تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۶۳۱۴۵
مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در کبگیان برگزار شد

امام جمعه کبگیان: مسئولان دشمن شاد نشوند

۲
۱
امام جمعه کبگیان: مسئولان دشمن شاد نشوند
کبنا ؛سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان خطاب به مسوولان گفت: مبادا با ثمره خون شهداء چیزی را امضاء کنید، که دشمن شهدا شاد شوند.
به گزارش کبنا از چیتاب حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان سخنران مراسم ارتحال حضرت امام رحمت الله علیه در مسجد امام رضا (ع) روستای صالحان ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان اداری در این همایش با اشاره به نَفسِ قیام امام (ره) گفت: وقتی حضرت امام با نگاه به اوضاع مبهم و بغرنج فشار سلطه استکباری، یوغ مستعمرگی غرب و شیطان بزرگ را بر گردن ملتش می‌دید تاب و توان نیاورد وبا ندای آزادیخواهی به پشتوانه ملت برخواست و هیمنه طاغوت و استکبار جهانی را در هم شکست.  
حجت الاسلام پژمان خطاب به عده‌ای که کسبهٔ روحانیت را محصور در مساجد و مکان‌های مذهبی می‌دانند افزود: خیلی‌ها به بهانه محصور کردن روحانیت جهت دور زدن امام برای عدم دخالت این قشر در حوزه سیاست صیانت از انقلاب شعار روحانیت بدون سیاست سر دادند اما حضرت امام با بینش بالا و شناخت اساسی فرمودند: روحانیت باید باشجاعت و بلاغت با نگاه سیاست بادیانت، فارغ از رسالت تبلیغ دین، درمیدان سیاست باشد.  
این سخنران با اذعان به اینکه همه ما در برابر اسلام مسئولیم تصریح کرد: مسئولان محترم که با رسالت امام راحل و قطره قطره خون شهدا به ریاست و مسئولیت رسیدید مبادا با ثمره خون شهداء چیزی را امضاء کنید، که دشمن شهدا شاد شوند.  
وی توجه ویژه به قشر ضعیف جامعه با نگاه عدالت محوری را از خصیصه یک مسئول انقلابی و مورد تأیید امام ره برشمرد و خاطرنشان کرد: حکومت امام حکومت کوخ نشینان بود، کسانیکه کاخ نشینان را بیرون راندند تا امروز ثمره آرامش و آسایشش را ببینند نباید امروز در مدار بی‌عدالتی و نابرابری حیطه مدیریتی و مسئولیتی دولت‌ها رنجور بشوند.  
سید فرج الله پژمان با اشاره به موضوع دفاع از دین و عهد با ولایت نیز گفت: خداوند کلید و وظیفه دفاع از دین و احکام و ارزش‌ها را در اختیار همه ما گذاشته، فلذا نه آخوند‌ها بلکه وظیفه تک تک ماهاست و همه ما دربرابر صیانت از انقلاب و اسلام مسئولیم و هرکسی که در این راه با تبعیت از اتاق فکر استکبار و استعمار و استبداد خلاف ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و اسلام گام برداشت منافق است و در شاکله ذیجودی اصل نظام همان مردم انقلابی و اصیل جایگاهی ندارد.  
وی با اشاره به موقعیت و ارزش جایگاه رهبری خطاب به حاضرین ادامه داد: همیشه قدردان دونعمت امنیت، و ولایت (رهبری) باشید، زیر رهبریی که یک ساعت سخنرانیش کل معادلات دنیا (علیه انقلاب) را برهم می‌زند و دنیا را متحیر کرده است قطعاً معجزه‌ای الهی است و نعمت بی‌بدیلی است که هر کشوری آرزویش را دارد.  
لازم به ذکر است این برنامه که به نمایندگی از کل بخش کبگیان در مسجد امام رضاعلیه السلام روستای صالحان برگزار شده بود بعداز اتمام سخنرانی، با مداحی و سینه زنی به پایان رسید.  

-------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

کبری
Iran, Islamic Republic of
حاجی سلام
تعهد نسبت به خون شهدا با اختلاس و رانت و پارتی بازی و...معامله شد رفت تمام تمام تمام
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حق خوری بی عدالتی بیداد می کند
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1