تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۶۳۸۰۷
در همایش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مطرح شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مجریان انتخابات نباید سوء‌گیری نسبت به کاندیدا‌های انتخاباتی داشته باشند

۱۱
۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: مجریان انتخابات نباید سوء‌گیری نسبت به کاندیدا‌های انتخاباتی داشته باشند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پایان سال است.
سید جواد هاشمی‌مهر در همایش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که برای اولین بار به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، به معرفی ظرفیت‌های استان پرداخت و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۹۰۰ شهید، ۱۰ هزار جانباز و ۳۱۸ آزاده تقدیم انقلاب کرد و مقام اول ایثارگری کشور را در اختیار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آغاز سومین سال استقرار دولت سیزدهم آزمون بزرگ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است، افزود: توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت در انتخابات رسالت مهمی است که بر دوش تمام مجریان انتخاباتی است و حق الناس بودن رای مردم وظیفه مجریان انتخایات را دو چندان می‌کند.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه سلامت و امنیت زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌هایی رای است، گفت: مجریان انتخابات نباید سوء‌گیری نسبت به کاندیدا‌های انتخاباتی داشته باشند، بنابراین مجریان انتخابات به گونه‌ای رفتار کنند که مردم نگاه سوئی به آن‌ها نداشته باشند و اگر اینگونه باشد سلامت و امنیت انتخابات تضمین می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از استان‌های امن کشور هستیم و هیچ گروه ضد انقلابی در این استان وجود ندارد، گفت: مردم شیعه این استان در همه عرصه‌های انقلاب جلودار و پیشقدم هستند.
وی اجرای صحیح و عمل به قانون را از مهمترین مسائل در انتخابات پیش‌رو دانست و عنوان کرد: اگر رفتار‌ها و گفتار‌ها براساس قانون باشد هم سلامت و هم مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد.
هاشمی‌مهر به موفقیت دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی سیاسی توفیقات خوبی کسب کرده و ایران اسلامی با کشور‌های غرب آسیا تا اروپا و آمریکای لاتین تعامل برقرار کرده است اما دشمن نمی‌خواهد این افتخارات را ببیند.
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره و عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی فراخوان طراحی کردند و برخی عوامل داخلی به آن دامن می‌زنند، عده‌ای هم پیاده نظام دشمن هستند که همه این اقدامات در جهت کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
هاشمی‌مهر بیان کرد: مردم ایران اسلامی در همه عرصه‌ها کنار انقلاب بودند در انتخابات آینده هم حضور حداکثری خواهند داشت و مشت محکمی به دهان دشمنان می‌زنند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی همایش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخابات مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
پس کی بود سال زمستان ۱۴۰۰ برای ادارات کهگیلویه و بویراحمد دستور فوری صادر کرده بود که مدیران غیر همسو با دولت فورا عزل شوند!!!
حالا بیطرف شدید!!؟؟
علنقی
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید برکنار کردن افراد غیرهمسو با دولت را با کدوم استدلال مساوی با عدم سوگیری در برگزاری انتخابات مجلس در نظر گرفتید؟
شما با این استدلال میتونید از همونهایی باشید که مدام میگید چرا هنوز مدیران دولت قبل در این دولت مسوولیت دارند.
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل بیاین سیاسی نظر دهنده استان ما رو ببینید
بخدا چیزی نگین سنگین تر و عاقل تر بنظر میرسید
Iran, Islamic Republic of
جوک روز🤣🤣🤣🤣
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتومات لرزه بدن ادم رو می گیره وقتی قول خلاف فعل می شنود
اقا هیچی نگین هر کاری هم دوست دارید بکنید باور کنید حالمون خوشتره
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کمی منطق و فهم و ادب در انتقادها در استان بود
افسوس
همینطوری هستیم که هر غیربومی میاد یکسره از مردم استان و رفتارشون انتقاد میکنه
Iran, Islamic Republic of
جناب این شهر شده فقط جولان استخدام فله ای نمایندهها
اونوقت توقع داری مدیران بی طرف رفتار کنن زهی خیال باطل
احسان
Iran, Islamic Republic of
از فرماندار بویراحمد شروع کنید ...
جمله رو ببین !!!!!
"مجریان انتخابات نباید سوء‌گیری نسبت به کاندیدا‌های انتخاباتی داشته باشند"

تقریبا غیرممکن ترین در استان ما.
بعد میگین مسئولین کار می کنند !!!
والله مسئولین ما فقط حرف می زنند. حرفهاییکه خودشان هم باور ندارند.
Iran, Islamic Republic of
..
بهتر نیست سکوت کنید
Iran, Islamic Republic of
افراد قدرت مند را تایید کنید تا مشارکت بره بالا با حرف نمیشود .کاندیدهای شاخص تایید بشن مشارکت بهتر میشه.ولی شما همین اول خودتان از یه عده خاص که طرفدار دولت باشه حمابت میکنید
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1