تاریخ انتشار
شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۶۵۳۴۴
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم استان 240 هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند! / اختصاص۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر به حوزه زیرساخت استان کهگیلویه و بویراحمد

۸
۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم استان 240 هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند!
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان خبر داد.
سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این میزان اعتبار در بخش‌های راه، آب، گاز و دیگر پروژه‌های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات تنها در بخش عمرانی و زیرساخت‌ها منظور شده است و به غیر از اعتبارات در حوزه اقتصادی استان می‌باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور این اعتبارات نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان بود که سرجمع اعتبارات دور اول و دوم سفر در بخش زیرساخت استان افزون بر ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
احمدزاده از ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌ها، تأکیدات و تلاش‌های به عمل آمده، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه‌ریزی کشور اعلام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق دوم برای استان اینکه رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.
احمدزاده با بیان اینکه، چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان‌های کشور شدیم، اظهار داشت: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹ هزار میلیارد تومان آن باید با تلاش جهادی دستگاه‌های اجرایی استان امسال جذب شود.
استاندار به ارائه ۲۴۰ هزار فقره نامه مردمی در سفر دور دوم رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ نیرو از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت ۲ شیفت در حال دسته‌بندی و ثبت نامه هستند.
وی یادآور شد: در دور اول سفر تعداد نامه‌های مردمی ۸۰ هزار فقره بود و در این دور سه برابر شده است.
احمدزاده اعلام کرد: در سال جاری نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل‌ها و ردیف‌های مختلف ملی و از وزارتخانه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان وارد استان شده است.
استاندار تأکید کرد: مدیران جهادی پای کار باشند و در تلاش و پیگیر باشند تا اعتبارات بیشتری از منابع مختلف ملی وارد استان کنند.
استاندار به رشد حجمی و گسترده اعتبارات دهیاری‌ها و اختیارات آن‌ها اشاره کرد و گفت: دهیاران به لحاظ منابع اعتبارای مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند و باید با برنامه و تلاشی جدی پای کار بیایند.
وی با بیان اینکه، فرمانداران و بخشداران نظارت‌ها را بیشتر کنند و عملیاتی‌تر پای کار باشند تصریح کرد: با این نگاه ویژه به حوزه دهیاری‌های استان، در بخش‌های زیرساخت روستا‌ها تحولی خوبی ایجاد خواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مردان بزرگی چون دکتر احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
تنفس مصنوعی به نمایندگان زروار در رفته سودی ندارد کار از تنفس مصنوعی گذشته وضعیت استان همجون بیمار در آی سی یو است.حیا کن رها کن.
Iran, Islamic Republic of
مگه عهد چاپارخونه هست که مردم نامه می نویسند؟اصلا نوشتن این حجم نامه وهن مدیریت مدرن است...
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
....‌‌‌....عمق فاجعه.......‌‌
این آمار افتخار نیست
خودتان را با یزد و کرمان و زنجان و قزوین مقایسه کنید تا بفهمید بدبختی یعنی چه...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
استاندار رفتنی شد
علی
Romania
وام میخان همین
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب رییس جمهور تصمیم بگیرند نامه ها را خودشون پاسخ بدهند .اگر روزی ۱۰۰ نامه را مطالعه بفرمایند دقیقا ۶/۵ سال زمان میبرد تا فقط نامه های استان کهکیلویه را بررسی کنند .با فرض اینکه۴ سال دوم هم انتخاب بشوند باز زمان کم میارند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خیری ازشما به مردم این استان نرسیده عملکرد شما و نمایندگان هم سو باشما بالاخص نماینده ضعیف وناکارامد مرکز استان
باعث نگرانی مردم این استان شده است چون نمایندگان ما به جای اینکه نماینده مردم درمجلس باشند نماینده دولت درمجلس هستند ...ودرپایان آقای استاندار.....به لری :دونم نه وامی ونه کمکی وگیرمو نیا خلاصه ثواب داره حداقل چندتا وهمو شواکل نامه ومو بیه تا بفروشینیم یه بدبختی وش کنیم

خلاصه از ماست که بر ماست....
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1