نان در سطح استان تغییر محسوسی پیدا کرده است و اگر قیمت نان شهرهای همجوار را احصا کنید، متوجه می‌شوید که قیمت نان استان ما بیش از 30 الی 40 درصد از شهرهای همجوار پایین‌تر است.
وی به وضعیت مرغ در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: قیمت مرغ در سطح استان ما نسبت به سایر جاهای دیگر بالاتر است و آخرین تصمیم این شده که اگر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شرایط مرغ را ساماندهی نکنند، وارادت مرغ از استان‌های همجوار شروع خواهد شد.
الهی گفت: با همین وجود قیمت مرغ نسبت به دو هفته گذشته کاهش 12 درصدی داشته است و در آینده نزدیک قیمت مرغ پایین‌‌تر خواهد آمد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به گزارش اخیر کبنا نیوز در خصوص وضعیت مرغ فروشی‌ها گریزی زد و گفت: گزارش کبنا نیوز را خواندم، اصلاح خواهیم کرد و ما چنین مباحثی که کمک می‌کنند، می‌پذیریم و با دیده منت در راستای اصلاح آن قدم بر می‌داریم. (لینک خبر)
الهی گفت: حدود 13 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و دو هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب داریم که این تعداد واحد صنفی با 9 نیرو بازرسی می‌شوند. 3 نیرو به شکل ستادی و 6 نیرو هم به صورت میدانی نظارت و بازرسی می‌کنند و نباید بیش از ظرفیت انتظار داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
این استان از گرانی درصدر کشوره::::: که نشانه ضعف مدیران مربوط واستانداری وزیر مجمو عه هاشون::::رسانه چقدر تلاش کند و مورد هجمه باشد؟؟؟؟؟
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1