تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۶۵۵۴۰
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

امام جمعه دهدشت: روستا‌هایی که زادگاه مسوولان هستند آسفالت می‌شوند اما روستا‌هایی که مسئول ندارند به آن‌ها توجه‌ای نمی‌شود؟

۳
۱
امام جمعه دهدشت: روستا‌هایی که زادگاه مسوولان هستند آسفالت می‌شوند اما روستا‌هایی که مسئول ندارند به آن‌ها توجه‌ای نمی‌شود؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: مسئولان استان، باز اولین باران خواهد رسید و باز مشکلات راه‌های ارتباطی به وجود خواهد آمد، پول بیت‌المال را هزینه می‌کنید و آخر دود آن به چشم نظام و مردم می‌رود، مقصر انتصاب مدیران ناتوان است، آقایان کاری کنند تا فصل سرما و سختی‌ها از راه نرسیده است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت همه مسلمانان را به مراعات تقوا و پرهیز از گناه دعوت کرد با اشاره به کوتاه بودن عمر انسان گفت: آن‌چنان این عمر کوتاه است که گاهی انسان فراموش می‌کند دنیا خانه موقت اوست و عمری کوتاه دارد.  
وحدانی فر اهمیت دادن به وصیت را ضروری دانست و افزود: وصیت یک دور‌اندیشی است و انسان را از مرگی که می‌داند فرا می‌رسد برای او برنامه‌ریزی می‌کند و این فرصتی است که خداوند در اختیار انسان می‌گذارد.
وی به تلاش‌ها و نقشه‌های ضد دین‌ها برای تحریم محرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ملت هوشیار ایران نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند.
وحدانی فر با بیان اینکه وقتی دشمن در تحریم محرم موفق نشد روی به قرآن سوزی در کشور‌های مختلف و طراحی حمله‌های تروریستی در استان‌های مختلف آورد افزود: خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران این برنامه‌های دشمن با شکست مواجه شده است.
وی با اشاره به وضعیت تحریم‌ها اشاره کرد: امروز تحلیلگران آمریکا به این امر اشاره می‌کنند که تحریم‌ها به فرصت‌ها تبدیل شده و امروزه حذف دلار در معاملات ارزی را در پی داشته است و دلار در معاملات ارزی در پایین‌ترین حالت خود قرار دارد.
وحدانی فر افزود: امروز معادلات دنیا معادلات ارباب رعیتی نیست و کشور‌های مختلف آفریقایی به این نتیجه رسیدند که باید رویه ارباب رعیتی را تغییر دهند.
امام جمعه دهدشت ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگار، تقویم‌امید در جامعه است.
وحدانی فر‌امید آفرینی در جامعه را یکی از وظایف مهم خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگار باید‌امید، روشنگری و آگاهی رو سرلوحه خود قرار دهد.
وی انعکاس مشکلات، صدای مردم بودن، نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار را از دیگر وظایف خبرنگار عنوان کرد و افزود: خبرنگار صرفاً نباید نویسنده باشد باید تحلیل کند، امروز متأسفانه در بعضی از جا‌ها تلاش می‌شود که خبرنگاران را تبدیل به روابط عمومی کنند این اشتباه است، خبرنگار باید نقد منصفانه کند تا جامعه پیشرفت کند.
وی به مسأله عفاف و حجاب اشاره کرد و با بیان اینکه این روز‌ها در کشور به حجاب بی‌حرمتی‌هایی می‌شود افزود: ما توقع داریم از مجلس که زودتر مسأله لایحه عفاف و حجاب را حل کند، نباید کسی در جامعه اسلامی جرعت پیدا کند چادر از سر ناموس شیعه بکشد.
امام جمعه دهدشت خواستار اشد مجازات برای عاملان و ترویج‌کنندگان کشف حجاب شد.
امام جمعه دهدشت به وضعیت راه‌های روستایی کهگیلویه اشاره کرد و گفت: ما داریم فرصت را از دست می‌دهیم، مسئولان استان باز اولین باران خواهد رسید باز مشکلات راه‌های ارتباطی به وجود خواهد آمد.  
وحدانی فر افزود: علی‌رغم تذکر‌ها همچنان جاده‌های روستایی کاری انجام نمی‌گیرد، یک عده پیمانکار شکم سیر در این استان وجود دارد و متأسفانه مدیران کار جدی انجام نمی‌دهند و پیمانکار هم هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.  
وی خاطرنشان کرد: چه کسی باید جلوی برخی از این پیمانکارانی که نه دلش برای کشور و نه برای انقلاب و مردم می‌سوزد و فقط به فکر جیب خود هستند را بگیرد؟
وحدانی فر تصریح کرد: چه معنایی دارد یک جاده روستایی ۷ بار زیرسازی شود و هر سال باز تخریب شود؟ پول بیت‌المال را هزینه می‌کنید دودش هم به چشم مردم می‌رود.
وی از کوه پنبه، دژکوه، احمدسالار، آب نمک، گندمکار، ده قاضی و... به عنوان روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها قطع خواهد شد نام برد و افزود: این‌ها مباحثی نیست که به حال خود ر‌ها شود آن‌قدر که در جلسات گفتیم و عمل نکردید.  
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: چرا روستا‌هایی که مسئول دارند آسفالت می‌شوند اما روستا‌هایی که مسئول ندارند به آن‌ها توجه‌ای نمی‌شود؟ چرا می‌گذارید دود این مباحث به چشم نظام و مردم برود، مقصر انتصاب برخی از مسئولان ناتوان است. آقایان کاری کنند تا فصل سرما و سختی‌ها نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا نیوز شما چکاره دهدشت هستین بگین اصلا تو اهل کدام شهری که فقط رو دهدشت زوم کردی چه هدفی داری ..اما این دوره کسی برای رضای خدا کاری نمیکنه خوش ب حالت
خدا
Iran, Islamic Republic of
همین شما مسولان از حقیقت متنفری
ای کاش ده تا خبرگزاری مثل کبنانبوز بود وضعیت بی عدالتی و بی توجهی اینجور نبود
عارف
Iran, Islamic Republic of
روستاهای بخش دشمن زیاری به لطف نماینده ورئیس راهداری تماما اسفالت شده اند سایر بخشها هم اگه طفدار نماینده باشند آسفالت میشوند پیمانکار هم که از طرفداران نماینده هست از سازمان بازرسی خواهشمند است ورود کنند
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1