تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۶۳۲۹۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور /موحد: مشکلات معیشتی از جهات مختلف مردم را در تنگنا قرار داده است / موسوی؛ یک درمانگاه تامین اجتماعی با کمبود امکانات در شأن مردم کهگیلویه نیست

۷
۱
سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور  /موحد: مشکلات معیشتی از جهات مختلف مردم را در تنگنا قرار داده است / موسوی؛ یک درمانگاه تامین اجتماعی با کمبود امکانات در شأن مردم کهگیلویه نیست
کبنا ؛نشست بررسی مشکلات کهگیلویه در حوزه تامین اجتماعی با حضور میرهاشم موسوی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور، نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، میرهاشم موسوی_ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور_ عصر امروز (17 خرداد ماه 1402) به شهر دهدشت سفر کرد. وی بعد از بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه حضور پیدا کرد. وی در این نشست با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کل عدد بیمارستان‌ها و مراکز بزرگ درمانی به ۲۰ تا نمی‌رسید، گفت: امروز بیش از ۴۲۰ مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی داریم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: ما مدیونیم هر کاری بتوانیم انجام بدهیم را ندهیم، مردمی که تا پای جان ایستادند، نباید توقف داشته باشند و باید در توسعه خدمات تخصصی درمان کوتاهی نکنیم.
تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: پوشش تأمین اجتماعی در کشور قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد بوده است که عدد به ۷۳ درصد رسیده است.
موسوی خاطر نشان کرد: این نهاد تا رسیدن به هدف خود که توسعه عدالت در خدمات است تلاش خواهد کرد. 
وی یکی از مشکلات اصلی سازمان تامین اجتماعی را ناپایداری و استقراض از بانکها عنوان کرد و گفت: از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰با تلاش دولت انقلابی بیش از ۱۰۶هزار میلیارد تومان بدهی سازمان به بانک ها تسویه شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در راستای پیگری مصوبه دولت در احداث بیمارستان تامین اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت در شهر دهدشت سهم ۳۰درصد سازمان در کمترین زمان ممکن با اجرایی شدن این طرح تامین خواهد شد.
وی افزود: امسال ۱۱ هزار میلیارد تومان در بودجه خدمات درمانی تامین اجتماعی برای مناطق محروم پیش بینی شده است.
حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این نشست خواستار تحولی در وضعیت درمان کهگیلویه شد و گفت: سطح وضعیت کنونی ارتقاء یابد و انتظار ما مساعدت و همراهی با مردم است.
موحد با بیان اینکه مشکلات معیشتی از جهات مختلف مردم را در تنگنا قرار داده است گفت: اما با این وجود هرکجا نیاز بوده تا ‌پای جان ایستادند.
وی با بیان اینکه این استان دومین استانی است که در کشور در دوران دفاع مقدس حضور داشت افزود: این مردم ولی نعمت اند، همه ما موظف هستیم که برای حل مشکلات مردم گام برداریم.
وی راکد بودن کارخانه سیمان را یادآور شد و گفت: شرایط لازم و قانونی برای سرمایه گذاری شستا در سیمان سپو مهیا است. 
وی افزود: بهترین معدنی است که وجود دارد و در واقع یک منبع بسیار سرمایه ای برای تامین اجتماعی است و زمینه اشتغال را برای ۴۰۰ نفر نیز فراهم خواهد کرد.
عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در این نشست به ناکافی بودن درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت اشاره کرد و گفت: یک درمانگاه پاسخگوی یک شهرستان 120 هزار نفری نیست. 
وی با بیان اینکه همانطور که کهگیلویه در داشتن تامین اجتماعی مظلوم و محروم واقع شده است گفت: بیش از ۱۱ بیمارستان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و شهرستان کهگیلویه بزرگ تنها دارای یک بیمارستان است که پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان نیست.
موسوی افزود: یک درمانگاه به این کوچکی شایسته و هم شأن مردم شهرستان نیست.
به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بخشی از این سرمایه را به کهگیلویه بیاورید و کارخانه ای ساخته شود که مردم از آن استفاده کنند.
وی راکد بودن کارخانه سیمان کهگیلویه را یادآور شد و خواستار احیای مجدد این کارخانه در شهرستان شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر نیم روزه خود به شهر دهدشت ابتدا با حضور خود در گلزار شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و سپس از درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت بازدید کرد.















نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نزدیک انتخابات که میشیم وعده های موحد ومسئولینش شروع میشه
محمدولایی
United States
قبلا هرمسعولی. حتی نماینده ای می امد:::: مردم هم می امدند::: اما چی شده که مسعولان ومدیران دزدکی می ایند ومی روند؟؟؟؟؟ خدا را شکر کنیم که رسانه هامون هنوز نترس وسرزنده خبر می دهند::::: که باید ازادتر باشند:::::
m
Iran, Islamic Republic of
این سنناتور موحد.. کی دست از سر شهر کهگیلویه برمیداره
Iran, Islamic Republic of
موحد تمام شد این دوره به دنبال این هست ی چیزی جمع کن
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد هر مسئولی را میاره استان یا باهاش دیدار داره هفته بعد تغییر میکنه یا بربکنار میشه
نیکزاد معاون مجلس
جعفری رئیس ایمیدرو
و...
امیدواریم رئیس تامین اجتماعی هفته بعد بربکنار نشه
Iran, Islamic Republic of
موحد به پایان راه رسید
به امید خدا مردم هوشیار میشن و جواب دندان شکن در اسفندماه بهش میدم
خدا بزرگ باید جواب این همه کار شخصی موحد بده کسی که هیچ کار عام المنفعه انجام نمیده
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت کهگیلویه که موحد چهل سال نابودش کرده
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی، از عدم وجود برخی مجازات‌ها نظیر تبعید در ...
1