تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۵۱

فرماندار شهرستان دنا: دولت سیزدهم ۳۲۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان دنا اجرا کرد

۹
۰
فرماندار شهرستان دنا: دولت سیزدهم ۳۲۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان دنا اجرا کرد
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بریکهزار و ۶۵۰میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی شده است.
کوروش درخشان‌زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان دنا، اظهار کرد: این دولت در بحث گسترش و تقویت زیرساخت‌های این شهرستان اقدام‌های بسزایی داشته است.
وی افزود: در حوزه آب و فاضلاب ۱۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۲ میلیارد تومان اجرا شد که عمده این پروژه در روستا‌ها و مناطق دور افتاده‌تر بوده و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم دارد.
درخشان‌زاده اضافه کرد: بازسازی شبکه توزیع آب روستای ده شیخ، اجرای خط انتقال تأمینی آب مجتمع کریک و دارشاهی، آبرسانی به روستای چم عربی، اصلاح شبکه و خط انتقال آب به روستای ده شیخ، اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب روستا‌های باگ و بیاره، بازسازی بخشی از شبکه سی سخت، آبرسانی به سمرون و گورگنجو، آبرسانی به روستای کره، آبرسانی به گریوه دنا، آبرسانی به روستای تنگ رواق، آبرسانی به روستای مهدی آباد جلاله، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر پاتاوه، مجتمع آبرسانی سادات ممودی، مجتمع آبرسانی توتنده، آبرسانی به روستای کت سیاه، آبرسانی به روستا‌های ده پایین و منج، آبرسانی مجتمع کوخدان، آبرسانی به روستا‌های آبزار و ده شیرین از جمله این پروژه‌ها است.
فرماندار شهرستان دنا تأکید کرد: ۲۹ پروژه در حوزه برق با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان اجرا شد. اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستا‌های بن زرد علیا، ‌امیر آباد، دارشاهی، ده شیرین، احمد آباد، چناربرم، توت نده، باگ، گورگنجو، کتا و سمرون و… این این قبیل پروژه‌ها بود.
وی با بیان اینکه گازرسانی به روستا‌ها و مناطق دور افتاده از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است، ادامه داد: ۲ پروژه گازرسانی با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در روستا‌های شبلیز و روستا‌های سادات محمودی؛ دره شور، گروزه، مرغ چنار، کتک اجرا شد.
فرماندار شهرستان دنا اضافه کرد: در حوزه ارتباطات ۱۱ پروژه با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان به سرانجام رسید.
درخشان‌زاده به ساخت ۲۰ پروژه آموزشی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۷۷ میلیارد تومان انجام گرفت.
وی همچنین به پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و تصریح کرد: ۳۱ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری افزون بر ۱۰۴ میلیارد تومان اجرا شد که این پروژه نیز عمدتاً در حوزه راه روستایی بوده است.
وی با بیان اینکه ۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی در دولت سیزدهم به ثمر نشست، افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان به اتمام رسیدند و جهاد کشاورزی در این شهرستان اقدامات شایسته‌ای داشته است.
درخشان‌زاده بیان کرد: احداث کانال کشاورزی، اجرای پروژه آبیاری تحت فشار، بهسازی خطوط انتقال آب کشاورزی، احداث واحد‌های دامداری، توسعه سردخانه، تولید و بسته‌بندی میوه خشک از جمله پروژه‌های کشاورزی انجام گرفته در دولت سیزدهم بود.
فرماندار شهرستان دنا، از اجرای ۲۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان توسط دهیاری‌ها خبر داد و افزود: راه و شهرسازی ۸ پروژه با ۶۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان اجرا کرده است.
درخشان‌زاده ادامه داد: ۶۲ پروژه عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۳۳۸ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن اجرایی شده است.
او با اشاره به اجرای ۱۵ پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۰۴ میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان توسط شهرداری سی سخت و ۱۲ پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان توسط شهرداری پاتاوه، بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر مسوولان شاهد کار‌های عمرانی و زیربنایی زیادی در سطح شهرستان هستیم.
وی تأکید کرد: ۲۴ پروژه بهداشت و درمان با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان، پنج پروژه گردشگری با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و هفت پروژه ورزشی با ۱۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان نیز توسط دولت سیزدهم در سطح شهرستان دنا اجرایی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حتما یکیش درخواست اخیر نماینده.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
یک کلام این صحبت ها راست نیست فقط تبلیغات است
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
خدای این مطلب را کی برات نوشت
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم فرماندارهمین یک عکس را دارد
Iran, Islamic Republic of
بفرما الان پاریس شده
از سیسخت
United States
البته همه این موارد در دوره قبل از درخشان بود
از سیسخت
United States
البته همه این موارد در دوره قبل از درخشان بود
دشتروم سپیدار
Iran, Islamic Republic of
خدا دولت سیزدهم دولت انقلابی سید ابراهیم رییس الساداتی را برات نگهداره

وگرنه توی عمرت هم خواب فرمانداری شهرستان دنا را نمیدیدی
سلام
Iran, Islamic Republic of
سیتمک برادرت هم یکی از پیمانکاران جاده است.
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1