تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۶۵۱۷۳
کبنا گزارش می دهد؛

تجمع مردم سرفاریاب بخاطر سوء مدیریت شرکت آبفا و شرکت گاز / شرکت گاز خسارت عدم توسعه شهر را پرداخت کند / در تاسوعا و عاشورا یک هفته گاز را بسته اند / درخواست مردم از نماینده ولی فقیه

۴
۰
تجمع مردم سرفاریاب بخاطر سوء مدیریت شرکت آبفا و شرکت گاز / شرکت گاز خسارت عدم توسعه شهر را پرداخت کند / در تاسوعا و عاشورا یک هفته گاز را بسته اند / درخواست مردم از نماینده ولی فقیه
کبنا ؛
مردم بخش سرفاریاب در خصوص جاگذاری نامناسب لوله گاز، تخریب زمین های کشاورزی مردم گلایه مند شده و خواستار رسیدگی مسوولان به این وضعیت شدند، از طرفی شرکت آبفا نیز وضعیت بدی را برای آبیاری زمین های کشاورزی ایجاد کرده و مردم خواستار رسیدگی این دستگاه خدمات رسان نیز هستند.
   

به گزارش کبنا نیوز، مردم این بخش مطالبه مشکلات سرفاریاب را از مسوولان دارند و هم قسم شده اند که تا حصول نتیجه از پیگیری آن دست برندارند.
مواردی که مردم به آن اشاره کرده اند بدین شرح است: ۱-از تنگ پیر زال تا خروجی بخش ( دمه) بیش از صد‌ها هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که نسل‌ها مایه ارتزاق مردم بوده ولی تخریب گردیده و از دست آن‌ها خارج شده است.
۲-بر اثر انفجار چند باره این خط لوله چندین خانوار در میان شعله‌های آتش سوختند و چندین خانوار بی‌سرپرست شدند. ۳-وجود این خط لوله در ظلع جنوبی شهر سرفاریاب معضلی بزرگ گردیده که هم مانع توسعه شهر سرفاریاب شده و هم برای مردم و هم مانعی برای شهرداری شده بطوری که مردم مجوز هیچ‌گونه ساخت و‌ سازی تا ۲۵۰متری این لوله را نداشته و مجبورند به تل و تپه‌های دامنه کوه رو بیاورند که در این زمینه هم شهرداری و هم مردم دچار خسارت می‌شوند، در صورتی که زمین‌های نزدیک خط لوله مسطح بوده و شهرداری به راحتی می‌تواند خدمات دهد و ساخت و ساز برای مردم در این زمین‌های پایین دست آسانتر است.
۴-وجود این خط گاز باعث پر پیچ و خم شدن جاده باغچه سادات گردیده در صورتی که اگر این خط لوله نبود این جاده را به زیبایی و با استاندارد بالاتری می‌شد طراحی کرد.
۵-کنده‌کاری‌های سالانه و متمادی که هر ساله جهت تعمیر این لوله انجام می‌گیرد خسارت بالایی به وسایل نقلیه وارد کرده و گا‌هاً باعث بدبینی و ترک این مسیر توسط رانندگان می‌شود. در کنار این تفاسیر تنها سودی که مردم از این گاز می‌برند این است که گاز را بصورت خانگی مثل بقیه مردمی که حتی صد‌ها کیلومتر از آن دور هستند استفاده می‌نمایند. هر چند این حق به خاطر کارشکنی و یا بی‌تفاوتی و سهل انگاری افرادی خیلی دیر به آن‌ها رسید. آیا در بقیه شهر‌ها مثل همین گچساران به خاطر خطوط لوله نفت و دود آلاینده درصدی از در آمد آن به شهرستان تخصیص داده نمی‌شود؟
در پایان ما انتظار داریم مسئولین محترم، نماینده پرتوان و ساعی و استاندار جهت جبران خسارات وارده به این مردم تلاش نمایند تا با گرفتن سهمی و درصدی از درامد گاز و اختصاص آن به بخش سرفاریاب مرهمی بر این درد کاری بگذارند، نماینده کشاورزان سرفاریابی گفت که آب و فاضلاب آب کشاورزی مردم را برای آب شرب شهر استفاده نموده و این باعث کم آبی و از بین بردن کشاورزی می‌شود، لذا در این مورد خواهانیم شرکت آبفا تعیین تکلیف نماید.
لازم به ذکر است مردم طی طوماری هم قسم شده‌اند که این موارد را تا نتیجه‌گیری آخر پیگیری نمایند، امام جمعه سرفاریاب ضمن تسلیت ایام محرم گفت: مشکلات شما از طرق مختلف به جد پیگیری می‌کنم.
حجت الاسلام زارعی پور افزود: تریبون نماز جمعه متعلق به همین مردم  و برای مطرح نمودن و حل مشکلات است.
وی گفت: مردم صبر پیشه کنند ما هم مشکلات را پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
شرکت گاز طی اطلاعیه‌ای گاز سرفاریاب را به مدت یک هفته و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی قطع کرده و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سرفاریاب که گازی تولید نمیکنه که بخواد آلایندگی هم بگیره
بعدش الایندگیهارا به فرمانداری میدن واسه خدمات به مردم که نمی دن به کشاورز که نمیدن الکی دندون طمع تیز نکنین با این طومارنوشتنتون بیش از این آبروی استان را نبرین
منطقه یک عملیات انتقال گاز اهواز
Iran, Islamic Republic of
کبناجان اطلاعات غلط به مخاطبین ت نده
شرکت گاز استان بدلیل تعمیرات خط اول سراسری فشارقوی که زیرمجموعه فنی و استحفاظی منطقه یک عملیات انتقال گاز اهواز ست مجبور به قطع موقت گاز شد. بعضا مواقع تعمیرات خطوط جهت جلوگیری از خطرات احتمالی ضرورت دارد. لازم به ذکر است با رایزنی مدیرعامل گاز استان با مدیر منطقه گاز اهواز عملیات مزیور سریع تر انجام گرفت.
مجید
Iran, Islamic Republic of
په کو عکس تجمع
شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید
مدیر محترم سایت
اول اطلاعاتتون رو تکمیل کنید بعد خبر بزنید
تعمیر خطوط لوله ۴۲ اینچ سراسری توسط منطقه یک خوزستان تعمیر می شود و زیر نظر مستقیم خوزستان می باشد و شرکت گاز شهرستان و استان هیچگونه مسئولیتی از این قبیل موضوعات نداره
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
فایل های مرتبط
1