تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : ۴۶۳۱۰۰
در دیدار مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مطرح شد

امام جمعه یاسوج: هر کس در کشور می‌گوید تورم نیست حتماً خریدی نمی‌کند / دولت از آشوب مدیریتی خودداری کند

۱
۰
امام جمعه یاسوج: هر کس در کشور می‌گوید تورم نیست حتماً خریدی نمی‌کند / دولت از آشوب مدیریتی خودداری کند
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد اقتصادی دولت به شدت انتقاد کرد و اظهارداشت: تورم در کشور الا ماشاءالله شده و هرکس می‌گوید تورم در کشور نیست حتماً خریدی نمی‌کند.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در محل دفتر خود، اظهار داشت: تورم در کشور الا ماشاءالله شده است و این تورم روزانه سیر صعودی و افزایشی دارد.
وی با تأکید بر اینکه ما مخالف حذف ارز ترجیحی بودیم اما آقایان آمدند و گفتند جراحی اقتصادی است، خاطرنشان کرد: الان این تورم و قیمت مرغی که پرواز کرده بالا را چه کسی می‌خواهد جبران کند؟
امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یارانه کنونی جوابگوی این افزایش قیمت‌ها نیست و همه چیز گران شده و هرکسی می‌گوید در کشور تورم وجود ندارد قاعدتاً خرید نمی‌کند.
وی در بخش دوم سخنان خود از سخنان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر اظهار گله‌مندی کرد و یادآورشد: توقع داشتیم بگویید تصمیم ما راه‌اندازی کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با طرح سؤال که چطور بخش خصوصی می‌تواند ۱۰۰ میلیاردتومان برای راه‌اندازی این کارخانه هزینه کند اما دولت نمی‌تواند؟ ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان که برای شما چیزی نیست و نمی‌شود که دولت هرچه دارد بفروشد.
حسینی با تأکید براینکه برای راه‌اندازی کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج، مُدیر توانمند، متخصص و پاکدست بگذارید و به درستی نظارت کنید، اظهارداشت: ما خاطره خوشی از خصوصی‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم.
وی گفت: البته خاطره خوبی هم از مدیران نداریم و به بهانه خصوصی‌سازی، سرمایه‌ها را دارند در کشور حیف و میل می‌کنند.
امام جمعه یاسوج با تأکید براینکه دولت باید مراقب حساس در فروش اموال خود داشته باشد تا به مردم ظلم نشود، خاطرنشان کرد: متأسفانه کشور به سمت تغییر مدیریت‌های گسترده رفته و البته این تغییر مستمر مدیران و آشوب مدیریتی خوب نیست.
حسینی گفت: ما که نفهمیدیم منشأ این تغییرات مُستمر مدیران خود دولت است، مجلس است؟ و یا کسان دیگری هستند اما معتقدیم باید در انتخاب مدیران دقت و توجه شود تا اینطور شاهد بی‌ثباتی در مدیریت‌ها نباشیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش سوم سخنان خود به موضوع کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج هم پرداخت و ادامه داد: این کارخانه ظرفیت خوبی دارد، می‌شود با مدیران خوب به نحو ارزشمندی اداره کرد.
حسینی با تأکید براینکه ما تقاضا داریم مُدیر توانمند بگذارند تا این کارخانه فعال شود و اگر هم بنای فروش هست باید به اهل آن فروخته شود، تصریح کرد: اگر به نااهل فروخته شود فردا دردسرش برای ما است و اگر مدیریت خوب نباشد همین وجه حاصله از فروش این کارخانه هم به مقصدی که باید نمی‌رسد.
وی با بیان اینکه در مرکز شهر یاسوج هم شاهدیم زمین بزرگی را آمدند گودبرداری و سپس ر‌ها کردند و رفتند، ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد الاماشاءالله نفت استخراج می‌شود، ۱۰ درصد آب کشور اینجاست، حداقل بخشی از آن را به این استان بدبخت هم بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
United States
معاونت اقتصادی استانداری بهتره تغییر کنه
با تئوری نمیشه مدیریت اقتصادی کرد
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1