تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۶۴۷۲۱
کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر رئیس جمهور؛

پر برکت‌ترین سفر تاریخ استان / اقداماتی تاریخی در سفری پربرکت

۱
پر برکت‌ترین سفر تاریخ استان / اقداماتی تاریخی در سفری پربرکت
کبنا ؛ از روز گذشته بنرهایی در مناطق مختلف شهر یاسوج نصب شده است که نشان می‌دهد رئیس جمهور در روزهای آینده به این استان سفر می‌کند.  در برخی از این بنرها خدمات دولت بازگو شده است و در برخی دیگر از بنرها که به نظر می‌رسد از سوی گروه‌های داوطلب مردمی نوشته شده از سفر رییس جمهور به استان استقبال شده است.  
 پیام این بنرها واضح است: ما در روزهای آینده میزبان رئیس قوه اجرایی کشور خواهیم بود. همچنین دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح پروژه‌های خود توسط رئیس جمهور آماده می‌شوند. این یک اتفاق مهم در کهگیلویه و بویراحمد است زیرا نشان می‌دهد امیدهای زیادی برای رونق استان وجود دارد.  
ساعت ها و روزهای آینده هیجان‌انگیز است، زیرا قرار است برخی از بزرگترین و مسن‌ترین پروژه‌های تاریخ نوین کهگیلویه بویراحمد افتتاح شود؛ پروژه‌هایی که برخی از آنها به اندازه یک نسل زمان برد و بهره‌برداری از آنها بخشی از مشقت‌های تاریخی مردم استان را رفع می کند و امید به آینده زنده می شود.
برخی از این پروژه‌ها برای مدتی عملاً متوقف شده بود اما اکنون هم در تهران هم در یاسوج بسیاری از دولتمردان با مردم استان احساس مشترکی دارند؛ چون این پروژه‌ها بالاخره با تلاش یک نسل و با حمایت ویژه دولت در روزهای آینده افتتاح می‌شود.
سید ابراهیم رئیسی  مهر ۱۴٠٠ و در ابتدای آغاز به کار دولت خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و تدبیرهایی برای بهره‌برداری نهایی از این پروژه‌های حیاتی و بزرگ اندیشید و اعتبارات زیادی را اختصاص داد.  
با این پروژه‌ها برای اولین بار کهگیلویه و بویراحمد صاحب پتروشیمی می‌شود، دومین سد بزرگ برقابی ایران در این استان افتتاح می‌شود، و یکی از بزرگترین پروژه‌های راهسازی ایران در این استان به بهره ‌برداری می‌رسد که نقش مهمی در آینده این استان خواهد داشت.  
به این دلایل است که روزهای آینده روزهای متفاوتی خواهد بود و تقریباً در بیشتر محافل سخن از سفر رئیس جمهور به این استان می رود  و هرچه به تاریخ سفر رئیس جمهور نزدیک‌تر می‌شویم هیجان این سفر بیشتر می‌شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1