تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۶۴۱۲۷
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد:

توجه ویژه به مدارس عادی از اولویتهای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد است

۱
۰
توجه ویژه به مدارس عادی از اولویتهای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد است
کبنا ؛معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد  گفت: توجه ویژه به مدارس عادی دولتی از اولویتهای آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد است.
به گزارش کبنا نیوز، گردهمایی معاونین آموزشی شهرستانها ومناطق کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان و روسا وکارشناسان اداره کل آموزش متوسطه استان به میزبانی شهرستان دنا برگزار گردید.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در این گردهمایی گفت : با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نگاه ویژه به مدارس دولتی، وزارت آموزش وپرورش توجه ویژه ای به مدارس عادی دولتی دارد که ارتقاء کیفیت آموزشی این مدارس در دستور کار آموزش وپرورش استان قرار دارد.
 محمد جمالی آرند افزود: برای اینکه بتوانیم عدالت آموزشی مطلوب را ایجاد نماییم، می‌بایست دبیران نمونه و موفق سنوات گذشته در مدارس دولتی نیز تدریس داشته باشند.    
وی بیان کرد :  مدیران و معاونین آموزشی ادارات اولویت را کلاس درس قرار دهند و  یکی از برنامه‌های مهمی که باید در نظر داشته باشند، انتخاب مدیران ومعاونین آموزشی کارآمد، توانمند و برنامه محور برای مدارس است.   
وی افزود : برای توانمندسازی دبیران برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری کارگاهها و افزایش سطح کیفی دبیران قبل از شروع سال تحصیلی توسط مناطق و شهرستان‌ها انجام  گیرد.  
  محمد دانشی نسب رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد استان با اشاره به ستاد ثبت نام، ثبت نام دانش آموزان به خصوص پایه هفتم و دهم، نظارت همگانی بر ثبت نام و نصب QR کد   ، ثبت کتب درسی دانش آموزان گفت :  این نشست ها فرصت بسیار مناسبی برای تبادل نظر پیرامون مسائل مهم آموزشی است تا بتوانیم با برنامه ریزی هوشمندانه شاهد بالندگی و ارتقا کیفیت در آموزش باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا نیز در این نشست گفت: این نشست‌ها در تبادل تجربه معاونین آموزش  و بهره‌گیری از معلومات یکدیگر سازنده و مفید است.   
امیدآزاده افزود: رمز موفقیت یک مجموعه، برنامه محوری و ایجاد یک وحدت رویه است و این امر جز با هم‌اندیشی، انتقال تجربیات موفق و نشست‌های مستمر برای تکامل هم افزا میسر نمی‌گردد.
در این نشست معاونین آموزشی شهرستانها ومناطق نظرات و دیدگاههای خویش را راجع به مسائل آموزشی بیان کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت شجاع و وزین مبنا ،. خیلی خوب بود صحبتهای آقای بزرگ امید رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش متوسطه ، در مورد وضعیت تاسف بار آموزش ها و انتقاد از شهرستانها می زدید ، و معاون متوسطه گزارش می داد از 12 المپیاد علمی از مدرسه تا کشور و جشنواره های نوجوان خوارزمی و وضعیت پژوهش سراهای ی استان چه چکاری براشون کرده ، و الگو های روش تدریس و.... تا سیه روز شود هر که در او غش باشد
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1