تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۶۴۷۹۱
نماینده مجلس:

مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق انسانی دچار مشکلند

۱
۰
نماینده مجلس: مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق انسانی دچار مشکلند
کبنا ؛خانه ملت: حبیب اله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 25 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود ضمن قدردانی از حضور مردم در همایش بزرگ غدیر و جشن ولایت علوی گفت:از دولت بابت ایجاد ارتباط منطقی با کشورهای دنیا تشکر می کنیم.
وی افزود: به آقای پوتین و مسئولان روس اخطار می کنم که از سیاستمدارانی چون شما چنین اشتباهی بسیار بعید بود و انتظار می رود این موضوع جبران شود.
وی خطاب به دولت گفت: خرید خدمت،همسازسازی حقوق بازنشستگان، اجرای رتبه بندی، پرداخت پاداش خدمت و به کار گیری نیروی های دوران کرونا باید در اولویت قرار گیرد و این ها بخشی از انتظارات به حق مردم است.
نماینده عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه تصریح کرد:بند کمال خان ساخته بدخواهان بشریت یعنی انگلستان، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و بعد از بستن بند انحرافی از تا کنون آب قابل توجهی وارد ایران نشده و مشکلات فراوانی برای سرزمینی که تمام سرنوشتش به آب هیرمند وابسته است ایجاد کرده است.
وی ادامه داد:کارهای خوب نظام بر هیچ کسی پوشیده نیست اما تعدادی از آنها وابسته به هیرمند است و متاسفانه در حال حاضر مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق یعنی آب،نان و هوا دچار مشکل هستند هستند به ناچار در حال مهاجرت هستند و درصد قابل توجهی از این مشکلات به کشورهای خارجی ارتباطی ندارد.
نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون خاطر نشان: اجرای محورهای در دست احداث منطقه و تکمیل پروژه های نیروگاهی و گازرسانی و حل مشکل گاز و سوخت از مطالبات مردم است و همچنین معافیت مالیاتی و بخشودگی اصل سود وام های کشاورزی و پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی، تکمیل زیرساخت های ورزشی و گردشگری نیز مورد خواست مردم است
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
شما نمایند گانی که چشم وگوش خود را مصلحتی غیر فعال کرده اید::::::: پیش خدا چه جوابی دارید؟؟؟؟؟ چرا گرانی وکمبودات وتغییر ساعتی قیمت اجناس:::::: وضایع شدن متناسب سازی حقوق بازنشسته ها را همکاری میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1