تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۳۵۲۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل ایرنا دیدار کرد

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نقش ایرنا در‌امیدآفرینی به مردم بسیار چشمگیر است
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) طی سال‌های اخیر تلاش‌ها و اقدامات بسیار مؤثر و چشمگیری را در‌امید آفرینی به مردم انجام داده است.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی احمدزاده روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار داشت: رسانه رسمی و ملی ایرنا نه تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه در کشور بسیار فعال است و ما برای تبیین خدمات و دستاورد‌های دولت و همچنین ارزیابی روزانه کار‌ها، بار‌ها به این رسانه مراجعه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه‌های فعال و خوبی همانند کبنا نیوز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، افزود: اما خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی دارد و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توانسته این نقش مهم را به خوبی ایفا کند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، دستاورد سفر دور اول رئیس جمهور به این استان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: آیت الله رئیسی و جمعی از اعضای هیأت دولت تیرماه امسال برای مرتبه دوم با سفر به استان کهگیلویه برای حل مشکلات این دیار گام‌های مؤثری را خواهند برداشت.
علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز دراین دیدار گفت: ایرنا ۵۴ مرکز و دفتر در سطح کشور دارد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این مجموعه، ۲ نمایندگی فعال (یاسوج و گچساران) است
وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی و مهم ایرنا، پوشش اخبار خدمات و انعکاس مشکلات مردم است چرا که خبرگزاری جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پوشش اخبار قوای سه‌گانه دارد.
گفتنی است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از دیدار با مدیرعامل ایرنا از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد و از نزدیک با روند کار این رسانه در تهیه، تولید و انتشار خبر آشنا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی، از عدم وجود برخی مجازات‌ها نظیر تبعید در ...
1