تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۶۴۰۶۵
استاندار:

احتمال سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در ایام عید غدیر

۰
احتمال سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در ایام عید غدیر
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برنامه های عیدغدیر برترین عید اسلام و جشن ولایت علی علیه السلام به خوبی برگزار و عظمت و فضیلت آن به خوبی تبیین شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در جلسه ستاد غدیر گفت: اگر جهان بر محور حادثه غدیر پیش می رفت بسیاری از وقایعی که بر بشریت گذشت و انحرافاتی که در صدر اسلام رخ داد پیش نمی آمد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وقایعی که بعد از حادثه غدیر پیش آمد عدالت جهانی به تاخیر افتاد به اندازه ای که بشر برای برخورداری از این عدالت سال های طولانی است که در انتظار ظهور منجی عالم بشریت است.
احمدزاده بیان کرد: اگر امت اسلام به موضوع غدیر بازگردد و جدی گرفته شود بخشی از مشکلاتی که این روزها کشورهای اسلامی درگیر آن هستند حل و فصل می شود و اوضاع در جهان اسلام متفاوت و دگرگون خواهد شد.
وی بر تبلیغ حادثه غدیر تاکید کرد و گفت: عید غدیر بالاترین جشن شیعیان جهان و پایه و اساس بقیه جشن ها است که برگزاری باشکوه جشن عید غدیر نیازمند کار بیشتر است.

احمدزاده با بیان اینکه احتمالا استان در ایام عید غدیر میزبان دولت باشد، گفت: حضور دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایام حلاوت و شیرینی غدیر را دو چندان می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی استان برنامه های متنوع و متفاوتی برای عید غدیر پیش بینی کرده‌اند، گفت: برنامه هایی که دستگاه ها قرار است برگزار کنند خوب و تاثیرگذار است اما نباید از برگزاری جشن های کوچک خانگی هم غافل شویم و تلاش شود غدیر در محافل کوچک خانگی هم جشن گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن عید غدیر در تمام دستگاه های استان یک ضرورت است، گفت: نیازمند برگزاری یک کار فاخر توسط دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان هستیم که نمود اجتماعی ارزشمندی داشته باشد و بیانگر اجتماع مردم شیعه کهگیلویه و بویراحمد در این روز باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن نیمه شعبان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: مردم استقبال خوبی از جشن نیمه شعبان داشتند لذا نظیر برنامه ای که در میلاد منجی عالم بشریت(عج) برگزار شد در عید بزرگ شیعیان نیز برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه از برنامه ها و جشن های عید غدیر حمایت می کنیم، افزود: دستگاه های فرهنگی هم در شب عید غدیر و هم در روز عید برنامه داشته باشند و مردم را در یک نقطه از شهر مانند پارک ولایت گرد هم بیاورند و به این وسیله جشن غدیر بزرگ و باشکوه برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متولیان به این موضوع توجه داشته باشند که جشن ها باید با حفظ الگو و معیارهای دینی و شرعی برگزار شود، ضمن اینکه سخنرانان و علمای برجسته برای پرداختن به موضوع غدیر و تبیین این عید بزرگ شیعیان به استان دعوت و از سخنرانی ها بهره برداری دینی شود.
احمدزاده با تاکید بر اینکه از برنامه ها و جشن های عیدغدیر در تمام مناطق استان حمایت می کنیم گفت: همه دستگاه های دولتی برای باشکوه تر شدن جشن عید غدیر پای کار باشند و موکب های ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مردم در جشن روز عید غدیر در نقاطی که جشن پیش بینی شده برپا باشند.
وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای برگزاری جشن عید غدیر در تمام مناطق استان پیش بینی شده گفت: هفته بعد از عید غدیر روز مباهله است که روز مهمی برای امت اسلام است و این روز باید گرامی داشته شود.
در ادامه دستگاه های فرهنگی به ارائه برنامه های خود برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن عید غدیر در استان پرداختند.


 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی عید غدیر هیئت دولت
نام شما

آدرس ايميل شما

در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1