تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۲۹۸۶
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

بازارچه دائمی فروش محصولات و تولیدات معلولان بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همزمان با سفر هیئت دولت 7 هزار شغل ایجاد می‌شود

۱
۰
بازارچه دائمی فروش محصولات و تولیدات معلولان بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همزمان با سفر هیئت دولت 7 هزار شغل ایجاد می‌شود
کبنا ؛آئین افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان جهت فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 10 خرداد ماه 1402) آئین افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان جهت فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_، محمدکریم آریا_ مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد_، و جمع از مسوولان استانی برگزار شد.
در این آئین سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار داشت: این تصور که هر کس معلول باشد و نمی‌توانند در جامعه کاری انجام بدهد، اشتباه است. خیلی از معلولان ما با اندیشه، فکر و هنرشان در جامعه اثرگذار هستند.

وی در ادامه بر حمایت از جامعه معلولان و اشتغال آنها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی سرمایه‌گذاران و خیرانی که در راستای حمایت از معلولان گام بر می‌دارند، را به طور جدی حمایت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه اشتغال معلولان ادارات دولتی و بانک‌ها نیز باید همکاری جدی داشته باشند.
احمدزاده در ادامه به سفر هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در سفر هیئت دولت پروژه‌های بزرگی همانند؛ پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه گازی در استان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند که از قِبل این پروژه‌های و صنایع وابسته به آنها 7 هزار شغل در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد 7.3 درصد و پایین تر از نرخ متوسط کشوری است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها مهیا است. در رابطه با کارهای خیر اینچنینی نیز باید همه همکاری کنند. افراد متمکن در استان نیز به سمت کارهای خیر برای توانمندسازی جامعه نیازمند گام بردارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیدارش با سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور اشاره کرد و گفت: قرار است علاوه بر ساخت 2500 مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد اقدامات دیگری برای رفع مسکن این قشر عزیز از جامعه انجام بدهند.
مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ نیز در این آئین ضمن قدردانی از خیری بازارچه دائمی پارسامان جامعه هدف بهزیستی، اظهار کرد: در مجلس و دولت باید ساز و کاری برای حمایت و توانمندسازی جامعه معلولان و نیازمندان کشور بیش از گذشته فراهم شود.

محمدکریم آریا_ مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این آئین به رتبه برتر اشتغالزایی استان در بین‌ سایر دستگاه‌های بهزیستی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در جذب سرمایه‌گذار، متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد قیف را وارونه گرفته بودند که جلوی پای بسیاری از سرمایه‌گذاران مانع تراشی می‌کردند. اما اکنون در این دولت و با درایت استان کهگیلویه و بویراحمد زمینه برای فعالیت سرمایه‌گذاران کاملاً فراهم است.
آریا در ادامه با بیان اینکه 45 هزار نفر از بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دریافت می‌کنند، افزود: لازم است که مصوبه‌ای برای خرید کالاهای مورد نیاز ادارات از این نمایشگاه به منظور تقویت تولیدات جامعه هدف بهزیستی گذرانده شود.
لازم به ذکر است که بازارچه دائمی پارسامان جهت فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی با مشارکت یکی از خیران راه‌اندازی شد.



در ادامه آریان‌پور سرمایه‌گذار بازارچه تولیدات معلولان گفت: برای اولین بار وارد استان شدم با معاون اقتصادی استانداری دیداری داشتم و آقای عسکری که فرد کاربلدی است من را تشویق به سرمایه‌گذاری کرد.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مورد حمایت مسئولان استانی قرار بگیریم توانایی ایجاد ۵ هزار شغل در استان را خواهیم داشت.
در پایان این نشست هم مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید ۴۵ هزار نفری که جامعه هدف بهزیستی هستند به واسطه نبود شغل در خانه محبوس شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال معلولان استان، مجتمع چند منظوره با پیش‌بینی اعتبار ۶۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.
روشنفکر عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر به حوزه مسکن و عوارضی که از معلولان گرفته می‌شود ورود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عهدیه رضایی
Iran, Islamic Republic of
به خدا من یه زن سرپرست خانواده ام بهزیستی هیچ کاری سیم نکرد از بس رفتم امدم ده خسته شدم
آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بررسی‌ها حاکی از آن است که ارز دستوری با نرخ ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی، واکنش‌های سیاسی و کارشناسی ...
1