تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۶۴۵۵۷
یادداشتی بر فعالیت های دستگاه های اجرایی در آستانه سفر هیئت دولت؛

آقای رئیسی، بگویید خیلی زود می آییم، ولی دیرتر بیایید!

۹
۱
آقای رئیسی، بگویید خیلی زود می آییم، ولی دیرتر بیایید!
کبنا ؛
چندین ماه است که خبر حضور هیئت دولت و رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد به یکی از داغ ترین موضوعات استانی تبدیل شده است.
به گزارش کبنا نیوز، از چندین ماه پیش تاکنون معاونان رئیس جمهور، وزیر کشور و ارزیاب های دور اول سفر ریاست جمهوری در استان حضور پیدا می کنند و وضعیت استان مورد سنجش قرار می گیرد. پروژه های دور اول سفر مورد رصد و بررسی قرار می گیرند تا تعیین تکلیف شوند یا اینکه در سفر دوم هم برای آنها بودجه و برنامه ای درنظر گرفته شود.
در میان مردم نیز یکی از مباحثی که خیلی مطرح می شود سفر رئیس جمهور به استان است، از طرفی استاندار و مسوولان استانی بارها به سفر آیت الله رئیسی اشاره کرده اند و زمان احتمالی سفر ایشان را اعلام کرده اند.
به غیر از این موضوع، یکی دو ماه است که برخی از ادارات به تکاپو افتاده اند، سعی در رفع و رجوع مسائل دارند، طرح های نیمه کاره پیگیری می شوند و طرح های شهرستان ها نیز مورد رصد قرار می گیرند. برخی از ادارات برنامه ریزی هایی کرده اند و طرح و برنامه ریخته اند!
از طرفی در آستانه حضور رئیس جمهور مردم شاهد لکه گیری خیابان ها هستند، اتفاقی که انجام نمی گرفت ولی الان به هر شکلی در حال انجام است، هر چند که مردم می گویند این شکل از کار کردن عجله ای و اینطور آسفالت کردن ارزش کار ندارد و به زودی خراب می شود، لذا بیت المال نباید به هدر برود.
اما در هر حال این ماه ها وضع به گونه ای شده که جاده 28 سالۀ پاتاوه دهدشت گویا تکمیل نهایی شده است و همه اینها بخاطر حضور رئیس جمهور است وگرنه این جاده قرار بود تکمیل آن حداقل! تا شهریورماه ادامه پیدا کند. در پتروشیمی گچساران نیز کارها به سرعت پیش می رود برای اینکه در بازدید رئیس جمهور و راه اندازی آن، وضعیت مطلوبی داشته باشد.
خیلی از مردم می گویند کاش رئیس جمهور هر سال می آمد تا مسوولان کمی کار بکنند و استان از کما بیرون بیاید. اما ما می گوییم آقای رئیسی لطفا بگو می آییم ولی فعلا نیا، تا حداقل در دقیقه 90 مسوولان استانی کمی هم به فکر بیفتند و به کارهای نیمه کاره و به وظایف خود کمی برسند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسنت بر نویسنده مطلب.
لذا بردم. کاش مسئولین استان خصوصا استاندار و معاونین همیشه در خواب ایشان همیشه استرس حضور رئیس جمهور را داشتند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرتو بیامرزه جناب کمایی که برای رضای خدا عین واقعیت را گفتی ، شیر مادر ، نان پدر حلالت ، حلالزاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت!!
Iran, Islamic Republic of
👌
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این خبر کاملا درست می باشد.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مسکن ملی گچساران جاده سلامت باید تا الان تحویل داده بودن اصلا کار تعطیل بود اط چند روزه پنجرهاشونوزدن البته فقط قسمت جلو که تو دیده
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای رئیس جمهور وقتی اومدی پتروشیمی گچساران اون همه بی عدالتی وپارتی بازی جونایهای که تحصیل کرده ولی پارتی ندارن با حقوق کم همراه با کسانی که اصلا درس نخودن ماستیک میزنن در عوض غیر بومیها با پارتی همه کار ه ای که هیچی هم بارشو نیست روزی که رئیس جمهوری میاد نمی زارن کارگرا ببیننش کارو اون روز تعطیل میکنن
حشمت اله ولدی جهان اباد..
Romania
سلام. این استان از تمام نقاط کشور عقب افتاده تراست.. نیاز به بودجه ای کلان ۵۰ هزار تومانی دارد تا روستاها اباد شوند، مردم در روستاها بمانند، حاشیه نشینی کمتر شود، اگر روستا رونق بگیرد، تولید، رونق می گیرد، تورم کاهش می یابد،، جاده ها درست اسفالت شوند، ماشین ها کمتر خراب می شوند.
موافقم اگر دراین کشور مسئولین ازهمین بودجه ای که دراختیار دارند پای کار باشند هیچ مشکلی به وجود نمیاد متاسفانه پای کارنیستند
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1