تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۶۵۹۴۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: ۸۶۵ میلیارد تومان پروژه در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد / پاسخ جاودان سیرت به سئوالی پیرامون عزل امین بابویی و نامه‌ی اعتراضی سید ناصر حسینی

۱۰
۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: ۸۶۵ میلیارد تومان پروژه در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد / پاسخ جاودان سیرت به سئوالی پیرامون عزل امین بابویی و نامه‌ی اعتراضی سید ناصر حسینی
کبنا ؛نشست خبری سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد و جاودان سیرت در این نشست به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سعید جاودان سیرت_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد_  عصر امروز سه شنبه (۲۳ مردادماه ۱۴۰۲) در نشست خبری خود با رسانه‌ها، به شاخص‌های تولید علم در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرده و اظهار داشت: از ۷۸ هزار مقاله تولیدی در کشور، ۳۱ هزار مقاله به دانشگاه‌های بهداشت و علوم پزشکی مربوط است.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: وظیفه ما این است که‌ امیدافرینی کنیم و پیشرفت حوزه‌های مختلف را تبیین کنیم.
جاودان سیرت افزود: در راستای شعار سال یکی از رسالت‌های مهم وزارت بهداشت کاهش هزینه‌ها و ارتقای بهره وری برای مهار تورم بوده است که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز برنامه‌های خود را در این خصوص دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: در سفر هیئت دولت ۹۹ درصد طرح‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با اعتباری بالغ بر ۸۶۵ میلیارد تومان مصوب شد که این میزان اعتبار جدای از اعتبار بیمارستان دهدشت و درمانگاه پاتاوه بوده است.  
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دارای۵۰۰ ملک است که بالغ بر ۳۰۰ ملک آن دارای سند رسمی است.
جاودان سیرت در ادامه افزود: اضافه شدن ۳ رشته تحصیلی در دولت سیزدهم، کسب ۳ مدال توسط دانشجویان در المپیادهای مختلف تجهیز بیمارستان سوختگی، تأمین آنژیوگرافی، تجهیز دستگاه رادیوتراپی، افزایش یونیت‌های دندانپزشکی از ۵۱ به ۶۰ یونیت، افزایش دستگاه‌های رادیولوژی از ۱۰ به ۱۳ عدد جمله افدامات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مدت بوده است.
وی در خصوص اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رایزنی‌ها انجام گرفته و با چند شرکت هلی‌کوپتری صحبت شده تا بتوانیم از هلی کوپتری با کیفیت برای اورژانس هوایی استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سئوالی پیرامون بیمارستان امام سجاد (ع) و حضور دانشجویان و پرستاران بالای سر بیماران و حواشی اخیر پاسخ داد و گفت: بیمارستان امام سجاد (ع) یک بیمارستان آموزشی است، بیمارستان‌های آموزشی باید از دانشجویان و پزشکان اینترن استفاده کنند، ولی این به معنای این نیست که پزشک متخصص بر سر بالین بیماران حاضر نشوند.
وی در خصوص انتقاد به یکی از متخصصان بیمارستان امام سجاد افزود: مسوولان بیمارستان امام سجاد(ع) خودشان باید پاسخگو باشند، تصور این هست که بیان احساسی داشته‌اند‌، امید داریم که این بخش بصورت حرفه‌ای فعالیت خود را داشته باشد.
این مسوول در خصوص نجات جان یک مادر باردار در بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: این بیمار وقتی به بیمارستان مراجعه کرد دچار تشنج شد، امکان بردن این فرد به اتاق عمل وجود نداشت، لذا همزمان با رسیدگی به وضعیت تشنج‌ او، بصورت هوشیار بیمار سزارین شد و الان بیمار و کودکش در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.
جاودان سیرت افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت دارای ۱۶۳ تخت مصوب است ولی حدود ۷۰ تخت اضافه در این بیمارستان خدمات می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای شهر دهدشت احداث یک بیمارستان ۲۵۰ تخت در دستور کار قرار گرفته و این یک مطالبه عمومی است.
جاودان سیرت در ادامه به مطالبات معوق دانشگاه اشاره کرد و گفت: مطالبات عموماً مربوط به پرسنل خدماتی و حراستی است، پیش از این کارها به چندین شرکت پیمانکاری سپرده می شد و می دیدیم که از یک خانواده چندین نفر به کار گرفته شده و حق بقیه خورده می شد، ولی با سپردن کارها به شرکت پیمانکاری آوای سلامت، پرسنل ساماندهی بهتری پیدا خواهند کرد و رضایت بیشتری ایجاد خواهد شد.
وی در خصوص تعارض منافع داروخانه‌ها، گفت: کمیسیون ماده ۲۰ مربوط به تخلف داروخانه‌ها هر هفته برگزار می‌شود و تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: وجود بخش قلب در بیمارستان‌ها از نظر وزارت بهداشت و درمان ضرورت دارد، تلاش ما این است که برای راه‌اندازی بخش قلب از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون عملکرد معاونین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: معاونین دانشگاه باید فعالیت بیشتری داشته باشند و من هم قبول کردم که آنها در این مدت در سکوت خبری به‌سر می‌بردند. 
جاوادن سیرت در باره نظارت بر مراکز درمانی و کلینیک‌ها، گفت: بر روی کلینیک‌ها و مطب‌های مربوط به حوزه سلامت همواره نظارت‌ها وجود دارد، هر چند که انکار نمی‌کنیم، همیشه حق با بیمار است و در بین مجموعه پرسنل رفتار‌های ناشایست وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه به روستاهای بدون پزشک اشاره کرد و گفت: برخی از مراکز روستایی فاقد پزشک مقیم است، چون تعداد پزشک‌های در سطح استان در حدی نیست که بتوانیم پزشک مقیم تعیین کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پاسخ به سئوالی پیرامون ام.آر.آی گچساران، گفت: یک سال و نیم است که کاملاً تعطیل است، دستگاه نیازمند یک قطعه بوده که از هلند وارد شد، گاز هلیوم‌ زده شد، پس از آن متوجه شدند سه بورد دستگاه نیز خراب است، به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانستیم این بورد‌ها را خرید کنیم و تعمیر کنیم، و برای تعمیر به خارج کشور فرستاده شدند و ما هنوز منتظر یکی از این قطعه‌ها هستیم.
جاودان سیرت در خصوص تغییر معاونت‌ها فقط خندید و سکوت کرد. او همچنین در خصوص تغییر بابویی که یک ماه معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی را برعهده داشت، گفت: ایشان استعفا داد و مورد پذیرش قرار گرفت.
وی در رابطه با خروجی نمایندگانِ وزارت گفت: نامه هایی که مراجعین به ما دادند آن چیزی که خلاف قانون نباشد توسط ما اجرایی می شود ولی اگر خلاف قانون باشد یقین داشته باشد که از دست ما خارج است.
او همچنین به سئوالی پیرامون «نامه اعتراضی نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به جاودان سیرت» گفت: ضمن اینکه سپاسگذار همه نمایندگان مردم هستیم، این حق را هم به نمایندگان می‌دهیم که گاهاً مطالبی عنوان کنند، ان شالله بتوانیم از توان و ظرفیت آنان استفاده کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

MRI
Iran, Islamic Republic of
منتظر قطعه ام آر ای بمون تا انتخابات اسفند امسال

تحریم اثر نداره 😔
اشنا
Ukraine
دکتر بابویی نماد یک مدیر با جرأت میباشد.ایشان وقتی دیدند که شرایط فراهم نیست و رییس دانشگاه میخواد یکسری نیروهای /بهش تحمیل کند استعفا داد.و به نظر کادر دانشگاه از بهترین استعفاهای ممکن بود.انشالله هر کجا هستند موفق باشند.
لدنی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاودان سیرت مردمدار و پرتلاش
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر بابویی مدافع پیمانکار علوم پزشکی اقای رضایی بودند و علت استعفا ایشون هم خلع ید از این پیمونکار در دانشگاه بود.
Iran, Islamic Republic of
نباید حکم سرپرستی او به ریاست تبدیل شود چون دانشگاهی را که دکتر غلام نژاد به دست نیروهای انقلابی اصیل سپرده بود دوباره به دست نیروهای طایفه ای داد
نیروهای انقلابی اگر بگذارند حکم سرپرستی این آقا تبدیل به مدیریت شود
Iran, Islamic Republic of
چه بلایی بر سر درمان و دانشگاه علوم پزشکی اوردی اقای دکتر!!!!
مشاوران ضعیف
مدیران کم تجربه و سیاسی
حذف نیروهای انقلابی
گچساران
Romania
بله قربان گوی نماینگان به جز سی ناصره
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت
با سلام
واقعا اون بیانیه سید ناصر ذره ای کم و کاستی نداشت
بابا دانشگاه را به صورت تمام و کامل به کهگیلویه دادی که چی بشه
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام سجاد خانم واهبی، مسول خدمات خرسند ، حراست کریمیان همه کهگیلویه ای
بیمارستان جلیل هم مدیر خدمات پرستاری خلیلی ، حراست جوادی ، مدیر داخلی نکویی و بسیاری سورپرایز ها همه کهگیلویه ای
تو بویراحمد قحطی مسول هستخخخخ
حتی به مسول دفتر توسعه هم رحم نکردین آقای برزین از کهگیلویه رو گذاشتی،
معاون اجرایی شبکه بویراحمد که نکونام کهگیلویه ای گذاشتی
تو را به خدا نگذار به خاطر یه ابلاغ اینقدر به دانشگاه و مردم و سایر شهرستان ها ظلم بشه
از خدا بترس
اینها هیچ آورده ای برات نداره
آقای گشتاسب از گچساران رو هم حذف کردی
مطمئن باشید.......
معاون توسعه آقای دهبانی، معاون درمان دکتر شهامت، رییس حوزه ریاست آقای پورصمد ، مشاور عالی آقای افروز مدیر گزینش داورپناه، مدیر تحول اداری نیک فطرت ، و .... و سایر کهگیلویه ای
در آینده تقابل کهگیلویه و سایر شهرستان ها رو داریم
ضرر کرده نهایی هم بویراحمد مخصوصاً طایفه گودسرابی میشه
حالا جلسه بزار و دل خودت رو خوش کن
Iran, Islamic Republic of
خدایی جمع کنید خودتونه موقعی که یه معلم رییس بیمارستان را تهدید سیاسی میکنه دیگه باید چه انتظاری داشت
نما
Iran, Islamic Republic of
واقعاً حرف هات به دل نمی‌نشیند چون اخلاص در کارت نیست
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1