تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۶۳۹۹۶
در یادواره شهدای حماسه پدخندق؛

پیشنهاد استاندار: چهارم تیرماه به نام روز کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود

۶
۰
پیشنهاد استاندار:  چهارم تیرماه به نام روز کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید روز حماسه پد خندق به نام روز استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود تا برای همیشه ماندگار بماند.
به گزارش کبنا، صبح امروز یکشنبه (4 تیرماه 1402) در یادواره شهدای حماسه پدخندق سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه پدخندق، اظهار داشت:  شهدا در هر دو دنیا فاتح و پیروز هستند و امروز آنها میزبان ما هستند.وی به قیام عاشورا گریزی زد و گفت: امام حسین(ع) برای اعتلای دین خدا از جان خود و فرزندانش گذشت.
احمدزاده در ادامه گفت: حماسه پد خندق برگرفته از قیام عاشورا بود که یاران امام حسین(ع) در پد خندق حماسه‌ای حسینی رقم زدند. فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و جنگ کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد که اگر ایستادگی جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه مجنون نبود، دشمن به اهواز می‌رسید. مردم و جوانان این دیار باید بدانند که حماسه پدخندق برگرفته از حادثه عاشورا بود و جوانان و رزمندگان این استان با پیروی از اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش برای دفاع از اسلام و دین جانانه مبارزه کردند.
وی تاکید کرد: مقاومت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پد خندق از ورود دشمن به اهواز جلوگیری کرد و توطئه‌ آنان خنثی شد. کار شهدای ما در حماسه پد خندق از جنس قیام عاشورا بود و کار ارزشمندی انجام دادند.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

رامین
Iran, Islamic Republic of
🫢🤭🤭ای خدا اینا چطوری این فکرها به ذهنشون میرسه و میگن.اگر اینحوریه که هر روز تقویم رو باید به اسم یک استان بزنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ و بیکاری
علی
Iran, Islamic Republic of
شهدا کار خودشان را انجام دادند... شما چه کار کردید؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدزاده،دلاور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارتا نانوا مدیریت کنیت روز روز مکنیت
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد عالی دادین
اگه عملی شود بهتر کار دوران استانداری شما همین هست
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1