تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۴۶۴۳۴۰
پس از بررسی مصوبات سفر در نهاد ریاست جمهوری؛

تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد قبل از پایان سال مالی / مدیرعامل آب منطقه‌ای درخصوص سد آبریز و سد خرسان چه گفت؟

۱
۰
تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد قبل از پایان سال مالی / مدیرعامل آب منطقه‌ای درخصوص سد آبریز و سد خرسان چه گفت؟
کبنا ؛از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های آب منطقه‌ای تخصیص می‌یابد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: این ۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات مربوط به سال ۱۴۰۲ است که هنوز تخصیص نیافته‌اند.
آرش مصلح از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار سال ۱۴۰۲ در تیرماه خبر داد و افزود: سال مالی ۱۴۰۱ تا شهریورماه است، و تخصیص‌های سال ۱۴۰۲ بعد از شهریورماه شروع می‌شود، با این حال در همین ماه ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۲ برای پروژه‌های سد تنگ سرخ، آبرسانی بلیکک و چهار شهر کهگیلویه تخصیص داده شد.
مصلح با اشاره به اینکه این تخصیص‌ها‌ امیدوارکننده است، بیان کرد: از دیگر مصوبات سفر هیئت دولت که امروز در نهاد ریاست جمهوری با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت، ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه آب امام‌زاده جعفر، لیشتر و ساماندهی آب شهرستان باشت مصوب شد.
مصلح افزود: ساماندهی رودخانه بشار، انتقال آب دشت روم به سد شاه قاسم، مطالعه سد‌های کوتاه استان در مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفتند.
وی در پاسخ به اینکه سد آبریز در چه مرحله‌ای از کار است؟ افزود: سد آبریز تمام مجوز‌های خود را اخذ کرده و مطالعات فاز دوم آن در حال نهایی شدن است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گفت: سد آبریز از جمله طرح‌هایی است که قرار هست در حضور رئیس جمهور مطرح و به نتیجه برسد.
وی در خصوص سد تنگ سرخ و مطالبات مردمی گفت: این سد ۱۹۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ تخصیص اعتبار گرفت، که ۵۰ میلیارد آن برای بحث تملک مردم بوده، نزدیک به ۶۵ نفر از مالکین کار تملک‌شان شروع شده، ۳۵ نفر از آنان پولشان پرداخت شده و بقیه نیز در حال انتقال اسناد هستند که پول پرداخت شود.
وی در پاسخ به اینکه «وضعیت سد خرسان با وجود نارضایتی مردم چگونه است» گفت: این سد نیز به عنوان یک خواسته از جمله مواردی است که می‌توانند در جلسه مطرح شوند و به اصطلاح به آن موضوع طرح در جلسه گفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به فکر اب کشاورزی بزرگترین روستای گچساران دیل مظلوم برسد که بالای 98درصد ارا رابه جناب اقای ریسی داده و26شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ودارای مردمی ولایت مدار وهمیشه پایبند نظام ورهبری بوده وهست حیف است که مسولین مشکل اب کشاورزی را حل نکردند چندین سال است که منتظر ساخت سد بتونی وخاکی در بالای دیل که هشت ماه از سال اب انها به هدر میرود میبایست باتوجه به امتیازهایی که این روست دارد ریاست محترم جمهور بازدیدی به این منطقه انقلابی داشته باشد
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1