تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۶۵۰۴۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه برنامه بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های محرم و صفر

۱
۰
کبنا ؛حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سطح مختلف برگزار می شود.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در سی و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت ویژه و با حضور بیست مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی از بیست و هشتم تیرماه لغایت بیست و پنج شهریور ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اهداف تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی – اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه – استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت های مستقر در بقاع متبرکه به ویژه هیئت نوجوانان – استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها بویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی در سطح بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین شام‌ غریبان به صورت ویژه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و همایش «رهروان زینبی» نیز ویژه بانوان در ۱۲ محرم در برخی امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: امام سجاد علیه السلام می فرمایید: زمین کربلا ، در روز رستاخیز ، چون ستاره مرواریدى می ‏درخشد و ندا می ‏دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1